bij mij ook al. Veel interlacing en frameratedropsquote:Op zondag 29 december 2013 15:33 schreef chansadres het volgende:
Gisteren begon Netflix enorm te hakkelen. Hopen dat het gewoon een drop was in mijn router. Met 3 a 4 afleveringen per dag gaat Dexter er lekker doorheen!
Bij welk seizoen zit je?quote:Op zondag 29 december 2013 15:33 schreef chansadres het volgende:
Gisteren begon Netflix enorm te hakkelen. Hopen dat het gewoon een drop was in mijn router. Met 3 a 4 afleveringen per dag gaat Dexter er lekker doorheen!
Begin seizoen 4. Ik denk dat we begin januari de hele serie hebben gekekenquote:
Ah, het beste seizoen. Daarna gaat het wel erg bergafwaarts, dat je het weet.quote:Op zondag 29 december 2013 16:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Begin seizoen 4. Ik denk dat we begin januari de hele serie hebben gekeken
Ja leuk he, jammer dat er het is gecanceldquote:
Is het alleen waard als je zorgt dat je ook de rest unblocked; dat je netflix van meerdere landen ( groter en verschillend aanbod ) kan bekijkenquote:Op zondag 29 december 2013 17:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hallo, een vraagje... ik overweeg netflix te nemen. Is het t nou waard? En ik las een pagina eerder dat er films en series expiren. Wil dat zeggen dat die maar beperkt te zien zijn?
Ik vind het het zeker waard.quote:Op zondag 29 december 2013 17:03 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hallo, een vraagje... ik overweeg netflix te nemen. Is het t nou waard? En ik las een pagina eerder dat er films en series expiren. Wil dat zeggen dat die maar beperkt te zien zijn?
In 2014 volgt het tweede seizoen.quote:Op zondag 29 december 2013 17:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ja leuk he, jammer dat er het is gecanceld
quote:Netflix has a lot of faith in Orange Is the New Black, their newest original TV series. They’ve renewed the show for a second season, weeks before they’ve unveiled the first.
Season one of Orange Is the New Black will be released on Thursday, July 11th and all 13 episodes will be available at once. Season two will be released next year.
Oh wist ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
In 2014 volgt het tweede seizoen.
[..]
Ik heb geloof ik half Netflix in m'n lijst staan.quote:Op zondag 29 december 2013 17:34 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb inmiddels trouwens 26 films/tv-series/docu's in mijn lijst staan om te bekijken.
Niet gecancelled dusquote:Op zondag 29 december 2013 17:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja leuk he, jammer dat er het is gecanceld
Ben ik de enige die er even aan moest wennen? De enige reden dat ik überhaupt heb doorgezet is vanwege de enthousiaste reacties overal, maar ik moest er echt even in komen...quote:Op zondag 29 december 2013 17:49 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Niet gecancelled dus
Ik las dat het de best bekeken Netflix-original was en dat de kijkcijfers konden meten met shows op normale networks in Amerika, dus dat is positief nieuws.
Edit: de bestbekeken show op Netflix zelfs lees ik
Ik heb vandaag de eerste zeven afleveringen gekeken, zat er gelijk vanaf de eerste aflevering in. Donkere humor, maar er zit wel een lekkere rode draad in. Plus ik houd sowieso van Prison-series, ik vind het echt top.quote:Op zondag 29 december 2013 18:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die er even aan moest wennen? De enige reden dat ik überhaupt heb doorgezet is vanwege de enthousiaste reacties overal, maar ik moest er echt even in komen...
weeds staat er gewoon op ( usa )quote:Op zondag 29 december 2013 17:58 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik dacht vandaag aan om met weeds te beginnen, blijkt het pas met het nieuwe jaar erop te staan.. :p
Vanaf 1 januari staat hij in NL op met ondertiteling. En meteen alle seizoenen. Ik denk dat ik even ga wachtenquote:Op zondag 29 december 2013 18:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
weeds staat er gewoon op ( usa )
Ah okay, maar er staan dus al 8 seizoenen op en ondertiteling kan gewoon in het engels als je daar geen moeite mee hebt. Maargoed, 1 jan is al om de hoekquote:Op zondag 29 december 2013 18:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari staat hij in NL op met ondertiteling. En meteen alle seizoenen. Ik denk dat ik even ga wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |