Zag dat de Grinch was toegevoegd laatst.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef J83 het volgende:
Er mogen wel wat meer Kerstfilms op Netflix, aanbod vind ik wat mager.
Gelukkig staan Home Alone 1 en 2 er wel op
En The Muppet Christmas Carolquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef J83 het volgende:
Kijk je op de Nederlandse Netflix?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:08 schreef Jeetjejom het volgende:
Waarom kan ik suits nergens vinden?
Of is die aangekondigd?
3 toch ook, Santa clouse 3 en the grinch ook,quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef J83 het volgende:
Het is dinsdagquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:13 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me deze zondagochtend heerlijk lui vermaakt met The Muppet Christmas Carol.
Ja, en eergisteren had ik een heerlijk luie zondagochtend ...quote:
Oke... dan maar de unlocator van router afhalen, alleen op apple tv zetten en streamen via nederlandse app danquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij staat op de Nederlandse Netflix.
Of gewoon unblock us gebruiken en switchen naar elke catalogus.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:21 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Oke... dan maar de unlocator van router afhalen, alleen op apple tv zetten en streamen via nederlandse app dan
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:29 schreef Vinture het volgende:
Kun je ook via de xbox 360 de us versie kijken?
Kan je met dat Unlocator niet zo makkelijk switchen als met Unblock-us? Ik switch me altijd een ongeluk met Unblock.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Of gewoon unblock us gebruiken en switchen naar elke catalogus.
Ik heb geen idee, gebruik Unlocator niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan je met dat Unlocator niet zo makkelijk switchen als met Unblock-us? Ik switch me altijd een ongeluk met Unblock.
Zie OPquote:
Ik heb nu dus dat ik een deel Nederlands ondertiteld heb en alles wat in Nederland niet 'verkrijgbaar' is, alleen met Engelse ondertiteling en beschrijving...quote:Of gewoon unblock us gebruiken en switchen naar elke catalogus.
Dat bedoel ik. Ik switch razendsnel via mijn iPad van het ene naar het andere land. Je zou er bijna een jetlag van krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:32 schreef PBateman1978 het volgende:
En bij unblock us is het juist supermakkelijk, switch altijd de catalogus via de browser op mijn telefoon, zo gepiept.
Vreemd. Is 2 december toegevoegd aan de Nederlandse content.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:33 schreef Jeetjejom het volgende:
Dus net alsof ik al beide landen in een heb. Maar geen suits
zit je nou ergens ander dan thuis te kijken??quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:33 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Ik heb nu dus dat ik een deel Nederlands ondertiteld heb en alles wat in Nederland niet 'verkrijgbaar' is, alleen met Engelse ondertiteling en beschrijving...
Dus net alsof ik al beide landen in een heb. Maar geen suits
Ah ok! En inderdaad!quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik switch razendsnel via mijn iPad van het ene naar het andere land. Je zou er bijna een jetlag van krijgen.
Nope ben gewoon thuisquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:40 schreef kawa4 het volgende:
[..]
zit je nou ergens ander dan thuis te kijken??
ik heb dat ook namelijk,
als ik op het werk naar netflix.nl ga , dan kom ik op de amerikaanse uit, ( dus ik kan thuis inloggen op het werk, en dan via de laptop op de tv de USA netflix kijken)
thuis kom ik wel gewoon op de nederlandse uit
Ja dat heb ik dus ook , en ja ik probeer te bellen maar het nummer is niet bereikbaar , dus hoop dat ze het toch echt wel fixenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
iemand meer last van????
en ik probeer heel de tijd dat nummer te bellen, maar dat werkt ook niet![]()
zal vanavond thuis nog wel eensch een keer kijken
Toevallig betaald met 'goedkope' eBay codes oid?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
iemand meer last van????
en ik probeer heel de tijd dat nummer te bellen, maar dat werkt ook niet![]()
zal vanavond thuis nog wel eensch een keer kijken
nope,quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Toevallig betaald met 'goedkope' eBay codes oid?
Nee , er is ook niets van mijn rekening afgehaald qua betalingen . Moet zeggen dat ik het niet bereiken van customerservice wel een hele slechte zaak vind .quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Toevallig betaald met 'goedkope' eBay codes oid?
heb ik net ook even gekeken,quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:30 schreef formerjellybean het volgende:
er is ook niets van mijn rekening afgehaald qua betalingen
net ff gebeld ( wat vrij snel ging allemaal)quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:32 schreef formerjellybean het volgende:
aha het is de betalings waar die op vastloopt dan maar even paar daagjes wachten tot mijn geld er is en dan via ideal doen en dan hopen dat het probleem opgelost is.
Hierdoor ook zelf maar eens gaan kijken. Blijkbaar betaal ik ook niet meer voor netflix, bij mij staat ook Geen Betalingsgegevens. Maar m'n account werkt nog gewoonquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef kawa4 het volgende:
[..]
heb ik net ook even gekeken,
de eerste maand heb ik gewoon 7.99 betaald
maar voor de rest kan ik bij mijn bank ook geen betalingen meer vinden
dit zie ik op Netflix
[ afbeelding ]
er is gisteren nix afgeschreven van mn rekeningen
Nu snel the killing kijken, the bridge was tofquote:Op woensdag 18 december 2013 10:54 schreef yvonne het volgende:
Dit is m'n slimste aanschaf sinds tijden.
Haquote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu snel the killing kijken, the bridge was tof
Het gaat of over ondertitels of over wat er vooral níet op Netflix te vinden is iddquote:Op woensdag 18 december 2013 12:11 schreef emokid het volgende:
Dat constante gelul over ondertitels hier.
Die ondertiteling is gewoon een vertaling van de Amerikaanse. En daar is het normaal dat als ze Spaans of Frans praten, er geen ondertiteling is. De bedoeling is dan, dat je het niet verstaat.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:08 schreef Vinture het volgende:
Ik had gisteren bij the tudors dat ondertitels steeds te lang bleven staan. En als ze Frans spraken was er geen ondertiteling.
Dat is niet waar. Bij mij werden bij The Tudors ook de Franse dialogen vertaald. En ook bij Nurse Jackie wordt er regelmatig Spaans gesproken en gewoon vertaald.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:17 schreef chansadres het volgende:
Die ondertiteling is gewoon een vertaling van de Amerikaanse. En daar is het normaal dat als ze Spaans of Frans praten, er geen ondertiteling is. De bedoeling is dan, dat je het niet verstaat.
Je snapt denk ik niet het probleem dat op de Apple TV de ondertitels niet kloppen maar op je Samsung app wel. Dat is vreemd. Jouw verhaal slaat derhalve dan ook nergens op. Verschillende mensen ervaren dingen die ze hier delen. Vrij normaal.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die ondertiteling is gewoon een vertaling van de Amerikaanse. En daar is het normaal dat als ze Spaans of Frans praten, er geen ondertiteling is. De bedoeling is dan, dat je het niet verstaat.
zelfde probleem hier,quote:Op woensdag 18 december 2013 12:24 schreef Vinture het volgende:
Ik kijk ook bijna geen normale tv meer nu ik Netflix heb :p
Dat kan wel zijn, maar het is onzin om te zeggen dat het "nergens op slaat", bij sommige series is het weldegelijk zo dat buitenlandse talen expres niet vertaald worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Je snapt denk ik niet het probleem dat op de Apple TV de ondertitels niet kloppen maar op je Samsung app wel. Dat is vreemd. Jouw verhaal slaat derhalve dan ook nergens op. Verschillende mensen ervaren dingen die ze hier delen. Vrij normaal.
Maar bewezen niet bij The Tudors.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:30 schreef Jorwol het volgende:
Dat kan wel zijn, maar het is onzin om te zeggen dat het "nergens op slaat", bij sommige series is het weldegelijk zo dat buitenlandse talen expres niet vertaald worden.
Dat kan.quote:Op woensdag 18 december 2013 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar bewezen niet bij The Tudors.
Dat is. En daar ging het nu over.quote:
Lillyhammer, nog een voorbeeld. Ik snap ook wel wat jij zegt, het gaan alleen in deze gevallen dus niet op.quote:
Genre -> televisie subgenre -> Televise Comedy. Weergeven op beste beoordeling. Sowieso de eerste 16 zijn goed.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:09 schreef Stefanovich het volgende:
Ik kijk nu steeds Parks & Rec () en heb hem op de amerikaanse staan... maar verder vind ik het aanbod niet echt wat... of ik weet niet zo goed wat ik moet kijken, heb al een paar keer gehad dat ik iets maar een poging gaf en het dan niet zoveel vond. Tijdverspilling
Wat zijn de aanraders op het gebied van Comedy en Actie/misdaad series?
die serie is zo droogquote:Op woensdag 18 december 2013 12:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Lillyhammer, nog een voorbeeld. Ik snap ook wel wat jij zegt, het gaan alleen in deze gevallen dus niet op.
ik wist niet dat je kon selecteren op beoordelingquote:Op woensdag 18 december 2013 13:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Genre -> televisie subgenre -> Televise Comedy. Weergeven op beste beoordeling. Sowieso de eerste 16 zijn goed.
Qua misdaad/actie. Breaking Bad, The Shield, Sons of Anarchy, Justified, White Collar, Leverage.
Ben bij de 5-6 aflevering dus nog niet echt ver, maar ik vermaak me prima inderdaadquote:Op woensdag 18 december 2013 14:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die serie is zo drooglekker hernsenloos entertainment
Dat wist ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wist niet dat je kon selecteren op beoordelingnice!
Sterker nog ze raden series aan op basis van de series die je kijkt, kijk regelmatig in het lijstje aanraders voor je en je komt hele leuke dingen tegen.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alleen op de pcversie zeker? Wij hebben n app op onze smarttv en daar kan ik t niet vindenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sterker nog ze raden series aan op basis van de series die je kijkt, kijk regelmatig in het lijstje aanraders voor je en je komt hele leuke dingen tegen.
TNX!!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Genre -> televisie subgenre -> Televise Comedy. Weergeven op beste beoordeling. Sowieso de eerste 16 zijn goed.
Qua misdaad/actie. Breaking Bad, The Shield, Sons of Anarchy, Justified, White Collar, Leverage.
Dat is toch beperkt tot een 7 dagen proefperiode?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:37 schreef capricia het volgende:
Voor de liefhebbers van Netflix met USA-content, hier de beschrijving hoe dit te doen:
In de tv-instelling, navigeer naar: Algemeen -> Netwerk -> [Jou netwerknaam] -> Configureer DNS -> Handmatig In deze fase voert u de volgende nummers: 109.123.111.024
Dit DNS nummer doet het bij mij.
Veel plezier! Hoef je geen abonnement te nemen..
(Mss ook iets voor de OP?)
Geen idee hoe lang dat nummer het blijft doen. Maar ik heb nog meer dns nummers. Ieg leuk om eens te proberen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat is toch beperkt tot een 7 dagen proefperiode?
Volgens mij zijn ze van playmo.tv die abbonementen van $5 verkopen om o.a. de Amerikaanse Netflix te kijken.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang dat nummer het blijft doen. Maar ik heb nog meer dns nummers. Ieg leuk om eens te proberen.
Is een goede serie. Heb gister en vandaag seizoen 2 gekeken. Jammer dat het nu lang wachten is op seizoen 3.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:05 schreef RoW_0 het volgende:
Dat lilyhammer spreekt mij wel erg aan, effe kiek'n
Voor iets meer geld (¤3,65 per maand in totaal) heb je de hele Netflixwereld aan je voeten, niet alleen VS.quote:Op zondag 22 december 2013 14:46 schreef JtodaX het volgende:
Ik kan USAccess.ca aanbevelen voor Amerikaanse netflix, werkt simpel, goed en is goedkoop. DNS instellen en voila, gebruik het probleemloos op Apple TV, ps3 en mac.
Die Amerikaanse bibliotheek is inderdaad veel groter, dus ik laat 'm hier gewoon op staan.
De Amerikaanse heeft gewoon het meeste, heb jij veel succes bij bijv. de UK versie?quote:Op zondag 22 december 2013 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor iets meer geld (¤3,65 per maand in totaal) heb je de hele Netflixwereld aan je voeten, niet alleen VS.
Ik ook niet, nice!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Volgens mij heeft USA helemaal niet het meest.quote:Op zondag 22 december 2013 15:07 schreef JtodaX het volgende:
De Amerikaanse heeft gewoon het meeste, heb jij veel succes bij bijv. de UK versie?
Cheapskate versie is trouwens steeds free 7-day trials bij playmo, unblock-us, unotelly of zenok doen (of tunlr zolang het werkt)
Staat ook best veel op inderdaad, denk dat 't gewoon op 'smaken verschillen' uitkomtquote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft USA helemaal niet het meest.
UK heeft bijvoorbeeld alle afleveringen van Breaking Bad, ook de laatste acht. Ik maak eigenlijk meer gebruik van de UK-versie dan van de USA-versie.
Eerder op kiezen voor een extra bibliotheek of voor alle bibliotheken.quote:Op zondag 22 december 2013 15:25 schreef JtodaX het volgende:
Staat ook best veel op inderdaad, denk dat 't gewoon op 'smaken verschillen' uitkomt
http://netflixukvsusa.blogspot.nl
Ik bedoelde dat ik op US genoeg naar mijn smaak kan vinden en ik niet iets mis wat op UK staat. Ik kijk ook geen BBquote:Op zondag 22 december 2013 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerder op kiezen voor een extra bibliotheek of voor alle bibliotheken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |