Ligt eraan met hoeveel je er in zit en hoeveel je bereid bent te verliezen ( En hoeveel het je gekost heeft... als ik 1000 BTC had gehad die ik gemined had in 2010, /carequote:
Zie 'm niet hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 20:32 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Oh had m op 3 minuten grafiek. Maar 5000 coins in 3 min verhandeld dus
Altcoins heeft geen reet zin, die dalen allemaal evenredig mee zo ongeveer (of een paa rhele vage met amper handel) Gewoon USD of EUR gaan.quote:Op maandag 16 december 2013 20:35 schreef lainke het volgende:
Had alles in altcoins gezet maar geen enkele die ik zie stijgen, damn wat een dag
Ja ik wacht ook nog af hoorquote:Op maandag 16 december 2013 20:37 schreef MissionPhailed het volgende:
Pas ver beneden $600 ben ik misschien te porren voor een bescheiden aankoop via Bitonic
Tot hiertoe maak ik toch meer winst door te traden in altcoins dan bicoins alleen. Gewoon meesurfen op de golven en niet te groot denken.quote:Op maandag 16 december 2013 20:36 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Altcoins heeft geen reet zin, die dalen allemaal evenredig mee zo ongeveer (of een paa rhele vage met amper handel) Gewoon USD of EUR gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |