Ik ken datquote:Op maandag 16 december 2013 20:52 schreef mike-amersfoort het volgende:
yeah, op dieptepunt verkocht, go me!
Serieus ? Hoeveel....quote:Op maandag 16 december 2013 20:53 schreef richolio het volgende:
All in gaan op Bitzino en je BTC bij het eerste potje Blackjack verliezen![]()
iemand moet de laagste zijnquote:Op maandag 16 december 2013 20:52 schreef mike-amersfoort het volgende:
yeah, op dieptepunt verkocht, go me!
Haha neejoh, niet veel hoorquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 20:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Haha neejoh, niet veel hoorMaar 5 eu aan BTC ofzo. Ik wilde het uitproberen
Beginnend met de weekenddip?quote:Op maandag 16 december 2013 20:57 schreef roislecxe het volgende:
Er moet duidelijk een hoop ingehaald worden na het bizar saaie weekend.
waarom zou je je verlies zomaar nemen?quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef Wijnbo het volgende:
Ik heb zo'n idee dat vanavond echt de hele tent afgebroken gaat worden en anders de rest van de week:
- De mensen die vanaf het begin met grote bedragen BTC zitten, gaan nu cachen. Die gaan echt niet wachten op de 500, 400, 300. --> Snellere daling.
- Enorm veel mensen zijn "fucked" @ 1000 - 1200. Die zijn nu op z'n minst 40% kwijt. Genoeg om te zeggen, ok leuk, maar dat was het dan.
- Alle gasten die miners hebben draaien en voorraad hebben zien de opbrengsten kelderen --> sell wat je sellen kunt.
Dit is al een paar x gebeurd? 2 weken geleden zaten we ook op 550quote:Op maandag 16 december 2013 20:58 schreef Wijnbo het volgende:
Ik heb zo'n idee dat vanavond echt de hele tent afgebroken gaat worden en anders de rest van de week:
- De mensen die vanaf het begin met grote bedragen BTC zitten, gaan nu cachen. Die gaan echt niet wachten op de 500, 400, 300. --> Snellere daling.
- Enorm veel mensen zijn "fucked" @ 1000 - 1200. Die zijn nu op z'n minst 40% kwijt. Genoeg om te zeggen, ok leuk, maar dat was het dan.
- Alle gasten die miners hebben draaien en voorraad hebben zien de opbrengsten kelderen --> sell wat je sellen kunt.
watjequote:Op maandag 16 december 2013 21:01 schreef Wijnbo het volgende:
Als GOX door de 700 gaat zie ik het nog wel ff HEEL hard gaan.
En uiteraard een prijsknaller scoren als het écht diep gaatquote:Op maandag 16 december 2013 21:01 schreef Beunhazer het volgende:
Panic sellers zijn de enige verliezers hier. Ik hou de boel mooi, stijgt op enig moment toch wel weer. Maar ik vrees dat er wel wat dagen overheen zullen gaan
We gaan nu al keihard naar de 600 toe op BTC-e.quote:Op maandag 16 december 2013 21:01 schreef Wijnbo het volgende:
Als GOX door de 700 gaat zie ik het nog wel ff HEEL hard gaan.
ja sowieso, stijgt echt wel weer.quote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef richolio het volgende:
Zeggen jullie kopen of niet doen? En fokop met je glazen bol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |