echt nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Broodje halfom. Met goede lever en beetje vettige pekelvlees is het echt
![]()
. En wat peper natuurlijk en een klein beetje zout.
Het is ook Amsterdams volgens mij en de nieuwe generatie kent het ook nauwelijksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gevonden pup
Wat voor gerecht zouden ze er in Japan van maken?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Heerlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook Amsterdams volgens mij en de nieuwe generatie kent het ook nauwelijks.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:42 schreef Dven het volgende:
yakitori natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gevonden pup
Wat voor gerecht zouden ze er in Japan van maken?
Ik ben gek op eten en erover praten maar in CUL kom ik zelden want daar heb je een stelletje zelfbenoemde professoren die het uitgevonden hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:43 schreef Adames het volgende:
[..]
je krijgt wel wat kritiek te verduren he
Ik heb daar ooi een keer gevraagd of je een ei kon koken, daarna af laten koelen, in de vriezer mikken en een week later gewoon op kon eten. Nooit een goed antwoord op gekregen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben gek op eten en erover praten maar in CUL kom ik zelden want daar heb je een stelletje zelfbenoemde professoren die het uitgevonden hebben.
het is ook wel een heel erg rare vraagquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb daar ooi een keer gevraagd of je een ei kon koken, daarna af laten koelen, in de vriezer mikken en een week later gewoon op kon eten. Nooit een goed antwoord op gekregen.
Ik was flink dronken en vroeg het me afquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:47 schreef Adames het volgende:
[..]
het is ook wel een heel erg rare vraag
pietquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben gek op eten en erover praten maar in CUL kom ik zelden want daar heb je een stelletje zelfbenoemde professoren die het uitgevonden hebben.
misschien komt dat omdat je vraag nogal achterlijk is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb daar ooi een keer gevraagd of je een ei kon koken, daarna af laten koelen, in de vriezer mikken en een week later gewoon op kon eten. Nooit een goed antwoord op gekregen.
Dat kan. Vraag beantwoord.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nieuws kan nog erger zijn, vooral als het gaat over de VS, Apple of Israël.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
oa, maar ze zijn niet prettig in de discussie, ook tegen elkaar niet.
Ach, iedereen komt op mijn te djoeken lijstquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:43 schreef Adames het volgende:
[..]
je krijgt wel wat kritiek te verduren he
quote:
Je bent zelf achterlijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
misschien komt dat omdat je vraag nogal achterlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |