Daar kom ik eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nieuws kan nog erger zijn, vooral als het gaan over de VS, Apple of Israël.
is de afgelopen tijd ook wel erg gedaald in niveauquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nieuws kan nog erger zijn, vooral als het gaan over de VS, Apple of Israël.
Veel anti-VS en anti-Israël personen daar. Wel leuk om te trollen wanneer er weer iets gebeurd in die regio.quote:
BEn eens gebanned toen Steve Jobs overleed, allemaal aanbidders daar, ze konden mijn anti-apple opmerking niet verdragen en bam, week ban.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:51 schreef Adames het volgende:
[..]
is de afgelopen tijd ook wel erg gedaald in niveau
ik ga vanmiddag langs de rotishopquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik heb honger...
Eindelijk Japans voedsel dat er wél goed uitzietquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik heb honger...
Ik ga na mijn laatste post niet meer reageren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers laat gaan man.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eindelijk Japans voedsel dat er wél goed uitziet
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eindelijk Japans voedsel dat er wél goed uitziet
Is hij altijd al geweest. Zou eigenlijk een G-stempel op zijn UI moeten hebbenquote:
Soto of saoto soep?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:05 schreef Adames het volgende:
volgens een collega moest ik eens soto soep proberen
ja of saoto, weet ik tquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Soto of saoto soep?
Saoto soep nam mijn Surinaamse collega wel eens mee, echt supergoed is dat.
Tja wat hij zegt van dat smaakverlies van 30% klopt helaas wel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Is hij altijd al geweest. Zou eigenlijk een G-stempel op zijn UI moeten hebben
Okquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:09 schreef Dven het volgende:
Elan, ik ga je straks een webpagina geven
Gewoon kanjerirritant. Wanneer iets fucking lekker is dan is het 30% minder nog steeds 100 keer beter dan iets wat sowieso al kut is. Interessant geneuzel van hem, hij verdient gewoon een paar bokken op z'n oogquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja wat hij zegt van dat smaakverlies van 30% klopt helaas wel.
Eigenlijk heeft hij gewoon gelijk. Alleen die arrogantie meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |