Die is echt zo ontzettend verslavend , die heb in korte periode zo fanatiek doorheen gejast . Jessie Pinkmanquote:Op zondag 22 december 2013 15:38 schreef Copycat het volgende:
En! Je weet niet wat je mist aan Breaking Bad!
Ik ben het nog niet echt tegengekomen. Kijk nu toevallig een serie op de Nederlandse en die vertaling is gewoon goed. Welke documentaire was het? Gisteren docudagje gehad met Supersize Me en Cleanflix.quote:Op zondag 22 december 2013 16:19 schreef donroyco het volgende:
Gratis proefabonnement afgesloten, net eerste documentaire gekeken en werd chagrijnig door de slechte en rare vertaling. Is dat bij andere films/series/documentaires ook het geval?
Terms and Conditions May Apply.quote:Op zondag 22 december 2013 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben het nog niet echt tegengekomen. Kijk nu toevallig een serie op de Nederlandse en die vertaling is gewoon goed. Welke documentaire was het? Gisteren docudagje gehad met Supersize Me en Cleanflix.
Heb ik ook gezien, heel veel verkeerde vertalingen, was volgens mij ook zo bij You've Been Trumped.quote:
tnx voor het neerzetten, even geprobeerd, Hilarisch!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Lillyhammer, nog een voorbeeld. Ik snap ook wel wat jij zegt, het gaan alleen in deze gevallen dus niet op.
Welk dns gebruik je voor de UK-Netflix?quote:Op zondag 22 december 2013 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft USA helemaal niet het meest.
UK heeft bijvoorbeeld alle afleveringen van Breaking Bad, ook de laatste acht. Ik maak eigenlijk meer gebruik van de UK-versie dan van de USA-versie.
Dezelfde als voor alle anderen. Gewoon een keer een nieuwe dns invoeren via Unblock en daarmee heb ik overal toegang. Ik heb die op mijn iPad gezet en stream vanuit daar desgewenst naar mijn Apple tv die op de Nederlandse staat. Switchen via de site. Werkt perfect.quote:Op zondag 22 december 2013 17:10 schreef remlof het volgende:
Welk dns gebruik je voor de UK-Netflix?
quote:Op zondag 22 december 2013 16:25 schreef Copycat het volgende:
Dat is wel irritant. Nog niet gezien, maar die staat wel op mijn lijstje.
Deze spoiler pas openen na het kijken! Don-Leon mag hem wel openenquote:Op zondag 22 december 2013 16:30 schreef Don-Leon het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, heel veel verkeerde vertalingen, was volgens mij ook zo bij You've Been Trumped.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gewoon een apart apparaat voor niet-Nederlandse Netflix, dus heb alleen een ip adres nodig.quote:Op zondag 22 december 2013 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dezelfde als voor alle anderen. Gewoon een keer een nieuwe dns invoeren via Unblock en daarmee heb ik overal toegang. Ik heb die op mijn iPad gezet en stream vanuit daar desgewenst naar mijn Apple tv die op de Nederlandse staat. Switchen via de site. Werkt perfect.
Wat is precies omslachtig?quote:Op zondag 22 december 2013 18:06 schreef DrLegato het volgende:
Stom dat het allemaal zo omslachtig is hoor, waarom regelen ze die dingen niet iets beter?
Ben wel blij dat House of Cards season 2 meteen bij ons beschikbaar is!
Was bij mij binnen drie minuten gepiept, en ik ben ver van een digitaal wonder. En enorm blond.quote:Op zondag 22 december 2013 18:09 schreef DrLegato het volgende:
Het gebruik van buitenlandse netflix, ik wil gewoon toegang tot de Amerikaanse op mn PS3 naast de NL site zonder teveel gedoe.
Kan het met 2 accounts naast elkaar?quote:Op zondag 22 december 2013 18:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was bij mij binnen drie minuten gepiept, en ik ben ver van een digitaal wonder. En enorm blond.
Ja. Tenminste als je bedoelt dat een iemand de Nederlandse, en de ander die van hetzelfde account gebruik maakt een internationale versie kijkt. Mijn moeder en ik delen een account, zij gebruikt alleen de Nederlandse en heeft dan ook niks veranderd in haar instellingen.quote:
Bestaan geen stomme vragen!quote:Op zondag 22 december 2013 18:15 schreef DrLegato het volgende:
Misschien wel een stomme vraag hoor, mijn excuses alvast :p
Oke, dus als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om op 1 apparaat 2 verschillende landen settings te hebben (tenzij je iedere keer switcht)?quote:Op zondag 22 december 2013 18:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Tenminste als je bedoelt dat een iemand de Nederlandse, en de ander die van hetzelfde account gebruik maakt een internationale versie kijkt. Mijn moeder en ik delen een account, zij gebruikt alleen de Nederlandse en heeft dan ook niks veranderd in haar instellingen.
In netwerkinstellingen DNS op automatisch zetten voor NL, op handmatig voor buitenland. Het is inderdaad een minuutje werk, dus als je lui bent laat je 'm op 1 optie staan.quote:Op zondag 22 december 2013 18:19 schreef DrLegato het volgende:
[..]
Oke, dus als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om op 1 apparaat 2 verschillende landen settings te hebben (tenzij je iedere keer switcht)?
Je hebt ook http://www.rottentomatoes(...)=1920&wts_only=falsequote:Op zondag 22 december 2013 19:24 schreef poker4lifee het volgende:
nog een site waarop de imdb ratings makkelijk af te lezen zijn van de netflix films?
Als er bijvoorbeeld +-20 nieuwe films op usa netflix gezet zijn, dat je ergens gelijk de cijfers kan zien zonder ze zelf allemaal langs te gaan? en evt ook voor de huidige films.
zie nu wel top 100 lijsten van netflix films enzo op imdb, dat is een begin
Netflix mag het niet faciliteren ivm copyrights volgens mij.quote:Op zondag 22 december 2013 18:06 schreef DrLegato het volgende:
Stom dat het allemaal zo omslachtig is hoor, waarom regelen ze die dingen niet iets beter?
Ben wel blij dat House of Cards season 2 meteen bij ons beschikbaar is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |