Oh, dat mag van mij welquote:Op maandag 16 december 2013 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Wist niet of users graag in de OP wilden staan dus heb het maar zo gelaten. Anders kan ik dat nog veranderen.
Dat kan (weet ik niet), maar het is wel een mooie tegenhanger van alle afvalprestaties vond ik.quote:Op maandag 16 december 2013 23:43 schreef RetRy32 het volgende:
Is die laatste soort van anorexia geweest ofzo?
Mee eens, al is het nou niet echt een transformatie.quote:Op maandag 16 december 2013 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan (weet ik niet), maar het is wel een mooie tegenhanger van alle afvalprestaties vond ik.
Telt zeker, maar die foto is vooral van je buik die je dus nog moet trainenquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:59 schreef Tropicalx het volgende:
[ afbeelding ]
telt dit ook?
ben 10kg in spieren bijgekomen in een klein jaartje, maar nu nog ff droog worden en mijn buik gaan trainen.
klopt, ik ging eerst voor mijn borst/schouders/armen/rug etc, en in 2014 begin ik met mijn buikquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Telt zeker, maar die foto is vooral van je buik die je dus nog moet trainen
10kg is niet slecht voor een jaartje en begrijp me niet verkeerd, maar ik zie niet waar die massa erbij is gekomen? Beide foto's zien er redelijk hetzelfde uit?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:59 schreef Tropicalx het volgende:
[ afbeelding ]
telt dit ook?
ben 10kg in spieren bijgekomen in een klein jaartje, maar nu nog ff droog worden en mijn buik gaan trainen.
Vet omzetten naar spiermassa ja? Dan heeft hij wel een uniek lichaam want voor 99,9% van de bevolking werkt dat niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:32 schreef RetRy32 het volgende:
Uhh... Ik denk dat hij genoeg eet. Hij moet alleen van het vet wat er is, spiermassa maken dmv trainen.
ja idd ff omzetten nogquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:32 schreef RetRy32 het volgende:
Uhh... Ik denk dat hij genoeg eet. Hij moet alleen van het vet wat er is, spiermassa maken dmv trainen.
Sixpack op een skinny dude, hetzelfde als .een fatso met dikke tieten. Train er eetst nog eens 10 kg bij voordat je gaat cutten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:59 schreef Tropicalx het volgende:
[ afbeelding ]
telt dit ook?
Brb ff speciale vet-spier converter app downloadenquote:
Waar zie jij een 6-pack...quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Sixpack op een skinny dude, hetzelfde als .een fatso met dikke tieten. Train er eetst nog eens 10 kg bij voordat je gaat cutten.
Wat dacht je van gewoon minder vet eten en meer trainen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Brb ff speciale vet-spier converter app downloaden
"Overigens is zijn vetpercentage van wat ik kan zien gewoon gelijk gebleven, dus hij kan nog zeker wel wat meer eten."quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:02 schreef Drinky het volgende:
Gozer, stop voordat je jezelf nog meer voor schut zet
sorry, maar ik hap niet op slechte trollsquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"Overigens is zijn vetpercentage van wat ik kan zien gewoon gelijk gebleven, dus hij kan nog zeker wel wat meer eten."
Dit is onzin. Wat ik zeg is logica.
Leg jij dat es ff uit danquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"Overigens is zijn vetpercentage van wat ik kan zien gewoon gelijk gebleven, dus hij kan nog zeker wel wat meer eten."
Dit is onzin. Wat ik zeg is logica.
Ok vet verbranden is onmogelijk, case closed.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
sorry, maar ik hap niet op slechte trolls
Vetten omlaag - Eiwitten omhoog - Meer trainenquote:
Nee dat is het nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vetten omlaag - Eiwitten omhoog - Meer trainen
Dan is het toch vanzelfsprekend dat je bodyfat daalt.
Ok na die veranderingen blijft je vetpercentage gelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee dat is het niet
Je begrijpt er niks van
Troll of dronkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok na die veranderingen blijft je vetpercentage gelijk.
Vet eten = vet op je lichaamquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon minder vet eten en meer trainen?
Die eerste...quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewelquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw wat goed gedaan Sylvana! Echt een heel verschil.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:41 schreef Sylvana het volgende:
Leuk dat er nu ook transformaties van users worden gepost idd, dat is toch een stuk leuker dan die onbekende mensen vind ik
Twee jaar geleden had ik geen excuus meer dat de sportschool te ver weg was, of dat het regende, want toen kwam er een sportschool onder mijn appartementencomplexDus toen zat ik 5-6 keer in de week in de sportschool en lette ik wat meer op mijn eten en ben ik flink wat afgevallen
Ik ben maar klein, 1.58 meter. Bovenbenen zijn altijd stevig bij mij, maar op de buik is het verschil goed te zien
[ link | afbeelding ]Heel netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, no thanks, ik weeg al 98kg en 193 lang, zou er nog iets bij kunnen maar niet veel, op de foto's zie je het niet goed, maar in het echt kom ik echt groot en breed over ,ik word al gewaarschuwd om niet nog groter te worden omdat het anders niet mooi is of natuurlijk bla bla bla.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Sixpack op een skinny dude, hetzelfde als .een fatso met dikke tieten. Train er eetst nog eens 10 kg bij voordat je gaat cutten.
Had je eerst foto's gepost dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Hmm, no thanks, ik weeg al 98kg en 193 lang, zou er nog iets bij kunnen maar niet veel, op de foto's zie je het niet goed, maar in het echt kom ik echt groot en breed over ,ik word al gewaarschuwd om niet nog groter te worden omdat het anders niet mooi is of natuurlijk bla bla bla.
zo goed mod?
Ik zie het er neit echt aan af, sorry. Misschien als je een duidelijke foto plaatst. Maar ik zie echt niks bijzonders qua transformatie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Hmm, no thanks, ik weeg al 98kg en 193 lang, zou er nog iets bij kunnen maar niet veel, op de foto's zie je het niet goed, maar in het echt kom ik echt groot en breed over ,ik word al gewaarschuwd om niet nog groter te worden omdat het anders niet mooi is of natuurlijk bla bla bla.
zo goed mod?
is ook maar 10kg verschil, ik heb wel foto's die veel duidelijker zijn, maar die zijn te bloot om hier te plaatsenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zie het er neit echt aan af, sorry. Misschien als je een duidelijke foto plaatst. Maar ik zie echt niks bijzonders qua transformatie.
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk ook geen verschil zie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zie het er neit echt aan af, sorry. Misschien als je een duidelijke foto plaatst. Maar ik zie echt niks bijzonders qua transformatie.
Tja, je bent ouder geworden. Naast je hoofd kan ik niet veel zien...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef Tropicalx het volgende:
laat dan maar lol, ik hoop dat jullie hier wel verschil in zien,
foto 1 was ik 17 foto 2 was ik 18, foto 3/4/5 ben ik 26
[ afbeelding ]
Zijn hoofd is wel veel veranderd iigquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tja, je bent ouder geworden. Naast je hoofd kan ik niet veel zien...
Oh, dat zeker ja! Maar ik bedoel lichamelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zijn hoofd is wel veel veranderd iig(much better
)
draag je een bril?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oh, dat zeker ja! Maar ik bedoel lichamelijk.
Dat is een flinke transformatie inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef Tropicalx het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt niet nodig om je zo aan te stellen hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:56 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
draag je een bril?
als je hier het verschil niet ziet, wil ik je graag het advies geven om je ogen te controlen
staat nergens dat het om vet gaat ? ach, dan vanaf nu elke transformatie, gezicht/vet en wat je maar kan bedenken, en ja iedereen wordt ouder, maar de meeste herken je makkelijk terug, ik ben in paar jaartjes tijd erg veranderd, dacht dat dat ook wel leuk was om te plaatsen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het is echt niet nodig om je zo aan te stellen hoor.
Ik heb toch ook gezegd dat ik zeker verschil zag qua gezicht. Ik ging er alleen van uit dat het hier om transformaties op gebied van vetverlies en dergelijke. Iedereen wordt namelijk ouder. Bedoelde er verder niks mee, als je dat dacht.
Ik hou me er in het vervolg wel buiten.
hey skinnyboy, veel plezier op je zolderquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef fathank het volgende:
Ik denk dat jij eerder een fotografiecursus kan volgen dan dat ik een bril aan ga schaffen. Zie nig steeds vrij weinig fysieke veranderingen, op je gezicht na. Maar dat is zo moeilijk te trainen, of hang jij dumbells aan je kaken en jukbeenderen?
Nee, maar dat was bij alle vorige transformaties wel het geval. Vandaar dat ik dat dacht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
staat nergens dat het om vet gaat ? ach, dan vanaf nu elke transformatie, gezicht/vet en wat je maar kan bedenken, en ja iedereen wordt ouder, maar de meeste herken je makkelijk terug, ik ben in paar jaartjes tijd erg veranderd, dacht dat dat ook wel leuk was om te plaatsen.
Dat is het ook. Er staat in de OP dat het gaat om gewichtsverlies en andere transformaties. Past dus prima.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
staat nergens dat het om vet gaat ? ach, dan vanaf nu elke transformatie, gezicht/vet en wat je maar kan bedenken, en ja iedereen wordt ouder, maar de meeste herken je makkelijk terug, ik ben in paar jaartjes tijd erg veranderd, dacht dat dat ook wel leuk was om te plaatsen.
Blijf toch een mooie prestatie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
Even ontopic. Dit najaar ben ik van 18% naar +- 12% vet gegaan, vrijwel zonder verloren spiermassa. Prima transformatie. En nee, ik ga geen pics posten, helaas.
Is de eerste dezelfde als de eerste van de vorige post?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koop een nieuwe weegschaal. Of spiegel zo u wilt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:10 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
hey skinnyboy, veel plezier op je zolder
Dankje, blijkbaar is het gewoon niet goed te zien op de foto's, bij fitness zien ze het wel duidelijk,maar genoeg hierover,quote:Op woensdag 18 december 2013 03:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Koop een nieuwe weegschaal. Of spiegel zo u wilt.
Ik ben blij voor je dat je zelf tevreden bent met goe je eruit ziet, maar erg veel heb je er zelf niet voor hoeven doen. Ouder worden we allemaal. Want nogmaals, ik zie gewoon niet de fysieke verandering die je zelf blijkbaar wel ziet. Hoef je niet als een achterlijke te reageren omdat iemand anders een andere mening is toegedaan. Zeker niet als er meerdere mensen zijn die dezelfde mening is toegedaan.
Owja, je gedwongen kaalheid heeft idd goed voor je uitgepakt.
Die tweede is errug netjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 04:22 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Dankje, blijkbaar is het gewoon niet goed te zien op de foto's, bij fitness zien ze het wel duidelijk,maar genoeg hierover,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Looking goood!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:15 schreef hoe-die-nie het volgende:
[ afbeelding ]
2011 toen ik in een lange periode van ziekte zat en 2013 waar ik genezen was en eerst een periode heel veel gegeten heb (tot ik 71kg woog) en toen ben gaan trainen. februari dit jaar begonnen en ben vanaf mei ook op mijn voeding gaan letten. Ben er nog lang niet maar ik ben wel tevreden met hoe het gaat
Zeker vooruitgang te zien!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:15 schreef hoe-die-nie het volgende:
[ afbeelding ]
2011 toen ik in een lange periode van ziekte zat en 2013 waar ik genezen was en eerst een periode heel veel gegeten heb (tot ik 71kg woog) en toen ben gaan trainen. februari dit jaar begonnen en ben vanaf mei ook op mijn voeding gaan letten. Ben er nog lang niet maar ik ben wel tevreden met hoe het gaat
Eigenlijk wel. Anders vind ik het geen transformatie maar verloedering.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:10 schreef RetRy32 het volgende:
Is ook niet voor alleen positieve transformaties toch?
Die laatste is helaas iets te ver gegaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is toch ook weer aangekomen, daarna.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die laatste is helaas iets te ver gegaan
Op de eerste twee foto's lijk je echt West-Europees...terwijl je bij de laatste twee foto's meer Spaans lijkt. Je bent wel veel veranderdquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef Tropicalx het volgende:
[ afbeelding ]
Komt denk ik door mijn stoppelbaard, want met denkt iedereen aan Italie/Spanje/Turkije ofzo, en zonder zie ik er echt West-Europees uitquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:49 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Op de eerste twee foto's lijk je echt West-Europees...terwijl je bij de laatste twee foto's meer Spaans lijkt. Je bent wel veel veranderd
Ja, maar ook door je grote ogen en een beetje een ronde toet :pquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Komt denk ik door mijn stoppelbaard, want met denkt iedereen aan Italie/Spanje/Turkije ofzo, en zonder zie ik er echt West-Europees uit
Ik vind die derde engquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hulde!quote:Op zondag 22 december 2013 21:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
ok, misschien haal ik ze straks weer weg, maar
toen (2003; 119,8 kg)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu (2013, 75,5 kg)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet de meest duidelijke foto's denk ik.... maar bij onderzoek blijk ik toch niet zo vaak duidelijk op de foto te staan
quote:Op zondag 22 december 2013 21:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
toen (2003; 119,8 kg)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu (2013, 75,5 kg)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet de meest duidelijke foto's denk ik.... maar bij onderzoek blijk ik toch niet zo vaak duidelijk op de foto te staan
beste verandering is dat je je paardenstaart hebt afgekniptquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:36 schreef TheUnSub het volgende:
[ afbeelding ]
k heb daar niet 8 jaar over gedaan, maar ik had geen recentere fotos van voor ik ging trainen. er zat nog een periode tussen waarin ik 90 kilo woog zonder veel spiermassa.
Lolllllll iedereen had zon fase hoor :squote:Op dinsdag 24 december 2013 14:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
beste verandering is dat je je paardenstaart hebt afgeknipt
Dat was wel een stuk minder werk..quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
quote:For those who don’t know, I was very overweight at one point. I was 250lbs (I was about 220 in photo 1) and struggling with a lot of things (Suicide, Depression..etc). After years of social pressure I got desperate to lose weight. I dropped about 120lbs in a few months by excessive and dangerous amounts of cardio and eating very, very little (under 1K), and abusing diet pills. I was eating so little that it was almost fully anorexic. I hesitate to call it that because I only fought with it for about a year.
I haven’t really found a picture yet that shows how “skinny” I got until now. In that middle picture I was 130ish. I hardly ate in public, and when I did it was for show and under the guise of “portion control.” I was always tired. To make things worse no one even questioned it. I thought it was normal and okay. People saw me drop a HUGE amount of weight dangerously fast and no one thought to make sure I was being healthy. Appearance was all most people cared about. I looked skinny, so that’s what mattered. Which is why I care so little about what others have to say about my body now.
Fast forward a few years to the last photo and I’ve put on almost 55lbs (I think 180 in that photo taken last Friday) since 2011. 30 of those coming in the last 5 months I started powerlifting. It’s given me enormous amounts of confidence and strength (both mental and physical).
Now really sure how to wrap this up other than saying that you all are fine the way you are. You don’t have to starve and work yourselves into the ground to achieve some bullshit social standard. Be healthy in the terms you want to be healthy and love your body. If you are going to try to lose weight and make changes, be patient and trust the process.
quote:Op zondag 22 december 2013 21:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
toen (2003; 119,8 kg)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu (2013, 75,5 kg)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:36 schreef TheUnSub het volgende:
[ afbeelding ]
k heb daar niet 8 jaar over gedaan, maar ik had geen recentere fotos van voor ik ging trainen. er zat nog een periode tussen waarin ik 90 kilo woog zonder veel spiermassa.
Lolquote:Op dinsdag 24 december 2013 14:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:36 schreef RetRy32 het volgende:
Ben benieuwd hoe haar borsten eruit zien... Hangende tepels?
Blijkbaar valt het met hangende tepels wel mee.quote:Anonymous asked: Hi! Do you think you need/want plastic surgery like some of the people who lose a lot of weight? It doesn't look like your tummy has loose skin, but I was wondering how your breasts turned out. Thx
Answer:
Hey!
I do want my boobs doing as they’re not as full as they used to be. I’ve gone from a DD to a B/C. My tummy is fine
xoxo
Heldquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Pohhhh wat een verschil in zo'n korte tijd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:32 schreef CarOnline het volgende:
Tof topic. Ik heb echt geen goede voor foto's omdat ik echt niet op de foto wilde, maar toch eentje gevonden vlak voor ik begon met lijnen. Ik ben er nog niet maar al wel een stuk op weg.
BMI van 32.7 naar 25.7
BJ ongelovelijk wat een verschil!! Semtex ook, ik wist niet dat je er ook 'zo' uitgezien hebt!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had gehoopt met iets groters te kunnen komen, dit is een beetje lullig vergeleken met de anderen hier maar ok.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2013 10:58:54 ]
Dat waren ook niet echt foto's om mee te koop te lopenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:32 schreef CarOnline het volgende:
Tof topic. Ik heb echt geen goede voor foto's omdat ik echt niet op de foto wilde, maar toch eentje gevonden vlak voor ik begon met lijnen. Ik ben er nog niet maar al wel een stuk op weg.
BMI van 32.7 naar 25.7
BJ ongelovelijk wat een verschil!! Semtex ook, ik wist niet dat je er ook 'zo' uitgezien hebt!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 december 2013 10:58 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb dus nog steeds niks kunnen vinden van toen ik overgewicht had.
Wel iets toen ik een korte tijd een erg lage BMI had, ik snap niet echt waarom dat ooit is gebeurd.
Maar dat had wel veel invloed op mijn fysieke capaciteiten :lBeetje lastig zien met je shirt aan op de 'before'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had gehoopt met iets groters te kunnen komen, dit is een beetje lullig vergeleken met de anderen hier maar ok.![]()
Daten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef Tropicalx het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, daar heb je ook weer gelijk in! Maar super!quote:Op woensdag 25 december 2013 11:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat waren ook niet echt foto's om mee te koop te lopen![]()
Je ziet er trouwens prachtig uit nu!
Je ziet er inderdaad erg goed uit! Zo met kleren uit is er niets leeggelopen te zien.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, daar heb je ook weer gelijk in! Maar super!
Ik moet ook gaan trainen nu, ik zie er nu een beetje leeggelopen uit, zeg maar. Maar komt goed.
Dank RetRy en hetismij, ik ben ook echt dolblij en kon gister gewoon vrijwillig op de foto.
En zag er nog leuk uit ook
10 jaar geleden is wel heel lang geleden! Maar toen was ik ongeveer zo zwaar als voor ik begon.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je ziet er inderdaad erg goed uit! Zo met kleren uit is er niets leeggelopen te zien.Je was trouwens al wat afgevallen ten opzichte van 10 jaar geleden, of niet?
ik volleybal 2 keer per week, en daarnaast doe ik 1x bodypump en soms nog 1x steps/ zumba/BBB oid.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:35 schreef SEMTEX het volgende:
Ik doe veel aan krachttraining, dat helpt best goed tegen leeggelopen lichaamsdelen.
We kennen elkaar van een ander forum en hebben zelfs weleens gemeente in zutphen en of Tilburg.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
10 jaar geleden is wel heel lang geleden! Maar toen was ik ongeveer zo zwaar als voor ik begon.
Ik ben wel op en af gegaan maar dat was van nooit heel lange duur. Maar dat jij dat weet?!
Denk altijd dat niemand mij op Fok! kent
Maar dank je! En nee, kleren verhullen wel 't een en 't ander.
Ben ook niet ontevreden maar het mag wel strakker.
Hoe vaak ben jij naar de sportschool gegaan en welke oefeningen deed je zoal?quote:
Huh? Ik geloof niet dat ik dat ben dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
We kennen elkaar van een ander forum en hebben zelfs weleens gemeente in zutphen en of Tilburg.
Wow nee, da's een ander verhaal inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2013 13:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik volleybal 2 keer per week, en daarnaast doe ik 1x bodypump en soms nog 1x steps/ zumba/BBB oid.
Maar na een gewichtsverlies van 50 kg train je niet zulke spierballen dat het vel weer opgevuld wordt...jammer maar helaas.![]()
Fysiek valt het best mee hoor, ik heb wel overal mijn vel een maatje te groot, maar geen enorme flappen. Maar mentaal is het wel ff een dingetje zo af en toe, met kleren aan voel ik me zelfverzekerd en tevreden, maar ik vind een zwembadbezoek bijvoorbeeld wel frustrerend. Vroeger werd een buikwandcorrectie vergoed bij groot gewichtsverlies, tegenwoordig moet je smetplekken hebben of je buikvel halverwege je bovenbenen hangen om het vergoed te krijgen... dus tja, das geen optie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wow nee, da's een ander verhaal inderdaadHeb je er veel last van? Want dan kun je toch eventueel aanspraak maken op het laten verwijderen van vel?
TS, ik vind deze transformaties heel inspirerend en motiverend om zelf ook aan de slag te gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
De before foto van die eerste is echt zo oncharmant als maar kan.quote:Op zondag 29 december 2013 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier -30 kgVind dit dan weer echt iets teSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat kan ook helemaal aan mij liggen of course.![]()
Heel goed!quote:Op maandag 30 december 2013 10:26 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
- 30kg
Helaas lukt het me niet om verder te komen dan waar ik nu ben... En er moeten er eig echt nog 20 af.
Dit ben jij toch niet?quote:
Die was echt te mager. Die beentjes ...quote:
Nee, -Strawberry- post al gedurende dit hele topic random plaatjes van mensen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dit ben jij toch niet?
Zij is gelukkig wat aangekomen.
Oh nee FYI ik ben het zelf niet. Vond het gewoon een mooie transformatie.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dit ben jij toch niet?
Zij is gelukkig wat aangekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu (62 kilo):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo'n groot verschil als sommige (ik had volgens BMI ook nooit overgewicht) maar ik voel mij 1000x lekkerder![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:06 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik had geen goede before foto's dus dan maar een collage van mijn meest confronterende foto's (rond de 69/70 kilo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu (62 kilo):Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo'n groot verschil als sommige (ik had volgens BMI ook nooit overgewicht) maar ik voel mij 1000x lekkerder
Ik vind je vooraf vooral curvy uitzien, helemaal niet te zwaar ofzo. Maar het gaat er inderdaad om hoe je je voelt. Dus als jij je nu veel beter voelt is dat natuurlijk geweldig!![]()
Smaken verschillen natuurlijk maar je kon wel duidelijk zien dat ik ongezond leefde en als ik zo door was gegaan was ik alleen maar zwaarder gewordenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Netjes!
Ik vind je vooraf vooral curvy uitzien, helemaal niet te zwaar ofzo. Maar het gaat er inderdaad om hoe je je voelt. Dus als jij je nu veel beter voelt is dat natuurlijk geweldig!
Op derde foto (op het strand) is wel een redelijk buikje te zien, maar dat heeft denk ik ook met je lighoudig te maken. Op de andere foto's is dat totaal niet te zien. Ik denk echt niet dat dat ongezond is.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk maar je kon wel duidelijk zien dat ik ongezond leefde en als ik zo door was gegaan was ik alleen maar zwaarder geworden
Ongezond leven=ongezond. Zeggen dat iemand gezond/niet gezond is op basis van een foto is onmogelijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Op derde foto (op het strand) is wel een redelijk buikje te zien, maar dat heeft denk ik ook met je lighoudig te maken. Op de andere foto's is dat totaal niet te zien. Ik denk echt niet dat dat ongezond is.
Uiteraard vind ik dat je er nu ook heel goed uit ziet, hoor.
Ik doelde daarmee op het volgende:quote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ongezond leven=ongezond. Zeggen dat iemand gezond/niet gezond is op basis van een foto is onmogelijk.
Ik nam aan dat dat over jouw foto ging. Jou gewicht op zich leek me niet ongezond.quote:maar je kon wel duidelijk zien dat ik ongezond leefde
Dan heb je duidelijk een andere standaard voor hoe een gezond lichaam er uit ziet. Nu weer on topicquote:Op zondag 16 maart 2014 21:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik doelde daarmee op het volgende:
[..]
Ik nam aan dat dat over jouw foto ging. Jou gewicht op zich leek me niet ongezond.
Als je het over jouw levensstijl had, dan kan ik daar uiteraard niks over zeggen.
Check hier vooral http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=140847501quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:56 schreef tetsuo-shima het volgende:
Het valt me op dat vrouwen over vertegenwoordigd worden hier in het topic qua foto's, dat is niet erg! Maar ik als man ben ook bezig met afvallen, ik heb hulp erbij gehaald en met die hulp gaat het goed, nu na 3 weken een kleine 7 kg kwijt. Ik ben er nog lang niet maar het begin is er. Foto's zet ik nog niet neer dat komt misschien later wel als ik me daar prettig bij voel. En voor de mensen die ook bezig zijn, goedzo! Ga zo door ook al werkt het even niet mee.
Als je de foto dan ook even plaatst.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:11 schreef Belgosome het volgende:
http://www.dailystar.co.u(...)id-Beckham-lookalike
Is hij niet terug bij af inmiddels?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je de foto dan ook even plaatst.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-David-Beckham.dhtmlquote:Na jaren van pestgedrag en allerlei bijnamen, besloot de Britse Nathan Hewitt (23) om op dieet te gaan. Toen het dikkerdje zijn vetrolletjes langzaam maar zeker zag verdwijnen, ontdekte hij dat hij eigenlijk veel weg heeft van niemand minder dan David Beckham!
Met zijn 146 kg was Nathan één van de dikste schooljongens in het Verenigd Koninkrijk. Op zijn vijftiende werd hij gepest door andere kinderen die zijn borsten vastgrepen en hem uitlachten. Op een dag had hij genoeg van al de pesterijen en besloot hij om op dieet te gaan.
Nathan verloor maar liefst 76 kg en wat bleek? Het 'dikkerdje' werd een knappe kerel die veel weg heeft van Becks. Zijn nieuwe look ontging ook een lookalike bureau niet en hij kreeg een job als dubbelganger van de stervoetballer aangeboden.
'Tevreden met mezelf'
'Ik mag echt niet klagen, David is uiteraard een knappe man. Vanaf het moment dat ik veel gewicht verloor, zei iedereen dat ik op hem leek. In het begin moest ik er nog om lachen', aldus Nathan. 'Toen ik door het bureau benaderd werd, besefte ik dat het toch menens was.'
Uiteindelijk besloot de nu 24-jarige Nathan om het aanbod te weigeren aangezien hij niets van voetbal weet. 'Het is één ding om op hem te lijken, maar het lijkt me toch een beetje raar om mij voor te doen als een van de beste voetballers ter wereld. Ik ben nu tevreden met mezelf, maar ik vind het niet erg als mensen denken dat ik David Beckham ben.'
Nathan heeft zich ondertussen omgeschoold tot diëtist om overgewicht bij kinderen aan te pakken. 'Ik heb het zelf meegemaakt, ik weet hoe het voelt om dik te zijn. Ik kan mijn ervaring gebruiken om kinderen met overgewicht aan te moedigen om te vermageren en gezond te gaan leven.' Zijn voornaamste doel is te voorkomen dat jongeren moeten afzien zoals hij in zijn jeugd. 'Mijn leven is ontzettend veranderd. Ik heb nu veel meer zelfvertrouwen. Ik voel me gezonder en fitter. Het lijkt of ik een andere persoon ben.'
volgens mij wel..quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Is hij niet terug bij af inmiddels?
En ongeveer vijf weken geleden zat je pas op 7 kg? Dat is een flink verlies op zo'n korte tijd!quote:Op zondag 27 april 2014 17:26 schreef tetsuo-shima het volgende:
Een kleine update
Het is weer een paar weken later, ik ben nu bijna 9 weken bezig en zit nu op een kleine 17 kg die ik kwijt ben. Het gaat dus goed en ik heb er nog steeds zin in. Het is alleen jammer dat het nog zo'n lange weg is die ik moet gaan. Ongeveer 40 kg moet ik nog kwijt..
Eerste foto ben ik nu, tweede foto wil ik worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 04:22 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Dankje, blijkbaar is het gewoon niet goed te zien op de foto's, bij fitness zien ze het wel duidelijk,maar genoeg hierover,
[ afbeelding ]
Nog steeds.quote:Op maandag 28 april 2014 00:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Hoi
Ik doe ook mee, niet zo impressive verder zie ik net. Maar eckte fatty pics heb ik niet, want ben nooit echt een superfatty geweest( denk ik).
Netjes, samen trainen?quote:Op maandag 28 april 2014 00:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Hoi
Ik doe ook mee, niet zo impressive verder zie ik net. Maar eckte fatty pics heb ik niet, want ben nooit echt een superfatty geweest( denk ik).
Train niet echt voor een mooier lijf, meer om fitter te worden etc. Dus niet zo motivated als de meesten hier.
[ afbeelding ]
Wat vind je er raar aan uitzien?quote:Op maandag 28 april 2014 12:49 schreef Mr.J het volgende:
Goede progressiepics, maar is de midsectie niet fotoshopped op beide pics? Vind het er raar uitzien.
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal wel moeten, want er is niks mee gebeurd.quote:Op maandag 28 april 2014 12:57 schreef Mr.J het volgende:
De kleur van de pics en bij de front shot dat je midsectie zo recht naar beneden loopt. Er lijken wat spieren te missen onderaan de midsectie.
Maar kan t heel goed mis hebben hoor.
zal wel belichting, heb geen fotosoepprogjes noch echt goede progressiepics.quote:Op maandag 28 april 2014 12:49 schreef Mr.J het volgende:
Goede progressiepics, maar is de midsectie niet fotoshopped op beide pics? Vind het er raar uitzien.
[ afbeelding ]
Volgens mij had hij 't over mijn foto's.quote:Op maandag 28 april 2014 15:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zal wel belichting, heb geen fotosoepprogjes noch echt goede progressiepics.
Heel erg netjes!quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog maar eens een eigen progressie foto:
[ afbeelding ]
Zegguh jongedame, de wereld draait niet om u he.quote:Op maandag 28 april 2014 15:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zal wel belichting, heb geen fotosoepprogjes noch echt goede progressiepics.
Toentertijd volgde ik geloof ik deze split:quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef SonicVolcano het volgende:
@Deuce: heel nice. Full body workout en voedingsschema enzo, neem ik aan?
Respect man.quote:Op maandag 28 april 2014 22:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Toentertijd volgde ik geloof ik deze split:
Borst/rug
Benen/buik
Armen/schouders
Rust
Voeding was het eerste gedeelte vrij kut, en ik ben geloof ik wel 25-30% kracht verloren tussen foto 1 en 2. Pas tussen foto 2 en 3 leerde ik hoe ik moest eten tijdens een cut.
Nice! Vooral je buik begint er goed uit te zien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
oktober 2013
[ afbeelding ]
Begin april 2014
[ afbeelding ]
Natural way. Gestaag, maar tevreden!
Ziet er heel goed uit!quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
oktober 2013
[ afbeelding ]
Begin april 2014
[ afbeelding ]
zulu lippenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
oktober 2013
[ afbeelding ]
Begin april 2014
[ afbeelding ]
Indd. Borst is genetisch zwak bij mij, qua uiterlijk en niet kwa kracht. Maar goed, ben nu bezig met vooral upperchest! Maandje lang die volledig pakken en daarna de rest weer. Beetje afwisseling!quote:Op woensdag 30 april 2014 11:31 schreef Aiciu het volgende:
Nu je borst nog goed oppompen![]()
Gewoon lekker 2x in de week, chestday
Hehe die sloffenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
oktober 2013
[ afbeelding ]
Begin april 2014
[ afbeelding ]
Yolo swag. Vinden vrouwen schattig maar dat snap jij nog niet helemaal.quote:
Hallooquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:53 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
stap 1 is mezelf wegen en kijken wat het gewicht is op dit momenteel.
kunnen jullie mij misschien van advies voorzien hoe dit aan te pakken (met name dmv voeding & hardlopen & fitnessen etc) ?
lijkt me leuk om de transformatie bij te gaan houden van het begin punt tot het eind punt
alvast bedankt!
lol geen vet en suikerquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Halloo![]()
Begin eerst met gezond eten. je voeding is al gauw 70% van je resultaat dat je wilt halen. Ga niet extreem laat naar bed elke avond en pak je rust goed. Begin met 3x in de week sporten. Dit kan krachttraining of hardlopen zijn. Het beste is om kracht en conditie te combineren.
Geen vet en suiker meer eten, let op je koolhydraatjes en beweeg voldoende. Dan kom je er wel.
SPT / [Fitness] (#29) - 15+ reps voor mooie lange spiertjes zoals C.Ronaldo
lekker jezelf kwellen door niks lekkers te eten, ik maal er niet om en eet rustig mijn volgende milka reep op @ 10% bf.quote:
Moet jij weten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
lekker jezelf kwellen door niks lekkers te eten, ik maal er niet om en eet rustig mijn volgende milka reep op @ 10% bf.
ja, ik weet dingen, in tegenstelling tot jullie LIF gekkies.quote:
Denken dat je iets weet omdat je een milka reepje kan eten door je fortuinlijke aanleg.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja, ik weet dingen, in tegenstelling tot jullie LIF gekkies.
Fortuinlijke aanleg plsquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denken dat je iets weet omdat je een milka reepje kan eten door je fortuinlijke aanleg.Hou vol!!! Of post eens pics van jezelf aangezien jij echt iets weet.
Geen vet en geen suiker?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Halloo![]()
Begin eerst met gezond eten. je voeding is al gauw 70% van je resultaat dat je wilt halen. Ga niet extreem laat naar bed elke avond en pak je rust goed. Begin met 3x in de week sporten. Dit kan krachttraining of hardlopen zijn. Het beste is om kracht en conditie te combineren.
Geen vet en suiker meer eten, let op je koolhydraatjes en beweeg voldoende. Dan kom je er wel.
Tijgerquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
oktober 2013
[ afbeelding ]
Begin april 2014
[ afbeelding ]
hello!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Halloo![]()
Goed bezig! Ik vind jou er altijd zo leuk uitzien.quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog maar eens een eigen progressie foto:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:49 schreef Gewas het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik vind jou er altijd zo leuk uitzien.
respect!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:38 schreef Deuce92 het volgende:
Tijd voor een update.
Helaas heb ik sommige foto's een beetje slecht genomen, vandaar dat ik af en toe een stukje hoofd mis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow fucking goed! Je ziet er stoer uitquote:Op zondag 18 mei 2014 20:38 schreef Deuce92 het volgende:
Tijd voor een update.
Helaas heb ik sommige foto's een beetje slecht genomen, vandaar dat ik af en toe een stukje hoofd mis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knap hoor! Disciplinequote:Op zondag 18 mei 2014 20:38 schreef Deuce92 het volgende:
Tijd voor een update.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat laatste in je tekst is wel een mooi voorbeeld van wat er gebeurt als je geen vetten eetquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Halloo![]()
Nice AJ!quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Respect voor Deuce92 en semtex, eerst keer dat ik dit allemaal zie
Ik zelf:
Op mijn zwaarst:
[ afbeelding ]
Toen sixpack:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn doel(of droom, whatever
)
[ afbeelding ]
Het is strak en mooi qua vorm, net zoals rest van haar lichaam. Als het blubber was maar net zo groot, dan had ik het ook niet mooi gevondenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet mooi, totaal niet in verhouding met de rest van haar lijf.
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Respect voor Deuce92 en semtex, eerst keer dat ik dit allemaal zie
Ik zelf:
Op mijn zwaarst:
[ afbeelding ]
Toen sixpack:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn doel(of droom, whatever
)
[ afbeelding ]
Zwak voor billenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet mooi, totaal niet in verhouding met de rest van haar lijf.
Goedzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:22 schreef tetsuo-shima het volgende:
Zo weer een update voor de mensen die het interessant vinden, afgelopen week ging het niet zo goed maar toch 8 ons afgevallen, dat bracht de teller gisteren op 20.3 kilo die ik kwijt ben. Hoeveel weken ik nu precies beZig ben durf ik niet te zeggen, maar ik ben tot nu toe elke week gelukkig nog afgevallen.
Nice!quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik besef me dat ik ook kan meedoen in dit topic.... Ik ben in driekwart jaar van 64 naar 50kg afgevallen, eigenlijk vooral door stress maar ook daardoor veel bewuster op mijn eten gaan letten. Inmiddels ben ik ietsjes terug aangekomen (53kg) maar blijft het wel stabiel zo, ik zit wel veel lekkerder in mijn vel nu. het blijft bizar als ik merk hoeveel spullen in mijn kledingkast van vorig jaar ik niet meer aankan, omdat alles veel te groot is....
[ afbeelding ]
De huid bij de billen en benen lijkt ook veel gladder. Zorgt krachttraining voor minder cellulitis?quote:Op zondag 27 april 2014 19:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
Eerste foto ben ik nu, tweede foto wil ik worden.
Prima motivatie![]()
Ik snapte die foto's ook niet zo. Is de tweede foto zoals het eerst geweest is? Of heeft ze precies dezelfde tattoo genomen als haar idool? Of heeft ze een foto van zichzelf gephotoshopt zoals ze wil worden?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:57 schreef Fascination het volgende:
De huid bij de billen en benen lijkt ook veel gladder. Zorgt krachttraining voor minder cellulitis?
Ze is geen van beide. Volgens mij bedoelt ze dat ze nu lijkt op foto 1, en er uit wil zien als foto 2.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik snapte die foto's ook niet zo. Is de tweede foto zoals het eerst geweest is? Of heeft ze precies dezelfde tattoo genomen als haar idool? Of heeft ze een foto van zichzelf gephotoshopt zoals ze wil worden?
Dat dusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze is geen van beide. Volgens mij bedoelt ze dat ze nu lijkt op foto 1, en er uit wil zien als foto 2.
Oh, lekker verwarrend als ze dit zegt:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:50 schreef Deuce92 het volgende:
Ze is geen van beide. Volgens mij bedoelt ze dat ze nu lijkt op foto 1, en er uit wil zien als foto 2.
maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Eerste foto ben ik nu
Nee hoor, dat ligt niet aan jou. Het was vrij onduidelijk vermeld.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh, lekker verwarrend als ze dit zegt:
[..]
maar dat zal wel aan mij liggen.
Vet man, hij wordt er zelfs bruin van!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:05 schreef GI het volgende:
Ik ben dit niet. maar kwam het plaatje tegen.
1 jaar excersize :
[ afbeelding ]
http://imgur.com/gallery/BYHxCjx
Ik bedoelde daarmee dat ik er zo nu uitzie. Het was idd onduidelijk geformuleerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh, lekker verwarrend als ze dit zegt:
[..]
maar dat zal wel aan mij liggen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Vet man, hij wordt er zelfs bruin van!
Wel tof om te zien!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:05 schreef GI het volgende:
Ik ben dit niet. maar kwam het plaatje tegen.
1 jaar excersize :
[ afbeelding ]
http://imgur.com/gallery/BYHxCjx
Ik vind het vooral jammer om te zien dat zijn broek met de surfende M&M ongeveer halwerwege wordt vervangen door een saai geruit short.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Vet man, hij wordt er zelfs bruin van!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |