Of het oog van de orkaan.quote:
Random readersquote:Op maandag 16 december 2013 21:15 schreef Cliffie1976 het volgende:
Ik heb mijn random reader zojuist verbrand.
Toch maar weer verkochtquote:
Het komt nog goedquote:Op maandag 16 december 2013 21:17 schreef richolio het volgende:
Kan iemand me vertellen dat het nog goed komt met LTC. Ook al lieg je maar gewoon.
Joh wat raar dat ze de koersen volgenquote:Op maandag 16 december 2013 21:17 schreef Ludacriss het volgende:
Bitonic veranderd de prijzen gewoon steeds tussendoor. Zit het al de tijd te volgen. Dit doen ze terwijl ze zogenaamd storing hebben.
Gaat helemaal goed komen! Volgende week staat hij op 43!quote:Op maandag 16 december 2013 21:17 schreef richolio het volgende:
Kan iemand me vertellen dat het nog goed komt met LTC. Ook al lieg je maar gewoon.
Ik had een buy order op $26 staan sinds meer dan een week en dacht 3 uur geleden er nog over om hem weg te halen. Kom ik net thuis, is ie zelfs gezakt naar $24quote:
http://translate.google.c(...)t%2F476.html&act=urlquote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef Byte_Me het volgende:
Kan iemand hier chinees lezen?
Volgens mij staat hier dat het nieuwsbericht dat china cryptocurrency transacties gaat verbieden, nep is.
http://www.btc38.com/btc/btc_market/476.html
Nee dat niet. Meer als waarschuwing dat je dus daar op moet letten. Meer niet.quote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Joh wat raar dat ze de koersen volgen
Geld willen verdienen met je bedrijf. En er ook nog werk voor uitvoeren ookquote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Joh wat raar dat ze de koersen volgen
quote:
Echt heel erg bedankt.quote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen! Volgende week staat hij op 43!
quote:Op maandag 16 december 2013 21:19 schreef Happel het volgende:
Ik vind dit leuk trouwens.
Maatje van me appt me de hele tijd in paniek dat het daalt om vervolgens weer te appen dat het weer stijgt.
Bedanktquote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee dat niet. Meer als waarschuwing dat je dus daar op moet letten. Meer niet.
Maatje van me appt me de hele tijd in paniek dat het daalt om vervolgens weer te appen dat het weer stijgt.
Op basis daarvan dacht ik dat iddquote:Op maandag 16 december 2013 21:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://translate.google.c(...)t%2F476.html&act=url
De koers heeft zich tot nu toe altijd hersteld van negatief nieuws.quote:Op maandag 16 december 2013 21:19 schreef strbo het volgende:
Ik ben er heilig van overtuigd dat we einde hiervan nog lang niet gezien hebben. Straks nog wat China actie en daarna weer een week lang dalen denk ik. Tenzij er natuurlijk erg positief nieuws komt.
tegenwoordig is geen nieuws positief nieuwsquote:Op maandag 16 december 2013 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De koers heeft zich tot nu toe altijd hersteld van negatief nieuws.
Maar er is nog helemaal geen negatief nieuws gekomenquote:Op maandag 16 december 2013 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De koers heeft zich tot nu toe altijd hersteld van negatief nieuws.
Het moet goed komen, heb ze niet voor niks op $26 gekocht (moeten kopenquote:Op maandag 16 december 2013 21:17 schreef richolio het volgende:
Wie de fak ben jij nu weerquote:Op maandag 16 december 2013 21:12 schreef Maxbet het volgende:
Valt me gewoon op, de prijs schiet omlaag en ineens zei ik allemaal namen hier die ik niet herken
Maandag, ik zeg opblijf avondquote:Op maandag 16 december 2013 21:24 schreef Beunhazer het volgende:
china wordt pas over ongeveer 4 uur wakker, dan ga je pas vuurwerk zien
denk je dat ze ineens zullen verkopen als ze al zoveel verlies zien? dan kan je het beter houden, heb je iig kans op nog wat winst.quote:Op maandag 16 december 2013 21:24 schreef Beunhazer het volgende:
china wordt pas over ongeveer 4 uur wakker, dan ga je pas vuurwerk zien
Mooi, ken ik cashenquote:Op maandag 16 december 2013 21:25 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Jawel, we zijn bijna bij du moon swa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |