Oh, dat mag van mij welquote:Op maandag 16 december 2013 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Wist niet of users graag in de OP wilden staan dus heb het maar zo gelaten. Anders kan ik dat nog veranderen.
Dat kan (weet ik niet), maar het is wel een mooie tegenhanger van alle afvalprestaties vond ik.quote:Op maandag 16 december 2013 23:43 schreef RetRy32 het volgende:
Is die laatste soort van anorexia geweest ofzo?
Mee eens, al is het nou niet echt een transformatie.quote:Op maandag 16 december 2013 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan (weet ik niet), maar het is wel een mooie tegenhanger van alle afvalprestaties vond ik.
Telt zeker, maar die foto is vooral van je buik die je dus nog moet trainenquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:59 schreef Tropicalx het volgende:
[ afbeelding ]
telt dit ook?
ben 10kg in spieren bijgekomen in een klein jaartje, maar nu nog ff droog worden en mijn buik gaan trainen.
klopt, ik ging eerst voor mijn borst/schouders/armen/rug etc, en in 2014 begin ik met mijn buikquote:Op dinsdag 17 december 2013 01:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Telt zeker, maar die foto is vooral van je buik die je dus nog moet trainen
10kg is niet slecht voor een jaartje en begrijp me niet verkeerd, maar ik zie niet waar die massa erbij is gekomen? Beide foto's zien er redelijk hetzelfde uit?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:59 schreef Tropicalx het volgende:
[ afbeelding ]
telt dit ook?
ben 10kg in spieren bijgekomen in een klein jaartje, maar nu nog ff droog worden en mijn buik gaan trainen.
Vet omzetten naar spiermassa ja? Dan heeft hij wel een uniek lichaam want voor 99,9% van de bevolking werkt dat niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:32 schreef RetRy32 het volgende:
Uhh... Ik denk dat hij genoeg eet. Hij moet alleen van het vet wat er is, spiermassa maken dmv trainen.
ja idd ff omzetten nogquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:32 schreef RetRy32 het volgende:
Uhh... Ik denk dat hij genoeg eet. Hij moet alleen van het vet wat er is, spiermassa maken dmv trainen.
Sixpack op een skinny dude, hetzelfde als .een fatso met dikke tieten. Train er eetst nog eens 10 kg bij voordat je gaat cutten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:59 schreef Tropicalx het volgende:
[ afbeelding ]
telt dit ook?
Brb ff speciale vet-spier converter app downloadenquote:
Waar zie jij een 6-pack...quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Sixpack op een skinny dude, hetzelfde als .een fatso met dikke tieten. Train er eetst nog eens 10 kg bij voordat je gaat cutten.
Wat dacht je van gewoon minder vet eten en meer trainen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Brb ff speciale vet-spier converter app downloaden
"Overigens is zijn vetpercentage van wat ik kan zien gewoon gelijk gebleven, dus hij kan nog zeker wel wat meer eten."quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:02 schreef Drinky het volgende:
Gozer, stop voordat je jezelf nog meer voor schut zet
sorry, maar ik hap niet op slechte trollsquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"Overigens is zijn vetpercentage van wat ik kan zien gewoon gelijk gebleven, dus hij kan nog zeker wel wat meer eten."
Dit is onzin. Wat ik zeg is logica.
Leg jij dat es ff uit danquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"Overigens is zijn vetpercentage van wat ik kan zien gewoon gelijk gebleven, dus hij kan nog zeker wel wat meer eten."
Dit is onzin. Wat ik zeg is logica.
Ok vet verbranden is onmogelijk, case closed.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
sorry, maar ik hap niet op slechte trolls
Vetten omlaag - Eiwitten omhoog - Meer trainenquote:
Nee dat is het nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vetten omlaag - Eiwitten omhoog - Meer trainen
Dan is het toch vanzelfsprekend dat je bodyfat daalt.
Ok na die veranderingen blijft je vetpercentage gelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee dat is het niet
Je begrijpt er niks van
Troll of dronkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 09:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ok na die veranderingen blijft je vetpercentage gelijk.
Vet eten = vet op je lichaamquote:Op dinsdag 17 december 2013 08:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon minder vet eten en meer trainen?
Die eerste...quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewelquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw wat goed gedaan Sylvana! Echt een heel verschil.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:41 schreef Sylvana het volgende:
Leuk dat er nu ook transformaties van users worden gepost idd, dat is toch een stuk leuker dan die onbekende mensen vind ik
Twee jaar geleden had ik geen excuus meer dat de sportschool te ver weg was, of dat het regende, want toen kwam er een sportschool onder mijn appartementencomplexDus toen zat ik 5-6 keer in de week in de sportschool en lette ik wat meer op mijn eten en ben ik flink wat afgevallen
Ik ben maar klein, 1.58 meter. Bovenbenen zijn altijd stevig bij mij, maar op de buik is het verschil goed te zien
[ link | afbeelding ]Heel netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, no thanks, ik weeg al 98kg en 193 lang, zou er nog iets bij kunnen maar niet veel, op de foto's zie je het niet goed, maar in het echt kom ik echt groot en breed over ,ik word al gewaarschuwd om niet nog groter te worden omdat het anders niet mooi is of natuurlijk bla bla bla.quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Sixpack op een skinny dude, hetzelfde als .een fatso met dikke tieten. Train er eetst nog eens 10 kg bij voordat je gaat cutten.
Had je eerst foto's gepost dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Hmm, no thanks, ik weeg al 98kg en 193 lang, zou er nog iets bij kunnen maar niet veel, op de foto's zie je het niet goed, maar in het echt kom ik echt groot en breed over ,ik word al gewaarschuwd om niet nog groter te worden omdat het anders niet mooi is of natuurlijk bla bla bla.
zo goed mod?
Ik zie het er neit echt aan af, sorry. Misschien als je een duidelijke foto plaatst. Maar ik zie echt niks bijzonders qua transformatie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Hmm, no thanks, ik weeg al 98kg en 193 lang, zou er nog iets bij kunnen maar niet veel, op de foto's zie je het niet goed, maar in het echt kom ik echt groot en breed over ,ik word al gewaarschuwd om niet nog groter te worden omdat het anders niet mooi is of natuurlijk bla bla bla.
zo goed mod?
is ook maar 10kg verschil, ik heb wel foto's die veel duidelijker zijn, maar die zijn te bloot om hier te plaatsenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zie het er neit echt aan af, sorry. Misschien als je een duidelijke foto plaatst. Maar ik zie echt niks bijzonders qua transformatie.
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk ook geen verschil zie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zie het er neit echt aan af, sorry. Misschien als je een duidelijke foto plaatst. Maar ik zie echt niks bijzonders qua transformatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |