Ziet er vet uit... Eerst nog "ff" startrek afkijken. Nooit alle afleveringen gezien, dus die haal ik nu in.quote:
Jaa da's wel een mooie serie! Acteurskunsten zijn niet altijd top, maar goede verhaallijn en leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:23 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand Merlin al gezien? Zie het staan in de Braziliaanse bibliotheek.
Ja, dat is echt een pareltje!quote:Op woensdag 25 december 2013 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
unsere mutter, unsere vaterprachtig gemaakt
Goed moment om eens te proberen, maar ik vrees dat ik het niks zal vindenquote:
Dat dacht ik ook, maar het bevalt mij uitstekend.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Goed moment om eens te proberen, maar ik vrees dat ik het niks zal vinden
Ik ben Battlestar Galactica aan het bingewatchen, denk dat ik seizoen 2 wel uit kan kijken vanavond.quote:
Voor die 1 euro per maand verschil :pquote:Op woensdag 25 december 2013 20:44 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Ik kan nu op https://movies.netflix.com/ChangePlan ook kiezen voor een abonnement voor 6,99, waarbij je op 1 scherm te gelijk kan kijken.
Tja, als je toch altijd maar op 1 scherm te gelijk kijktquote:Op woensdag 25 december 2013 20:51 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Voor die 1 euro per maand verschil :p
Groot gelijk hoor, ik heb ook maar voor 1 scherm betaald.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:04 schreef S0nic het volgende:
[..]
Tja, als je toch altijd maar op 1 scherm te gelijk kijkt
Ik vind sowieso de bediening en navigatie van Netflix heel prettig. Heb helemaal niet hoeven puzzelen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Je kan nu kleur enz. van de ondertiteling aanpassen.
[ afbeelding ]
Nee, vindt het zelf ook allemaal erg goed alleen sommige hier zaten te klagen over dat de kleur van ondertiteling enz. niet goed was.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de bediening en navigatie van Netflix heel prettig. Heb helemaal niet hoeven puzzelen.
Dat snap ik niet, want we zijn toch witte ondertiteling gewend?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Nee, vindt het zelf ook allemaal erg goed alleen sommige hier zaten te klagen over dat de kleur van ondertiteling enz. niet goed was.
Tja, sommige vinden gele fijner. Ik vindt witte inderdaad ook fijner, gele leidt meer af naar mijn mening.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, want we zijn toch witte ondertiteling gewend?
Geel? Ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:27 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Tja, sommige vinden gele fijner. Ik vindt witte inderdaad ook fijner, gele leidt meer af naar mijn mening.
Ik heb daar nog nooit last van gehad (nu ook niet).quote:
bij ons hielp het een stuk dat we een netwerkkabel in de tv prikten ipv alles via wifiquote:
Sindsdien buffert hij hier inderdaad ook niet meer.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij ons hielp het een stuk dat we een netwerkkabel in de tv prikten ipv alles via wifi
Die staat er niet op.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Weet iemand of Inception op Netflix staat?
Ik kijk wat uurtjes in de week, nog nooit mee gemaakt.quote:
Welke provider heb je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:13 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
Ik kijk wat uurtjes in de week, nog nooit mee gemaakt.
Kwam voor mij aardig in de buurt bij BoB. Erg gave serie.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
unsere mutter, unsere vaterprachtig gemaakt
De eerste drie seizoenen zeker. Het vierde -Netflix-seizoen vond ik enorm tegenvallen.quote:
Niet zo leuk als 1 t/m 3 inderdaad, maar wel vermakelijk genoeg om te kijken vind ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
De eerste drie seizoenen zeker. Het vierde -Netflix-seizoen vond ik enorm tegenvallen.
On ja, vergetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |