Als je Android hebt kan je ook de app "Bitcoin Paranoid" downloaden, die geeft alerts als de prijs fluctueert enzo.quote:
Ik heb een plastic zakje achter m'n klapstoel hangen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
Ik moet al een hele tijd poepen maar durf niet van mijn plek.. Te spannend dit! Hoe pakken jullie dergelijke situaties aan?
Is echt waar he?quote:Op maandag 16 december 2013 21:38 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Ik heb een plastic zakje achter m'n klapstoel hangen.
Op het moment trekken de bitcoin paranoid notifications m'n batterij leeg.quote:Op maandag 16 december 2013 21:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je Android hebt kan je ook de app "Bitcoin Paranoid" downloaden, die geeft alerts als de prijs fluctueert enzo.
ff een paar minuten schijt aan die koersen hebbenquote:Op maandag 16 december 2013 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
Ik moet al een hele tijd poepen maar durf niet van mijn plek.. Te spannend dit! Hoe pakken jullie dergelijke situaties aan?
Is geen optiequote:Op maandag 16 december 2013 21:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
ff een paar minuten schijt aan die koersen hebben
quote:Op maandag 16 december 2013 21:40 schreef NoNickOne het volgende:
Ik wil Gox door de 700 heen zien gaan
Ik doe het al de hele tijd in mijn broek, boeie!quote:Op maandag 16 december 2013 21:34 schreef NoNickOne het volgende:
luier aanquote:Op maandag 16 december 2013 21:43 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ik doe het al de hele tijd in mijn broek, boeie!
zie em nietquote:Op maandag 16 december 2013 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af wat die 175k sell op coinedup van Doge/BTC is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |