Ik ben geen fan van lever en pekel klinkt zo zoutquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Of een broodje halfom als je dat kent. Pekelvlees/lever.

Doe eens normaal of je mag niet mee op onze Japan SC reis.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die zijn gewoon vies en weinig kieskeurig, in Japan lijken ze me sadistisch...

Wie weet stik je wel in een stukje olijf en kan je ons spijtig genoeg niet meer genoegen met je uiterst interessante analyses van een fastfoodbroodjequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt..
Ik hou het bij mijn keuzesBedankt voor je broodjes advies. Ik zal na de lunch een uitgebreide review plaatsen.

Nee joh pekelvlees is helemaal niet zo zout.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van lever en pekel klinkt zo zout

Lever moet je in kleine stukjes met kasripo, zout en madam jeanette opbakken. Net voordat het klaar is draai je er frietchipjes doorheen. Perfecte sambal voor op brood of bij nasi.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van lever en pekel klinkt zo zout

Doe jij eens normaal, of ik geef niemand toestemming om te vertrekken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal of je mag niet mee op onze Japan SC reis.

Troost je, dat zal hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren!quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Wie weet stik je wel in een stukje olijf en kan je ons spijtig genoeg niet meer genoegen met je uiterst interessante analyses van een fastfoodbroodje

De fuck.quote:

Oh ja daar zag ik laatst een topic over. Bleh.quote:

Heb nu het filmpje afgekeken, maar je ziet ze nergens koken met die drab toch?quote:

Er is ook een lange docu. Zoeken op youtube naar gutteroil.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb nu het filmpje afgekeken, maar je ziet ze nergens koken met die drab toch?

Ok. Ik geloof je zo ook wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is ook een lange docu. Zoeken op youtube naar gutteroil.

Het is zo'n wanstaltig en goor volk hèquote:

4 lijkt op een afgesneden piemel...quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Om tegengas te geven aan alle vieze haat jegens japanse cuisine mijn persoonlijke top 5 van lekkere hapjes.
Op 5: Okonomiyaki
[ afbeelding ]
Op 4: Wagyu beef
[ afbeelding ]
Ok nu wordt het echt spannend, we gaan naar de top 3![]()
![]()
![]()
OP NUMMER 3: RAMEN![]()
[ afbeelding ]
(dit is een variant uit hokaido te herkennen aan de mais)
OP NUMMER 2: YAKITORI
[ afbeelding ]
OP NUMMER 1 tromgeroffel: SUSHI![]()
[ afbeelding ]
Al kan ik eigenlijk niet kiezen tussen sushi en yakitori maar ik ben dus toch voor sushi gegaan

quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4 lijkt op een afgesneden piemel...

Meer op een verlept in pus gedoopt kutje van een wat oudere lichtgetinte damequote:Op dinsdag 17 december 2013 11:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4 lijkt op een afgesneden piemel...

jij hebt rare associatiesquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Meer op een verlept in pus gedoopt kutje van een wat oudere lichtgetinte dame

Deze is beter inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik zoek even een nieuw plaatje.

Nederlanders zijn best smerig als je terugkomt uit Japanquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:00 schreef Dven het volgende:
Afgezien van hun gore eetgewoontes met nog levende dieren, vind ik Japanners een proper volk. Of in ieder geval minder vies en gewetenloos als andere Aziaten

/insert plaatje van japans meisje dat een kutje lijkt te etenquote:

Maar kunnen ze er ook een beetje rellen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederlanders zijn best smerig als je terugkomt uit Japan

relletjes, ze zijn nogal klein daarquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar kunnen ze er ook een beetje rellen?

*wordtquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
CUL / Mijn Japanse top 5
Ik heb er een topic van gemaakt, ik ga ervan uit dat dit net zo'n succes word als het vermist en het dit boeit me niks topic

Plegen ze ook seppuku wanneer ze een slag verliezen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:04 schreef Adames het volgende:
[..]
relletjes, ze zijn nogal klein daar
ziet er wel koddig uit, van die kleine mannetjes en vrouwtjes met een piepstem

Breaking news in Bulgarije zeker?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:09 schreef Dven het volgende:
Er is een puppy in een doos gevonden in een dorpje hier niet ver vandaan. Twijfels

Ik niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:08 schreef Dven het volgende:
Maar zijn jullie niet bang voor radioactieve vis na dat ongelukje bij Fukushima

De sushi bij de vismarkt is echt goddelijk en betaal je niet meer dan 20/25 euro voor een basisset. Echt beste wat ik gegeten heb.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:07 schreef Cara het volgende:
Hee Knut, ik wil naar iets vergelijkbaars als Jiro () gaan voor mijn sushi.
Éénmaal een euro of 150/200 verbrassen in een geweldige Sushi-tent.
Wat is nu de staat van die tenten bij de vismarkt nu die gesloten is? Zijn die allemaal verhuist of verdwenen? Nog aanraders?

quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De sushi bij de vismarkt is echt goddelijk en betaal je niet meer dan 20/25 euro voor een basisset. Echt beste wat ik gegeten heb.
De vismarkt wordt verplaatst, bij die nieuwe zitten ook restaurants. Het is nu nog open, maar ik denk in maart niet meer.
En als je echt iets speciaals wilt: https://www.facebook.com/(...)saka/147743168653244 Zat in een aflevering van Bourdain. Max 10 stoelen. 1 chef, z'n vrouw doet de drankjes. Schijnt echt goddelijk te zijn daar. Is in Osaka.
daar word jij even op je nummer gezetquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:11 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Toelichting:
http://www.aziatische-ingredienten.nl/tag/okonomiyaki/
http://www.aziatische-ingredienten.nl/tag/ramen
http://www.aziatische-ingredienten.nl/tag/sushi
yakitori is gewoon gegrillde kip en wagyu een vette koe.

quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar ga dan ook gerust bij een onafgebouwde kerncentrale op vakantie.

Ik ga haar djoeken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:12 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
daar word jij even op je nummer gezet

*verandertquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen maar de laatste tijd. Alles wat ik op fok aanraak veranderd in goud.

Bedankdquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:29 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat je topic beter loopt dan verwacht.Ondanks dat ik je OP behoorlijk karig vind.
[..]
*verandert

quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha, gedaant , wat ben jij dom zeg.

Broodje halfomquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh pekelvlees is helemaal niet zo zout.
[ afbeelding ]

echt nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Broodje halfom. Met goede lever en beetje vettige pekelvlees is het echt
![]()
. En wat peper natuurlijk en een klein beetje zout.

Het is ook Amsterdams volgens mij en de nieuwe generatie kent het ook nauwelijksquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gevonden pup
Wat voor gerecht zouden ze er in Japan van maken?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."

Heerlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook Amsterdams volgens mij en de nieuwe generatie kent het ook nauwelijks.

quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:42 schreef Dven het volgende:
yakitori natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gevonden pup
Wat voor gerecht zouden ze er in Japan van maken?

Ik ben gek op eten en erover praten maar in CUL kom ik zelden want daar heb je een stelletje zelfbenoemde professoren die het uitgevonden hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:43 schreef Adames het volgende:
[..]
je krijgt wel wat kritiek te verduren he

Ik heb daar ooi een keer gevraagd of je een ei kon koken, daarna af laten koelen, in de vriezer mikken en een week later gewoon op kon eten. Nooit een goed antwoord op gekregen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben gek op eten en erover praten maar in CUL kom ik zelden want daar heb je een stelletje zelfbenoemde professoren die het uitgevonden hebben.

het is ook wel een heel erg rare vraagquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb daar ooi een keer gevraagd of je een ei kon koken, daarna af laten koelen, in de vriezer mikken en een week later gewoon op kon eten. Nooit een goed antwoord op gekregen.

Ik was flink dronken en vroeg het me afquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:47 schreef Adames het volgende:
[..]
het is ook wel een heel erg rare vraag

pietquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben gek op eten en erover praten maar in CUL kom ik zelden want daar heb je een stelletje zelfbenoemde professoren die het uitgevonden hebben.

misschien komt dat omdat je vraag nogal achterlijk is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb daar ooi een keer gevraagd of je een ei kon koken, daarna af laten koelen, in de vriezer mikken en een week later gewoon op kon eten. Nooit een goed antwoord op gekregen.

Dat kan. Vraag beantwoord.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]

Nieuws kan nog erger zijn, vooral als het gaat over de VS, Apple of Israël.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
oa, maar ze zijn niet prettig in de discussie, ook tegen elkaar niet.

Ach, iedereen komt op mijn te djoeken lijstquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:43 schreef Adames het volgende:
[..]
je krijgt wel wat kritiek te verduren he

quote:

Je bent zelf achterlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
misschien komt dat omdat je vraag nogal achterlijk is.

Daar kom ik eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nieuws kan nog erger zijn, vooral als het gaan over de VS, Apple of Israël.

is de afgelopen tijd ook wel erg gedaald in niveauquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nieuws kan nog erger zijn, vooral als het gaan over de VS, Apple of Israël.

Veel anti-VS en anti-Israël personen daar. Wel leuk om te trollen wanneer er weer iets gebeurd in die regio.quote:

BEn eens gebanned toen Steve Jobs overleed, allemaal aanbidders daar, ze konden mijn anti-apple opmerking niet verdragen en bam, week ban.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:51 schreef Adames het volgende:
[..]
is de afgelopen tijd ook wel erg gedaald in niveau

ik ga vanmiddag langs de rotishopquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik heb honger...

Eindelijk Japans voedsel dat er wél goed uitzietquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik heb honger...

Ik ga na mijn laatste post niet meer reageren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers laat gaan man.

quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eindelijk Japans voedsel dat er wél goed uitziet

Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eindelijk Japans voedsel dat er wél goed uitziet

Is hij altijd al geweest. Zou eigenlijk een G-stempel op zijn UI moeten hebbenquote:

Soto of saoto soep?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:05 schreef Adames het volgende:
volgens een collega moest ik eens soto soep proberen

ja of saoto, weet ik tquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Soto of saoto soep?
Saoto soep nam mijn Surinaamse collega wel eens mee, echt supergoed is dat.

Tja wat hij zegt van dat smaakverlies van 30% klopt helaas wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Is hij altijd al geweest. Zou eigenlijk een G-stempel op zijn UI moeten hebben

Okquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:09 schreef Dven het volgende:
Elan, ik ga je straks een webpagina geven

Gewoon kanjerirritant. Wanneer iets fucking lekker is dan is het 30% minder nog steeds 100 keer beter dan iets wat sowieso al kut is. Interessant geneuzel van hem, hij verdient gewoon een paar bokken op z'n oogquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja wat hij zegt van dat smaakverlies van 30% klopt helaas wel.
Eigenlijk heeft hij gewoon gelijk. Alleen die arrogantie meteen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |