Nice!quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik besef me dat ik ook kan meedoen in dit topic.... Ik ben in driekwart jaar van 64 naar 50kg afgevallen, eigenlijk vooral door stress maar ook daardoor veel bewuster op mijn eten gaan letten. Inmiddels ben ik ietsjes terug aangekomen (53kg) maar blijft het wel stabiel zo, ik zit wel veel lekkerder in mijn vel nu. het blijft bizar als ik merk hoeveel spullen in mijn kledingkast van vorig jaar ik niet meer aankan, omdat alles veel te groot is....
[ afbeelding ]
De huid bij de billen en benen lijkt ook veel gladder. Zorgt krachttraining voor minder cellulitis?quote:Op zondag 27 april 2014 19:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
Eerste foto ben ik nu, tweede foto wil ik worden.
Prima motivatie![]()
[ afbeelding]afbeelding ]
Ik snapte die foto's ook niet zo. Is de tweede foto zoals het eerst geweest is? Of heeft ze precies dezelfde tattoo genomen als haar idool? Of heeft ze een foto van zichzelf gephotoshopt zoals ze wil worden?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:57 schreef Fascination het volgende:
De huid bij de billen en benen lijkt ook veel gladder. Zorgt krachttraining voor minder cellulitis?
Ze is geen van beide. Volgens mij bedoelt ze dat ze nu lijkt op foto 1, en er uit wil zien als foto 2.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik snapte die foto's ook niet zo. Is de tweede foto zoals het eerst geweest is? Of heeft ze precies dezelfde tattoo genomen als haar idool? Of heeft ze een foto van zichzelf gephotoshopt zoals ze wil worden?
Dat dusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze is geen van beide. Volgens mij bedoelt ze dat ze nu lijkt op foto 1, en er uit wil zien als foto 2.
Oh, lekker verwarrend als ze dit zegt:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:50 schreef Deuce92 het volgende:
Ze is geen van beide. Volgens mij bedoelt ze dat ze nu lijkt op foto 1, en er uit wil zien als foto 2.
maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Eerste foto ben ik nu
Nee hoor, dat ligt niet aan jou. Het was vrij onduidelijk vermeld.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh, lekker verwarrend als ze dit zegt:
[..]
maar dat zal wel aan mij liggen.
Vet man, hij wordt er zelfs bruin van!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:05 schreef GI het volgende:
Ik ben dit niet. maar kwam het plaatje tegen.
1 jaar excersize :
[ afbeelding ]
http://imgur.com/gallery/BYHxCjx
Ik bedoelde daarmee dat ik er zo nu uitzie. Het was idd onduidelijk geformuleerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh, lekker verwarrend als ze dit zegt:
[..]
maar dat zal wel aan mij liggen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 10:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Vet man, hij wordt er zelfs bruin van!
Wel tof om te zien!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:05 schreef GI het volgende:
Ik ben dit niet. maar kwam het plaatje tegen.
1 jaar excersize :
[ afbeelding ]
http://imgur.com/gallery/BYHxCjx
Ik vind het vooral jammer om te zien dat zijn broek met de surfende M&M ongeveer halwerwege wordt vervangen door een saai geruit short.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Vet man, hij wordt er zelfs bruin van!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |