ik ben er zelf op een iets minder leuke manier achtergekomen dat alles wat je doet bijgehouden wordt en de politie er zo toegang tot heeft. Zit ook op een motor forum en na wat Posts van mij en vrienden in een regionale topic waarin wij met wheelies en kneedowns op de foto stonden de volgende dag terwijl we aan het rijden waren staande gehouden: " ja en jij stopt ook met je wheelies en ander gedrag, het is hier geen speeltuin"quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:53 schreef JaqenHghar het volgende:
Yay zinnige dingen in dit topic i.p.v. negerinnenaarschen/he Weissman/dehuisvrouwproblemen/aandachthoerderij van maidenstower![]()
Tevens heb ik zelf ook allemaal plug ins voor mn browser die behoorlijk wat blokkeren, en donder ik niks van waarde op facebook (srs waarom heb ik dat eigenlijk). AH bonuskaarten en dergelijke ben ik behoorlijk allergisch voor, ga mijn gegevens heul niet met jan en alleman delen
Motor-forum.nl?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik ben er zelf op een iets minder leuke manier achtergekomen dat alles wat je doet bijgehouden wordt en de politie er zo toegang tot heeft. Zit ook op een motor forum en na wat Posts van mij en vrienden in een regionale topic waarin wij met wheelies en kneedowns op de foto stonden de volgende dag terwijl we aan het rijden waren staande gehouden: " ja en jij stopt ook met je wheelies en ander gedrag, het is hier geen speeltuin"
Die dag had ik nog niks bijzonders gedaan
Sta ook kaolo vaak in het politiebestand voor "racen"
jaquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik ben er zelf op een iets minder leuke manier achtergekomen dat alles wat je doet bijgehouden wordt en de politie er zo toegang tot heeft. Zit ook op een motor forum en na wat Posts van mij en vrienden in een regionale topic waarin wij met wheelies en kneedowns op de foto stonden de volgende dag terwijl we aan het rijden waren staande gehouden: " ja en jij stopt ook met je wheelies en ander gedrag, het is hier geen speeltuin"
sinds de winter ook niet erg actief meer daar, normaal gesproken wel redelijk. Nu we weten dat de politie meelurkt trollen we ze wel vaak in het topic, vinden ze niet zo leukquote:
ik ken jou ook van motorforumquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik was de dima van MF jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ken jou ook van motorforum
jij was daar toch de dima van motorforum![]()
Qualiteitspost dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:20 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Compensatie voor Gymchick.
Geen dank.
Denk het niet CarbonCrossfitquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie is die gast? Volgens mij trainde die in mijn vorige gym.
Dit is mij ook eens overkomenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:13 schreef Champy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_eens_squatten.html
Wie?
Corquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie is die gast? Volgens mij trainde die in mijn vorige gym.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
geen enkel probleem mee
gewoon door etenliters volle melk enz enz
idd wen van se redenen dat ik daar niet post of met meets meerij. Ik kan nu al geen politieauto voorbij of ze volgen me. Al een keer een met lichten achter me aan gehad omdat ik 115 reed waar je 100 mochtquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
sinds de winter ook niet erg actief meer daar, normaal gesproken wel redelijk. Nu we weten dat de politie meelurkt trollen we ze wel vaak in het topic, vinden ze niet zo leuk
Een keer hadden ze ter plekke een geheugenstick met foto's waarop kentekens stonden in beslag genomen. Was toen ook gevlucht, niet eens express want wist niet eens dat ze achter me aan zaten tot ik ergens een opvallende politieauto tegenkwam en rondjes kat en muis gingen doen bij een rotonde ( gewoon met 50km/h). 8 maanden lang nodig gehad om de bestanden uit te lezen, dreigbrieven en zelfs dreigen de fotograaf te ontvoeren
. Niet op ingegaan en niks meer van gehoord.
Die gasten hebben ons al zo vaak geprobeerd te pakken(bij sommigen ook gelukt). Vond het wel een beetje zielig voor ze toen iedereen voor studie of werk uit Eindhoven weg moest, geen idee waar ze zich nu mee bezighouden.
Echt waar joh? hahahaquote:
quote:
Ja srs, was echt een FA daar een paar jaar terug, herken me ook zo erg terug in dima is niet normaal meerquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Echt waar joh? hahaha![]()
Wat postte je allemaal dan?
Ik heb ze tot nu toe maar 2x met lichten achter mij aangehad. Een keer wel een beetje terecht want ik reed 177 op een 60 weg en 4x doorgetrokken streep over een stuk van nog geen 2km (Ik had heel het stuk daarvoor een stuk sneller gereden nogquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
idd wen van se redenen dat ik daar niet post of met meets meerij. Ik kan nu al geen politieauto voorbij of ze volgen me. Al een keer een met lichten achter me aan gehad omdat ik 115 reed waar je 100 mocht
Ja sry ik voel me altijd echt rebels op een motor, weet ook niet waarom want ben normaal gesproken een hartstikke rustige jongen.quote:
lolquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja sry ik voel me altijd echt rebels op een motor, weet ook niet waarom want ben normaal gesproken een hartstikke rustige jongen.
beetje de gaybear look, om het zo maar te zeggenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
Ik dacht dat mensen met motors allemaal tats hadden en baarden en leren mouwloze jassen enzo
Dat zijn geen motorrijders maar gaytjes. Choppers poverty bikequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
Ik dacht dat mensen met motors allemaal tats hadden en baarden en leren mouwloze jassen enzo
Nee ik was het niet, maar ik kan me wel voorstellen dat hij een beest op een klein tomosje zat te mirin'quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
reed jij gisteren in Leiden met e.o.a. blerpijp achter mijn Tomosje?
Die gozer haalde me uiteindelijk in en zat de hele tijd achterom te kijken daarna lol
pleurde zowat van z'n motor af![]()
Dima life overkomt je gewoon.quote:
lolquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat zijn geen motorrijders maar gaytjes. Choppers poverty bike
[..]
Nee ik was het niet, maar ik kan me wel voorstellen dat hij een beest op een klein tomosje zat te mirin'. Het is nu sws te koud om te rijden en er zal nu vast wel al met pekel gestrooid zijn in NL
[..]
Dima life overkomt je gewoon.
Moest hard lachen, weet niet waarom.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
reed jij gisteren in Leiden met e.o.a. blerpijp achter mijn Tomosje?
Die gozer haalde me uiteindelijk in en zat de hele tijd achterom te kijken daarna lol
pleurde zowat van z'n motor af![]()
Kan niet wachten tot ik motorrijbewijs heb. Echt ideaal in de stad, met de auto is het dik irritant.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:40 schreef fathank het volgende:
Motorrijders
Allemaal tof stoer doen en afgeven op koekblikkers totdat het begint te regenen of oom agent het rijbewijs invordert dan doen ze allemaal stuk voor stuk huilie.
Asocialen.
Het hoofd doet me een beetje denken aan Raymond pregainsquote:
lolquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het hoofd doet me een beetje denken aan Raymond pregains
lolquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een beer als Raymond op een Tomos terwijl een motorrijder hem inhaalt en hij als een kneus de hele tijd achterom kijkt en Raymond toeft lekker voort met zijn Tomos; naar de motor kijkende.Ik moet voornamelijk lachen omdat een oud maatje van mij altijd zo debiel achterom keek terwijl hij op z'n scooter voor ons reed.
Geen haat op de regen, lekker sliden. RBW afpakken is onterecht, 50km/h te hard heb je zo gedaan en stelt niks voor op een motor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:40 schreef fathank het volgende:
Motorrijders
Allemaal tof stoer doen en afgeven op koekblikkers totdat het begint te regenen of oom agent het rijbewijs invordert dan doen ze allemaal stuk voor stuk huilie.
Asocialen.
ditquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik motorrijbewijs heb. Echt ideaal in de stad, met de auto is het dik irritant.
Met de motor gewoon bij elk stoplicht direct vooraan en overal tussendoor
Vaak zijn ze op snelheidsovertredingen met motoren wel wat milder toch? Dat ze het sneller door de vingers zien zolang het 10 of 20 te hard is? Mits niet gelitst natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen haat op de regen, lekker sliden. RBW afpakken is onterecht, 50km/h te hard heb je zo gedaan en stelt niks voor op een motor.
Asoscialen
[..]
dit
Allemaal prima, maar die mongolen die met 180 hier over de dijk knalden en nu klagen dat er drempels liggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik motorrijbewijs heb. Echt ideaal in de stad, met de auto is het dik irritant.
Met de motor gewoon bij elk stoplicht direct vooraan en overal tussendoor
Hangt van de agent af die je treft.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Vaak zijn ze op snelheidsovertredingen met motoren wel wat milder toch? Dat ze het sneller door de vingers zien zolang het 10 of 20 te hard is? Mits niet gelitst natuurlijk...
Maar in veel gevallen is 50+ tehard op een motor ook veul te hard. De reactietijd van een persoon blijft nogaltijd een seconden. ook op een motor...
Drempels op de dijk zijn hard baas, daar kan je gewoon volle bak overheen springen (mits geen homo supersportmotor)quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar die mongolen die met 180 hier over de dijk knalden en nu klagen dat er drempels liggen.
Ja vind je het gek klapmongool als er mongolen zijn die het nodig vinden om 3x de toegestane snelheid te blazen
Boehoe huilie je mag helemaal niks hier in Nederland
Je rijdt een supermotard?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Drempels op de dijk zijn hard baas, daar kan je gewoon volle bak overheen springen (mits geen homo supersportmotor)
Ja soort van. Van drempels (tenzij echt extreem) geen last van.quote:
met mijn 600cc had ik nergens last, open pijpen, kanariegeel en door de file als een varken in de modder. Werkte naast hoofdkantoor Haaglanden, kwam regelmatig tegelijk aan met motoragenten en nooit last gehad, zelfs niet als ze kapitalen aan bonnen konden uitschrijven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
[..]
Ja srs, was echt een FA daar een paar jaar terug, herken me ook zo erg terug in dima is niet normaal meer.
Er was zo bijv. een centraal topic geopend (niet door mij) om me aan een chick te krijgen en weet ik veel wat nog meer. Donkere periode
[..]
Ik heb ze tot nu toe maar 2x met lichten achter mij aangehad. Een keer wel een beetje terecht want ik reed 177 op een 60 weg en 4x doorgetrokken streep over een stuk van nog geen 2km (Ik had heel het stuk daarvoor een stuk sneller gereden nog. Ter verdediging het ging regenen, ik had een rugzak en geen waterdichte kleren dus wilde snel naar huis) Gast dacht dat ik militair was, kwam net terug van dat familiedrama in Zeist (was toen nog niet op het nieuws) en had geen zin om mij te bekeuren (gelukkig maar
).
Andere keer was dus met die hele achtervolging, heb daar nog een foto van waar ik net een bocht in duik met politiemotor achter ons aan.
Ze proberen ons wel vaak in eindje op dingen zoals geen papieren bij of geen rbw bij te pakken, is ze ook een keer gelukt, 46 euro boete.
spuit11quote:
#genieten, ben ook niet gegaan vandaagquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Ethanolic het volgende:
Kan iemand me even een schop onder mijn hol geven? Thnx
kxie nixquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, door die tanktop wilde ik bijna vragen of dit Drinky is
Nu vergelijk ik zijn UI met die tank, lijkt niet eens op elkaarMaar goed.
Wel streefje trouwens.
Ik ga toch nog even, slaap ik vanavond zo als een lief kindje.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
#genieten, ben ook niet gegaan vandaag
nee broertje is al laatquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga toch nog even, slaap ik vanavond zo als een lief kindje.
Vannacht ook echt geen oog dichtgedaan. Zonde van de ZMA
Kom op Montelly jij kan het ook!!!
ach, morgen wel lekker opgepompt bij t koffiezetapparaat tochquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
nee broertje is al laatpfff aankleden, tas inpakken..méh. Ik heb nog een chestday tegoed, morgen vlammen.
ik bouw het op naar vrijdag(kerstborrel), anders is mijn pomp te snel weg.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ach, morgen wel lekker opgepompt bij t koffiezetapparaat toch
lolzquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:24 schreef JackieBrown het volgende:
Ahaha luie dikzakken ik heb gewoon weer lekker geknald in de gym #fit #fitspo #asics #fitgirl #foodie #fitforfun #mirin #eelt
Errrrrrquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:24 schreef JackieBrown het volgende:
Ahaha luie dikzakken ik heb gewoon weer lekker geknald in de gym #fit #fitspo #asics #fitgirl #foodie #fitforfun #mirin #eelt
Noxipro togquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik bouw het op naar vrijdag(kerstborrel), anders is mijn pomp te snel weg.
...t voelt als BJ met tanden, nomsayin..quote:
Heb je al kerst lingerie setje gehaald?quote:
mhm rode en zwarte elektriciteitstapequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je al kerst lingerie setje gehaald?
aaah..okquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mhm rode en zwarte elektriciteitstape
jy wordt teveul een vn de jonges.quote:
Mind blown - Geestelijk zijn gepijpt.quote:
no fucks givennnnnquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
jy wordt teveul een vn de jonges.
Vooral sinds ik al een tijdje een andere heb dan degene die in de op staatquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef Klokov het volgende:
Best wel sick dat ik zoveel mensen aan hun UI herken
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef Klokov het volgende:
Best wel sick dat ik zoveel mensen aan hun UI herken
Wat een botte reactie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
no fucks givennnnn
[ afbeelding ]
Post jij weleens wijven hier?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef no1uknow het volgende:
wat een serieus gelul allemaal hier wie post er een paar lekkere wijven dan
R.I.P.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Post jij weleens wijven hier?
Behalve onder de naam McNuity.
Naast mij Etha en jezelf herkende je er maar 5?quote:
k heb een 25kg schijf gebroke toen k die namquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)n/crazy-pre-workout/
is deze goed?
De reviews spreken voor zich vriend.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef Jahr00n het volgende:
is deze goed?
quote:patrick haerkens - 16 december 2013 16:59
Beoordeling: 5/5
Heerlijke smaak en geeft je echt meer energie. Gebruik hem voor het fitness maar ook voor het voetballen. TOP
quote:john van ooijen - 15 december 2013 21:54
Beoordeling: 5/5
deze vindt ik zelf top
quote:Samir Ahssane - 1 december 2013 10:42
Beoordeling: 4/5
Zeker de moeite waard om dit product te proberen, iedereen kent futloze dagen en geen energie voor fitness. Ik zelf haal alles uit mijn lichaam in de sportschool na een pre workout van Crazy!!
jaa die reviews worden door b&f zelf getypt manquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
De reviews spreken voor zich vriend.
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
alles wat in NL verkocht wordt is nep, gewoon online bestellenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef Jahr00n het volgende:
is deze goed?
durf dat eens in het dieettopic te plaatsen, vriendquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef no1uknow het volgende:
ik heb vandaag een frikadelbroodje en een saucijzenbroodje van de AH to go gegeten en 's avonds poffertjes met flink wat roomboter en stroop en een biertje ha ha ha
Pfff, echt van die depressieve posts over een fucking stukje kwarktaart.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
durf dat eens in het dieettopic te plaatsen, vriend
quote:Twijfel alleen nog of ik een stukje zal nemen, misschien neem ik een klein stukje heb mijn lunch er al een beetje op aangepast dus zou wel moeten kunnen. Misschien is het wel verstandig dr slagroom over te slaan
lol wtf man, die facial aestheticsquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, door die tanktop wilde ik bijna vragen of dit Drinky is
Nu vergelijk ik zijn UI met die tank, lijkt niet eens op elkaarMaar goed.
Wel streefje trouwens.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Pfff, echt van die depressieve posts over een fucking stukje kwarktaart.
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol wtf man, die facial aesthetics![]()
Hij zit op een 4/10 terwijl ik rond de 8~9/10 zit.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
durf dat eens in het dieettopic te plaatsen, vriend
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef no1uknow het volgende:
ik heb vandaag een frikadelbroodje en een saucijzenbroodje van de AH to go gegeten en 's avonds poffertjes met flink wat roomboter en stroop en een biertje, best slecht
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |