Wat een botte reactie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
no fucks givennnnn
[ afbeelding ]
Post jij weleens wijven hier?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:11 schreef no1uknow het volgende:
wat een serieus gelul allemaal hier wie post er een paar lekkere wijven dan
R.I.P.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Post jij weleens wijven hier?
Behalve onder de naam McNuity.
Naast mij Etha en jezelf herkende je er maar 5?quote:
k heb een 25kg schijf gebroke toen k die namquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)n/crazy-pre-workout/
is deze goed?
De reviews spreken voor zich vriend.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef Jahr00n het volgende:
is deze goed?
quote:patrick haerkens - 16 december 2013 16:59
Beoordeling: 5/5
Heerlijke smaak en geeft je echt meer energie. Gebruik hem voor het fitness maar ook voor het voetballen. TOP
quote:john van ooijen - 15 december 2013 21:54
Beoordeling: 5/5
deze vindt ik zelf top
quote:Samir Ahssane - 1 december 2013 10:42
Beoordeling: 4/5
Zeker de moeite waard om dit product te proberen, iedereen kent futloze dagen en geen energie voor fitness. Ik zelf haal alles uit mijn lichaam in de sportschool na een pre workout van Crazy!!
jaa die reviews worden door b&f zelf getypt manquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
De reviews spreken voor zich vriend.
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
alles wat in NL verkocht wordt is nep, gewoon online bestellenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef Jahr00n het volgende:
is deze goed?
durf dat eens in het dieettopic te plaatsen, vriendquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef no1uknow het volgende:
ik heb vandaag een frikadelbroodje en een saucijzenbroodje van de AH to go gegeten en 's avonds poffertjes met flink wat roomboter en stroop en een biertje ha ha ha
Pfff, echt van die depressieve posts over een fucking stukje kwarktaart.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
durf dat eens in het dieettopic te plaatsen, vriend
quote:Twijfel alleen nog of ik een stukje zal nemen, misschien neem ik een klein stukje heb mijn lunch er al een beetje op aangepast dus zou wel moeten kunnen. Misschien is het wel verstandig dr slagroom over te slaan
lol wtf man, die facial aestheticsquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:10 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, door die tanktop wilde ik bijna vragen of dit Drinky is
Nu vergelijk ik zijn UI met die tank, lijkt niet eens op elkaarMaar goed.
Wel streefje trouwens.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Pfff, echt van die depressieve posts over een fucking stukje kwarktaart.
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
lol wtf man, die facial aesthetics![]()
Hij zit op een 4/10 terwijl ik rond de 8~9/10 zit.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
durf dat eens in het dieettopic te plaatsen, vriend
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef no1uknow het volgende:
ik heb vandaag een frikadelbroodje en een saucijzenbroodje van de AH to go gegeten en 's avonds poffertjes met flink wat roomboter en stroop en een biertje, best slecht
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |