Waar kijk jij? Heb het afgelopen half uur geen dump van 5000 gezien hoor. Volume van 1500 afgelopen kwartier.quote:Op maandag 16 december 2013 20:27 schreef Wijnbo het volgende:
Wauw, die dump op gox heb ik nog niet eerder gezien. 5000 coins gingen er gewoon uit! 4 Miljoen dollar!
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusdquote:Op maandag 16 december 2013 20:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar kijk jij? Heb het afgelopen half uur geen dump van 5000 gezien hoor. Volume van 1500 afgelopen kwartier.
Oh had m op 3 minuten grafiek. Maar 5000 coins in 3 min verhandeld dusquote:Op maandag 16 december 2013 20:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar kijk jij? Heb het afgelopen half uur geen dump van 5000 gezien hoor. Volume van 1500 afgelopen kwartier.
Ligt eraan met hoeveel je er in zit en hoeveel je bereid bent te verliezen ( En hoeveel het je gekost heeft... als ik 1000 BTC had gehad die ik gemined had in 2010, /carequote:
Zie 'm niet hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 20:32 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Oh had m op 3 minuten grafiek. Maar 5000 coins in 3 min verhandeld dus
Altcoins heeft geen reet zin, die dalen allemaal evenredig mee zo ongeveer (of een paa rhele vage met amper handel) Gewoon USD of EUR gaan.quote:Op maandag 16 december 2013 20:35 schreef lainke het volgende:
Had alles in altcoins gezet maar geen enkele die ik zie stijgen, damn wat een dag
Ja ik wacht ook nog af hoorquote:Op maandag 16 december 2013 20:37 schreef MissionPhailed het volgende:
Pas ver beneden $600 ben ik misschien te porren voor een bescheiden aankoop via Bitonic
Tot hiertoe maak ik toch meer winst door te traden in altcoins dan bicoins alleen. Gewoon meesurfen op de golven en niet te groot denken.quote:Op maandag 16 december 2013 20:36 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Altcoins heeft geen reet zin, die dalen allemaal evenredig mee zo ongeveer (of een paa rhele vage met amper handel) Gewoon USD of EUR gaan.
Ik heb hier ook te weinig backstory over gehoord.quote:Op maandag 16 december 2013 20:40 schreef se7venbullets het volgende:
jongens,
is de china nieuws nu ECHT of is het FAKE.
En kan iemand een link versturen naar een bevestiging hierover?
Heb je alles in fiat dan?quote:Op maandag 16 december 2013 20:42 schreef Scorpie het volgende:
Door de 660 heen en we gaan par 600 dan.
Daar gaat iequote:Op maandag 16 december 2013 20:42 schreef strbo het volgende:
Kan iemand die ~10k buy wall op LTC @ 23.5 even weghalen. So buy, such money.
Dat kan bij elk bedrag natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 20:45 schreef MissionPhailed het volgende:
Indien BTC beneden de $600 duikt, zou er zomaar een kettingreactie kunnen volgen van nóg meer paniekverkopen.
Ook weer zo. Ben benieuwd waar de lawine uiteindelijk stopt ... !quote:Op maandag 16 december 2013 20:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan bij elk bedrag natuurlijk.
niet eens gezienquote:Op maandag 16 december 2013 20:46 schreef roislecxe het volgende:
634 tijdelijk nieuwe low. Komende 10 minuten althans
Ja, harde crash dusquote:Op maandag 16 december 2013 20:45 schreef Neraice het volgende:
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
Klik even op 1d om alles in perspectief te zetten.
Ik ken datquote:Op maandag 16 december 2013 20:52 schreef mike-amersfoort het volgende:
yeah, op dieptepunt verkocht, go me!
Serieus ? Hoeveel....quote:Op maandag 16 december 2013 20:53 schreef richolio het volgende:
All in gaan op Bitzino en je BTC bij het eerste potje Blackjack verliezen![]()
iemand moet de laagste zijnquote:Op maandag 16 december 2013 20:52 schreef mike-amersfoort het volgende:
yeah, op dieptepunt verkocht, go me!
Haha neejoh, niet veel hoorquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 20:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Haha neejoh, niet veel hoorMaar 5 eu aan BTC ofzo. Ik wilde het uitproberen
Beginnend met de weekenddip?quote:Op maandag 16 december 2013 20:57 schreef roislecxe het volgende:
Er moet duidelijk een hoop ingehaald worden na het bizar saaie weekend.
waarom zou je je verlies zomaar nemen?quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef Wijnbo het volgende:
Ik heb zo'n idee dat vanavond echt de hele tent afgebroken gaat worden en anders de rest van de week:
- De mensen die vanaf het begin met grote bedragen BTC zitten, gaan nu cachen. Die gaan echt niet wachten op de 500, 400, 300. --> Snellere daling.
- Enorm veel mensen zijn "fucked" @ 1000 - 1200. Die zijn nu op z'n minst 40% kwijt. Genoeg om te zeggen, ok leuk, maar dat was het dan.
- Alle gasten die miners hebben draaien en voorraad hebben zien de opbrengsten kelderen --> sell wat je sellen kunt.
Dit is al een paar x gebeurd? 2 weken geleden zaten we ook op 550quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef Wijnbo het volgende:
Ik heb zo'n idee dat vanavond echt de hele tent afgebroken gaat worden en anders de rest van de week:
- De mensen die vanaf het begin met grote bedragen BTC zitten, gaan nu cachen. Die gaan echt niet wachten op de 500, 400, 300. --> Snellere daling.
- Enorm veel mensen zijn "fucked" @ 1000 - 1200. Die zijn nu op z'n minst 40% kwijt. Genoeg om te zeggen, ok leuk, maar dat was het dan.
- Alle gasten die miners hebben draaien en voorraad hebben zien de opbrengsten kelderen --> sell wat je sellen kunt.
watjequote:Op maandag 16 december 2013 21:01 schreef Wijnbo het volgende:
Als GOX door de 700 gaat zie ik het nog wel ff HEEL hard gaan.
En uiteraard een prijsknaller scoren als het écht diep gaatquote:Op maandag 16 december 2013 21:01 schreef Beunhazer het volgende:
Panic sellers zijn de enige verliezers hier. Ik hou de boel mooi, stijgt op enig moment toch wel weer. Maar ik vrees dat er wel wat dagen overheen zullen gaan
We gaan nu al keihard naar de 600 toe op BTC-e.quote:Op maandag 16 december 2013 21:01 schreef Wijnbo het volgende:
Als GOX door de 700 gaat zie ik het nog wel ff HEEL hard gaan.
ja sowieso, stijgt echt wel weer.quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef richolio het volgende:
Zeggen jullie kopen of niet doen? En fokop met je glazen bol
Als je vertrouwen hebt in BTC nu kopen natuurlijk, lager heb je ze de afgelopen uren niet kunnen kopen. Moet je wel een eventuele rit naar 300 dollar uit durven te zitten.quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef richolio het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef richolio het volgende:
Inderdaad. Dit is echt niet het einde van de wereld ofzo. Tevens is er aan Bitcoin zelf niets veranderd.quote:Op maandag 16 december 2013 20:59 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dit is al een paar x gebeurd? 2 weken geleden zaten we ook op 550
Over een uurtje is het weer 10% gedaald.quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef richolio het volgende:
het daalt al 2 weken.quote:Op maandag 16 december 2013 21:03 schreef lf2 het volgende:
dit is echt niks vorige keer daling was echt 10 minuten gedaald en bounce.
nu duurd daling hele dag met wat stijging en weer daling
De meeste crashes in BTC hebben er meerdere maanden over gedaan om er weer bovenop te komen. Maar goed, resultaten uit het verleden...quote:Op maandag 16 december 2013 21:01 schreef Beunhazer het volgende:
Panic sellers zijn de enige verliezers hier. Ik hou de boel mooi, stijgt op enig moment toch wel weer. Maar ik vrees dat er wel wat dagen overheen zullen gaan
quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef richolio het volgende:
gequote, voor over 2 jaar.quote:Op maandag 16 december 2013 20:59 schreef Lollertrolle het volgende:
Magnet is op t juiste moment voor een gedeelte uitgecashed
Wel ballen om in deze markt nu voor 2 BTC te kopenquote:Op maandag 16 december 2013 21:10 schreef Wijnbo het volgende:
676 2BTC BUY gedaan. Bij 650 ben ik weer weg.
Ik moest wat om weer op 2+ BTC uit te komen, stond op 1.94 na m'n faaltrade 740 --> 715quote:Op maandag 16 december 2013 21:12 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Wel ballen om in deze markt nu voor 2 BTC te kopen
Aantal users op btc-e is ook verdubbeldquote:Op maandag 16 december 2013 21:12 schreef Maxbet het volgende:
Valt me gewoon op, de prijs schiet omlaag en ineens zei ik allemaal namen hier die ik niet herken
Lurkersquote:Op maandag 16 december 2013 21:12 schreef Maxbet het volgende:
Valt me gewoon op, de prijs schiet omlaag en ineens zei ik allemaal namen hier die ik niet herken
Al het geld is weg.quote:
Stap over op BTC-E of bitstamp johquote:Op maandag 16 december 2013 21:13 schreef lf2 het volgende:
wil ik kopen ligt ie er weer uit
We're sorry, but something went wrong.
We've been notified about this issue and we'll take a look at it shortly.![]()
![]()
![]()
Mijnes wel.quote:
Of het oog van de orkaan.quote:
Random readersquote:Op maandag 16 december 2013 21:15 schreef Cliffie1976 het volgende:
Ik heb mijn random reader zojuist verbrand.
Toch maar weer verkochtquote:
Het komt nog goedquote:Op maandag 16 december 2013 21:17 schreef richolio het volgende:
Kan iemand me vertellen dat het nog goed komt met LTC. Ook al lieg je maar gewoon.
Joh wat raar dat ze de koersen volgenquote:Op maandag 16 december 2013 21:17 schreef Ludacriss het volgende:
Bitonic veranderd de prijzen gewoon steeds tussendoor. Zit het al de tijd te volgen. Dit doen ze terwijl ze zogenaamd storing hebben.
Gaat helemaal goed komen! Volgende week staat hij op 43!quote:Op maandag 16 december 2013 21:17 schreef richolio het volgende:
Kan iemand me vertellen dat het nog goed komt met LTC. Ook al lieg je maar gewoon.
Ik had een buy order op $26 staan sinds meer dan een week en dacht 3 uur geleden er nog over om hem weg te halen. Kom ik net thuis, is ie zelfs gezakt naar $24quote:
http://translate.google.c(...)t%2F476.html&act=urlquote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef Byte_Me het volgende:
Kan iemand hier chinees lezen?
Volgens mij staat hier dat het nieuwsbericht dat china cryptocurrency transacties gaat verbieden, nep is.
http://www.btc38.com/btc/btc_market/476.html
Nee dat niet. Meer als waarschuwing dat je dus daar op moet letten. Meer niet.quote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Joh wat raar dat ze de koersen volgen
Geld willen verdienen met je bedrijf. En er ook nog werk voor uitvoeren ookquote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Joh wat raar dat ze de koersen volgen
quote:
Echt heel erg bedankt.quote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen! Volgende week staat hij op 43!
quote:Op maandag 16 december 2013 21:19 schreef Happel het volgende:
Ik vind dit leuk trouwens.
Maatje van me appt me de hele tijd in paniek dat het daalt om vervolgens weer te appen dat het weer stijgt.
Bedanktquote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee dat niet. Meer als waarschuwing dat je dus daar op moet letten. Meer niet.
Maatje van me appt me de hele tijd in paniek dat het daalt om vervolgens weer te appen dat het weer stijgt.
Op basis daarvan dacht ik dat iddquote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://translate.google.c(...)t%2F476.html&act=url
De koers heeft zich tot nu toe altijd hersteld van negatief nieuws.quote:Op maandag 16 december 2013 21:19 schreef strbo het volgende:
Ik ben er heilig van overtuigd dat we einde hiervan nog lang niet gezien hebben. Straks nog wat China actie en daarna weer een week lang dalen denk ik. Tenzij er natuurlijk erg positief nieuws komt.
tegenwoordig is geen nieuws positief nieuwsquote:Op maandag 16 december 2013 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De koers heeft zich tot nu toe altijd hersteld van negatief nieuws.
Maar er is nog helemaal geen negatief nieuws gekomenquote:Op maandag 16 december 2013 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De koers heeft zich tot nu toe altijd hersteld van negatief nieuws.
Het moet goed komen, heb ze niet voor niks op $26 gekocht (moeten kopenquote:Op maandag 16 december 2013 21:17 schreef richolio het volgende:
Wie de fak ben jij nu weerquote:Op maandag 16 december 2013 21:12 schreef Maxbet het volgende:
Maandag, ik zeg opblijf avondquote:Op maandag 16 december 2013 21:24 schreef Beunhazer het volgende:
china wordt pas over ongeveer 4 uur wakker, dan ga je pas vuurwerk zien
denk je dat ze ineens zullen verkopen als ze al zoveel verlies zien? dan kan je het beter houden, heb je iig kans op nog wat winst.quote:Op maandag 16 december 2013 21:24 schreef Beunhazer het volgende:
Mooi, ken ik cashenquote:Op maandag 16 december 2013 21:25 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Jawel, we zijn bijna bij du moon swa.
Ik zeg niks over stijgen en dalen, ik zeg alleen maar dat je vuurwerk gaat zien. Heb geen glazen bol dus kan goed uitpakken of slecht uitpakkenquote:Op maandag 16 december 2013 21:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
denk je dat ze ineens zullen verkopen als ze al zoveel verlies zien? dan kan je het beter houden, heb je iig kans op nog wat winst.
Maakt niet uit, het ergste wat er kan gebeuren is dat we allemaal dood gaan.quote:Op maandag 16 december 2013 21:27 schreef Beunhazer het volgende:
[..]
Ik zeg niks over stijgen en dalen, ik zeg alleen maar dat je vuurwerk gaat zien. Heb geen glazen bol dus kan goed uitpakken of slecht uitpakken
en dan ben je eigenlijk al te laatquote:Op maandag 16 december 2013 21:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
morgen rapporteren de media over deze grote crash, en dat nu wel HET moment is om in te stappen
quote:Op maandag 16 december 2013 21:22 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
hij werkt voor litecoin hoor?
Ik hoop dat ze gaan kopen of wachten, dat zou betekenen dat ze geen bangerikken zijn en er vertrouwen in hebben voor de lange termijn. Als ze massaal gaan verkopen dan weten we ook meteen wat we aan China hebben...quote:Op maandag 16 december 2013 21:24 schreef Beunhazer het volgende:
Op welk punt stap je in G?quote:Op maandag 16 december 2013 21:30 schreef richolio het volgende:
Nog ff naar naar beneden en dan ga ik er in. Ja, nu echt hoor. Ja. Mijn LTC ijn volgens mij toch al waardeloos.
Ja, nu staat alweer 5$ hogerquote:Op maandag 16 december 2013 21:31 schreef Ludacriss het volgende:
Bitonic heeft weer BTC voor wie nog extra bij wil kopen.
quote:Just thought of that, inspired by a recent panic based on semi-understood gossip coming out of China: isn't it beautiful that many (western) people now learn much more about chinese way of thinking, politics, financial system and so on, and the other way around - only to better understand what is affecting Bitcoin price in that part of the world? To think of it, bitcoin is actually the first world-wide currency, the price of which can be one day affected by USA, next day by Cyprus, and in a month by China - and people who own bitcoins have to not only be interested in their local news, but monitor what is going on around the world. Even Internet, which is global in nature, is heavily segregated into single language subsections, which still, after 20+ years, do not really overlap much.
But now, new services and global world-wide news outlets would emerge because they are sorely needed by bitcoin users. Real-time TV translation services would also be required, online commerce has finally became truly world-wide. I think it is an amazing quality of bitcoin, one that we can't yet fully understand, but one that would surely bring the world closer together, if only because of the same currency we all share.
Dan heeft BTC-E goed geboerd, 0,2% fee toch?quote:Op maandag 16 december 2013 21:33 schreef Cliffie1976 het volgende:
Bijna 30000 BTC verhandeld op BTC-e in 4 uur. Dat is fokking 20 miljoen dollar.
Telefoon meenemen tijdens kakkenquote:Op maandag 16 december 2013 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
Ik moet al een hele tijd poepen maar durf niet van mijn plek.. Te spannend dit! Hoe pakken jullie dergelijke situaties aan?
BTCChina zit op zo'n 80.000. En, wait for it, OKCoin een volume van 6 miljoen LTC vandaag. Honderd-fucking-vijftig miljoen euro, bijna een miljard CNY verhandeld op LTC alleen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:33 schreef Cliffie1976 het volgende:
Bijna 30000 BTC verhandeld op BTC-e in 4 uur. Dat is fokking 20 miljoen dollar.
40.000 dollar als ik goed tel.quote:Op maandag 16 december 2013 21:34 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dan heeft BTC-E goed geboerd, 0,2% fee toch?
Dat is 40 mille dan.quote:Op maandag 16 december 2013 21:34 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dan heeft BTC-E goed geboerd, 0,2% fee toch?
Ehmm, het staafje van afgelopen uur op BTCChina is 18000. Stuk minder.quote:Op maandag 16 december 2013 21:35 schreef strbo het volgende:
[..]
BTCChina zit op zo'n 80.000. En, wait for it, OKCoin een volume van 6 miljoen LTC vandaag. Honderd-fucking-vijftig miljoen euro, bijna een miljard CNY verhandeld op LTC alleen.
Als je Android hebt kan je ook de app "Bitcoin Paranoid" downloaden, die geeft alerts als de prijs fluctueert enzo.quote:
Ik heb een plastic zakje achter m'n klapstoel hangen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
Ik moet al een hele tijd poepen maar durf niet van mijn plek.. Te spannend dit! Hoe pakken jullie dergelijke situaties aan?
Is echt waar he?quote:Op maandag 16 december 2013 21:38 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Ik heb een plastic zakje achter m'n klapstoel hangen.
Op het moment trekken de bitcoin paranoid notifications m'n batterij leeg.quote:Op maandag 16 december 2013 21:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je Android hebt kan je ook de app "Bitcoin Paranoid" downloaden, die geeft alerts als de prijs fluctueert enzo.
ff een paar minuten schijt aan die koersen hebbenquote:Op maandag 16 december 2013 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
Is geen optiequote:Op maandag 16 december 2013 21:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
ff een paar minuten schijt aan die koersen hebben
quote:Op maandag 16 december 2013 21:40 schreef NoNickOne het volgende:
Ik wil Gox door de 700 heen zien gaan
Ik doe het al de hele tijd in mijn broek, boeie!quote:Op maandag 16 december 2013 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
luier aanquote:Op maandag 16 december 2013 21:43 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ik doe het al de hele tijd in mijn broek, boeie!
zie em nietquote:Op maandag 16 december 2013 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af wat die 175k sell op coinedup van Doge/BTC is...
NU dus gaan, als je terug bent is de koers net zo hard gedaald als je keutelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |