lolquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:47 schreef CarbonC het volgende:
Maar ik kijk ook met plezier (en ook wel pijn hoe die W100 gemarteld wordt) naar:
W100 >>>>>>>> Rolls Royce.
James May @ 0:58
Ik zou piratenpartij als 2e keus of als coalitiepartner opgeven als die mogelijkheid er tijdens het stemmen bestond.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:37 schreef fathank het volgende:
Piratenpartij
Enige partij met een degelijke digitale agenda. Het wordt eens tijd dat er wat mensen komen in den haag met inhoudelijke kennis op dat gebied. Dan zouden ze misschien eens een project fatsoenlijk implementeren. Ov chipkaart, belastingdienst, computersysteem van de politie etc etc etc.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:47 schreef CarbonC het volgende:
Maar ik kijk ook met plezier (en ook wel pijn hoe die W100 gemarteld wordt) naar:
W100 >>>>>>>> Rolls Royce.
James May @ 0:58
Top Gear altijd de moeite waardquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:50 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb iedereen weggejaagd, vrees ik
Deel 2:
Top Gearquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:55 schreef Champy het volgende:
[..]
[..]
Top Gear altijd de moeite waard
Rolls Royce > Mercedesquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:07 schreef CarbonC het volgende:
Kom op, jongens: die Rolls Royce is een gare rammelbak vergeleken met een W100.
lolquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:50 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb iedereen weggejaagd, vrees ik
Deel 2:
Echt niet. Zeker niet in die tijd. Die Mercedes rijdt beter, is sterker en sneller, remt beter en zit beter in elkaar. Rolls Royces waren, zeker toen, overrated. 300 jaar doen over de ontwikkeling van een nieuw model en dan nog een brakke achteras producerenquote:
Dit ja!! Ook dat "Morgen" in deel 1 en dat afzeiken van die achterklepquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit ja!! Ook dat "Morgen" in deel 1 en dat afzeiken van die achterklep
Dat is een zieke wagen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doet me een beetje denken aan de Maybach Landauletquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is een zieke wagen eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook eigenlijk de opvolger.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de Maybach Landaulet
[ afbeelding ]
Wie is die gast? Volgens mij trainde die in mijn vorige gym.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:12 schreef Klokov het volgende:
[ [url=https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_image.php?d=AQAbdBaUByWr_sUi&w=377&h=197&url=http%3A%2F%2Fwww.shockmansion.com%2Fwp-content%2Fmyimages%2F2013%2F12%2FLift.jpg&cfs=1&sx=0&sy=0&sw=550&sh=287]afbeelding[/url] ]
[..]
Dat zeggen ze toch ook ergens in die filmpjes van Top Gear? (niet gekeken, wel ooit op tv gezien)quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is ook eigenlijk de opvolger.
Ik denk dat de orginele Mercedes 600 de auto was die technologisch het verst zijn tijd vooruit was, ooit.
http://www.youtube.com/user/BroScienceLifequote:Op dinsdag 17 december 2013 12:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie is die gast? Volgens mij trainde die in mijn vorige gym.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |