ik ben er zelf op een iets minder leuke manier achtergekomen dat alles wat je doet bijgehouden wordt en de politie er zo toegang tot heeft. Zit ook op een motor forum en na wat Posts van mij en vrienden in een regionale topic waarin wij met wheelies en kneedowns op de foto stonden de volgende dag terwijl we aan het rijden waren staande gehouden: " ja en jij stopt ook met je wheelies en ander gedrag, het is hier geen speeltuin"quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:53 schreef JaqenHghar het volgende:
Yay zinnige dingen in dit topic i.p.v. negerinnenaarschen/he Weissman/dehuisvrouwproblemen/aandachthoerderij van maidenstower![]()
Tevens heb ik zelf ook allemaal plug ins voor mn browser die behoorlijk wat blokkeren, en donder ik niks van waarde op facebook (srs waarom heb ik dat eigenlijk). AH bonuskaarten en dergelijke ben ik behoorlijk allergisch voor, ga mijn gegevens heul niet met jan en alleman delen
Motor-forum.nl?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik ben er zelf op een iets minder leuke manier achtergekomen dat alles wat je doet bijgehouden wordt en de politie er zo toegang tot heeft. Zit ook op een motor forum en na wat Posts van mij en vrienden in een regionale topic waarin wij met wheelies en kneedowns op de foto stonden de volgende dag terwijl we aan het rijden waren staande gehouden: " ja en jij stopt ook met je wheelies en ander gedrag, het is hier geen speeltuin"
Die dag had ik nog niks bijzonders gedaan
Sta ook kaolo vaak in het politiebestand voor "racen"
jaquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik ben er zelf op een iets minder leuke manier achtergekomen dat alles wat je doet bijgehouden wordt en de politie er zo toegang tot heeft. Zit ook op een motor forum en na wat Posts van mij en vrienden in een regionale topic waarin wij met wheelies en kneedowns op de foto stonden de volgende dag terwijl we aan het rijden waren staande gehouden: " ja en jij stopt ook met je wheelies en ander gedrag, het is hier geen speeltuin"
sinds de winter ook niet erg actief meer daar, normaal gesproken wel redelijk. Nu we weten dat de politie meelurkt trollen we ze wel vaak in het topic, vinden ze niet zo leukquote:
ik ken jou ook van motorforumquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik was de dima van MF jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ken jou ook van motorforum
jij was daar toch de dima van motorforum![]()
Qualiteitspost dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:20 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Compensatie voor Gymchick.
Geen dank.
Denk het niet CarbonCrossfitquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie is die gast? Volgens mij trainde die in mijn vorige gym.
Dit is mij ook eens overkomenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:13 schreef Champy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_eens_squatten.html
Wie?
Corquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie is die gast? Volgens mij trainde die in mijn vorige gym.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
geen enkel probleem mee
gewoon door etenliters volle melk enz enz
idd wen van se redenen dat ik daar niet post of met meets meerij. Ik kan nu al geen politieauto voorbij of ze volgen me. Al een keer een met lichten achter me aan gehad omdat ik 115 reed waar je 100 mochtquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
sinds de winter ook niet erg actief meer daar, normaal gesproken wel redelijk. Nu we weten dat de politie meelurkt trollen we ze wel vaak in het topic, vinden ze niet zo leuk
Een keer hadden ze ter plekke een geheugenstick met foto's waarop kentekens stonden in beslag genomen. Was toen ook gevlucht, niet eens express want wist niet eens dat ze achter me aan zaten tot ik ergens een opvallende politieauto tegenkwam en rondjes kat en muis gingen doen bij een rotonde ( gewoon met 50km/h). 8 maanden lang nodig gehad om de bestanden uit te lezen, dreigbrieven en zelfs dreigen de fotograaf te ontvoeren
. Niet op ingegaan en niks meer van gehoord.
Die gasten hebben ons al zo vaak geprobeerd te pakken(bij sommigen ook gelukt). Vond het wel een beetje zielig voor ze toen iedereen voor studie of werk uit Eindhoven weg moest, geen idee waar ze zich nu mee bezighouden.
Echt waar joh? hahahaquote:
quote:
Ja srs, was echt een FA daar een paar jaar terug, herken me ook zo erg terug in dima is niet normaal meerquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Echt waar joh? hahaha![]()
Wat postte je allemaal dan?
Ik heb ze tot nu toe maar 2x met lichten achter mij aangehad. Een keer wel een beetje terecht want ik reed 177 op een 60 weg en 4x doorgetrokken streep over een stuk van nog geen 2km (Ik had heel het stuk daarvoor een stuk sneller gereden nogquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
idd wen van se redenen dat ik daar niet post of met meets meerij. Ik kan nu al geen politieauto voorbij of ze volgen me. Al een keer een met lichten achter me aan gehad omdat ik 115 reed waar je 100 mocht
Ja sry ik voel me altijd echt rebels op een motor, weet ook niet waarom want ben normaal gesproken een hartstikke rustige jongen.quote:
lolquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja sry ik voel me altijd echt rebels op een motor, weet ook niet waarom want ben normaal gesproken een hartstikke rustige jongen.
beetje de gaybear look, om het zo maar te zeggenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
Ik dacht dat mensen met motors allemaal tats hadden en baarden en leren mouwloze jassen enzo
Dat zijn geen motorrijders maar gaytjes. Choppers poverty bikequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef Ethanolic het volgende:
Ik dacht dat mensen met motors allemaal tats hadden en baarden en leren mouwloze jassen enzo
Nee ik was het niet, maar ik kan me wel voorstellen dat hij een beest op een klein tomosje zat te mirin'quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
reed jij gisteren in Leiden met e.o.a. blerpijp achter mijn Tomosje?
Die gozer haalde me uiteindelijk in en zat de hele tijd achterom te kijken daarna lol
pleurde zowat van z'n motor af![]()
Dima life overkomt je gewoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |