Helemaal goedquote:Op zondag 15 december 2013 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt Stuart.Ik probeer eventuele discussies in leven te houden.
Je bent alleen maar bij hem omdat hij mod is.quote:
Nee die heeft zich laten nemen voor het huwelijk schijntquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent alleen maar bij hem omdat hij mod is.Als Stuart mod was, dan zou je nu aan zijn penis hangen.
Het zou me niet verbazen als je over 3 jaar met Danny trouwt.
Tjacka is vreemd gegaanquote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent alleen maar bij hem omdat hij mod is.Als Stuart mod was, dan zou je nu aan zijn penis hangen.
Zonde, ik zal even doorgeven dat je nu niet meer met haar wil trouwen. Dit nieuws zal hard aankomen.quote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee die heeft zich laten nemen voor het huwelijk schijnt
Ik ben mij aan het opwerken naar yvonne.quote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
okay, waarom?quote:Op zondag 15 december 2013 19:36 schreef Toto69 het volgende:
Hahahahahahhaahhahaha, ik moet heel even heel hard lachen
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:37 schreef Toto69 het volgende:
Dat moment dat de grootste hoer ter wereld andere meiden een hoer noemt
Nicki Minaj?quote:Op zondag 15 december 2013 19:37 schreef Toto69 het volgende:
Nee stu niet.quote:Op zondag 15 december 2013 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zonde, ik zal even doorgeven dat je nu niet meer met haar wil trouwen. Dit nieuws zal hard aankomen.
ik wil verwijzingen naar posts.quote:
Alyson is do-able.quote:Op zondag 15 december 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee stu niet.
Voor mij is ze te oud.
Maar ervaring is sexy
I remain undecided
Het is niet hier benoemd maar wel ergens anders. Maar jij weet net als ik wie die grootste hoer is.quote:Op zondag 15 december 2013 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik wil verwijzingen naar posts.
Ken haar meer als Lilyquote:Op zondag 15 december 2013 19:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alyson is do-able.
This one time, at band camp, I stuck a flute in my pussy.
Weer eens wat anders dan een douchekopquote:Op zondag 15 december 2013 19:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alyson is do-able.
This one time, at band camp, I stuck a flute in my pussy.
Oh dat deed ze ook wel hoorquote:Op zondag 15 december 2013 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een douchekop
Ik denk dat je je steeds op een persoon uit de sc richt maar niet de naam erbij zet. Gewoon om indirect dingen over die gene te vertellen.quote:Op zondag 15 december 2013 19:37 schreef Toto69 het volgende:
Het was eenmalig, hij bereikte niet eens het hoogtepunt (nog mijn excuses daarvoor, Tjacka).quote:
Marie30 is denk ik een prima startpunt.quote:Op zondag 15 december 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben mij aan het opwerken naar yvonne.
Waar zal ik moeten beginnen?
Ik hoopte op LB.quote:Op zondag 15 december 2013 19:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het was eenmalig, hij bereikte niet eens het hoogtepunt (nog mijn excuses daarvoor, Tjacka).
[..]
Marie30 is denk ik een prima startpunt.
Het is idd iemand uit de scquote:Op zondag 15 december 2013 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat je je steeds op een persoon uit de sc richt maar niet de naam erbij zet. Gewoon om indirect dingen over die gene te vertellen.
Ik zal niks tegen LittleBrownie / Brownie / LB / #bitterlemon zeggen.quote:
Heb je haar wel eens in het echt gezien?quote:
thanksquote:Op zondag 15 december 2013 19:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zal niks tegen LittleBrownie / Brownie / LB / #bitterlemon zeggen.
[..]
Heb je haar wel eens in het echt gezien?
Vandaag nog.quote:Op zondag 15 december 2013 19:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zal niks tegen LittleBrownie / Brownie / LB / #bitterlemon zeggen.
[..]
Heb je haar wel eens in het echt gezien?
We zijn collega's. En vandaag moest ik werken en ze kwam boodschappen doen.quote:Op zondag 15 december 2013 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Srs? Nice. Jullie hebben gemeet ofzo?
Ah, tof. Dan kennen jullie elkaar vast heel goed.quote:Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn collega's. En vandaag moest ik werken en ze kwam boodschappen doen.
Collega's, hoe? Jij woont in Grunn en zij in R'damquote:Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn collega's. En vandaag moest ik werken en ze kwam boodschappen doen.
Integendeel. Ze werkt pas paar weken en ik werk heel weinig. Vandaag haar voor het eerst gezien.quote:Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, tof. Dan kennen jullie elkaar vast heel goed.
En ik werk in Rotterdam. Waarom denk je dat ik nu in de trein zit?quote:Op zondag 15 december 2013 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Collega's, hoe? Jij woont in Grunn en zij in R'dam
Ah. Je gaat alleen voor een paar uurtjes werk naar Roffa?quote:Op zondag 15 december 2013 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik werk om Rotterdam. Waarom denk je dat ik nu in de trein zit?
Jatog.quote:Op zondag 15 december 2013 19:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah. Je gaat alleen voor een paar uurtjes werk naar Roffa?
Ah, oke oke. Wel een leuke meet gehad?quote:Op zondag 15 december 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Integendeel. Ze werkt pas paar weken en ik werk heel weinig. Vandaag haar voor het eerst gezien.
Niet gesproken. Alleen elkaar gezien.quote:Op zondag 15 december 2013 19:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, oke oke. Wel een leuke meet gehad?
Waarom niet gesproken dan? Dit was je kans.quote:Op zondag 15 december 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet gesproken. Alleen elkaar gezien.
Ze glimlachte wel naar me.
Ik wist niet zeker of zij het was en ze zei ook niksquote:Op zondag 15 december 2013 19:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom niet gesproken dan? Dit was je kans.
Gesprek niet gelezen, maar je bent inmiddels hetero?quote:Op zondag 15 december 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet gesproken. Alleen elkaar gezien.
Ze glimlachte wel naar me.
Kap daar gewoon mee. Je zal wel ruzie hebben met die persoon dat je het nodig vindt deze dingen openbaar te maken maar je schiet er niks mee op. Erg sneuquote:
Ok.quote:Op zondag 15 december 2013 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kap daar gewoon mee. Je zal wel ruzie hebben met die persoon dat je het nodig vindt deze dingen openbaar te maken maar je schiet er niks mee op. Erg sneu
Ja. Dankzij LB.quote:Op zondag 15 december 2013 19:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gesprek niet gelezen, maar je bent inmiddels hetero?
Zo moeilijk is ze niet te missen, lijkt me. Klein meisje, getint, krullend haar. KAN NIET MISSEN.quote:Op zondag 15 december 2013 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of zij het was en ze zei ook niks
Vrijdag werken we allebei weer. Ik zal dan groetjes namens jou doen.
Het is Rotterdam.quote:Op zondag 15 december 2013 19:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo moeilijk is ze niet te missen, lijkt me. Klein meisje, getint, krullend haar. KAN NIET MISSEN.
Beugeltje.quote:Op zondag 15 december 2013 19:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo moeilijk is ze niet te missen, lijkt me. Klein meisje, getint, krullend haar. KAN NIET MISSEN.
RTquote:
Oh oke.quote:Op zondag 15 december 2013 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En dat inderdaad, ze is echt niet meer te missen.
[..]
[..]
Het is NS.quote:Op zondag 15 december 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
Waarom heeft de trein 15 min vertraging? Zit al 2 uur en 45 min op m'n luie gat. En ik wil een peuk.
Gewoon op wc rokenquote:Op zondag 15 december 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
Waarom heeft de trein 15 min vertraging? Zit al 2 uur en 45 min op m'n luie gat. En ik wil een peuk.
Haha jij denkt wij hebben relatie voordat we zijn getrouwd. Dacht t niet meisje, dacht het niet.quote:Op zondag 15 december 2013 19:53 schreef supersof het volgende:
Ik denk dat de haat voorheen de perfecte basis heeft gelegd voor de relatie die we nu hebben
Groningenquote:Op zondag 15 december 2013 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie Groningen Europapark bordjes, ben er bijna ohmyngod
Nicotine ik kom eraan
ben je marrokaanse? Xdquote:Op zondag 15 december 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha jij denkt wij hebben relatie voordat we zijn getrouwd. Dacht t niet meisje, dacht het niet.
quote:Op zondag 15 december 2013 19:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha jij denkt wij hebben relatie voordat we zijn getrouwd. Dacht t niet meisje, dacht het niet.
quote:
echt?quote:
Je kent me te goedquote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef Rodawa het volgende:
Hehe, supersof schrok toen ze post #98 las. Heheheh
uhh nee.quote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef Rodawa het volgende:
Hehe, supersof en muto schrokken toen ze post #98 lazen. Heheheh
quote:
beina goet gespeltquote:
Ik ben content.quote:
ziet er mooi uit zo hoorquote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Post aangepast, ik wist niet dat Muto ook aanwezig was.
stiekem schrok ik wel.quote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef Rodawa het volgende:
Hehe, supersof en muto schrokken toen ze post #98 lazen. Heheheh
goed voorbeeld van een modquote:Op zondag 15 december 2013 19:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga alleen maar sneerposts naar je doen
wel dusquote:
ik ookquote:
Oh ga jij maar eerst XDquote:
Hahahaquote:
wie danquote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
In mijn bijna 10 jaar hier heb ik er precies 1 zien gaan
dictatuurquote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
hihi neequote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef Rodawa het volgende:
Post #142 wordt een vraag van supersof.
Watte?quote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
waarom ben je soms aardig en in de andere post ben je weer een kutwijfquote:
xdquote:
Ik heb Netsplitter wel zien gaan. Ik vond het wel dol fijn dat hij terugkeerde.quote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha
neequote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef Rodawa het volgende:
Post #148 wordt een vraag van supersof.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Netsplitter wel zien gaan. Ik vond het wel dol fijn dat hij terugkeerde.
Die was FA, geen Adminquote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Netsplitter wel zien gaan. Ik vond het wel dol fijn dat hij terugkeerde.
ik denk dat het een soort van natuurlijk is om niet 24/7 aardig te zijn zegmaarquote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom ben je soms aardig en de andere post ben je weer een kutwijf
Inderdaad. Zeer kinderachtig dit weerquote:
Oke want weet je. Ik wil wel aardig tegen je doen. Maar je kunt nergens op bouwen enzo SNAP JE?quote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik denk dat het een soort van natuurlijk is om niet 24/7 aardig te zijn zegmaar
tevens heeft het soms ook te maken met hoe mensen dingen opvatten terwijl ik die misschien wel helemaal niet zo bedoel!!!
Ik zal je penis grap nooit vergeven hoe aardig je ook in de toekomst tegen mij zal zijnquote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik denk dat het een soort van natuurlijk is om niet 24/7 aardig te zijn zegmaar
tevens heeft het soms ook te maken met hoe mensen dingen opvatten terwijl ik die misschien wel helemaal niet zo bedoel!!!
ja maar ik ben ook niet bob de bouwer HIHIquote:Op zondag 15 december 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke want weet je. Ik wil wel aardig tegen je doen. Maar je kunt nergens op bouwen enzo SNAP JE?
Noemde ze het achteraf "klein maar fijn"? Ik ken het, broeder. Ik ken het.quote:Op zondag 15 december 2013 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal je penis grap nooit vergeven hoe aardig je ook in de toekomst tegen mij zal zijn
Ik doe altijd aardig.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook niet bob de bouwer HIHI
nee snap ik wel maar zelfs cachet doet aardig tegen me, zelfs CACHET, dan moet jij het ook kunnen sof!!
dan ken je in ieder geval je plekquote:Op zondag 15 december 2013 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal je penis grap nooit vergeven hoe aardig je ook in de toekomst tegen mij zal zijn
Maar soms kan ik dat nietquote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee snap ik wel maar zelfs cachet doet aardig tegen me, zelfs CACHET, dan moet jij het ook kunnen sof!!
ja ik denk dat je een aantal posts gemist hebt.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee snap ik wel maar zelfs cachet doet aardig tegen me, zelfs CACHET
kutwijf.quote:
van wie?quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
Ik ben misselijk. Volgens mij ben ik zwanger.
Daarom waren jij en Ezell zo lang op de wcquote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
let's get sherlockin'quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja ik denk dat je een aantal posts gemist hebt.
van wie?quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
gefeliciteerdquote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
maar wat nu? ryan is nu niet bereikbaarquote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
Nep aardig hijihi xdxdquote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mijn invloed. Ik haat iedereen gelijkwaardig wat de sfeer ten goede komtquote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ze noemde het kortstondig, en aangezien ik toch zeker een uur trachtte het juiste gaatje te vinden kon dat "kort" maar voor één ding staan.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Noemde ze het achteraf "klein maar fijn"? Ik ken het, broeder. Ik ken het.
weet niet, denk 4 koeien vol of zoquote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik krijg geen antwoord op mijn vraag aan jhali
haat je mij ook?quote:Op zondag 15 december 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn invloed. Ik haat iedereen gelijkwaardig wat de sfeer ten goede komt
[..]
Ze noemde het kortstondig, en aangezien ik toch zeker een uur trachtte het juiste gaatje te vinden kon dat "kort" maar voor één ding staan.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar wat nu? ryan is nu niet bereikbaar
maar ik ben onderweg naar Dawa om daar te kijken?quote:
Tuurlijk. Jimbo was zo van de kaart dat jij hem de beloofde foto's niet gaf dat hij zichzelf heeft uitgeschakeld op Fok!quote:
Lekker die uiers uitknijpenquote:
Blij te horen dat jij wél op komt dagen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:08 schreef Muto het volgende:
[..]
maar ik ben onderweg naar Dawa om daar te kijken?
Haha vreemd. In DM zegt hij wat anders.quote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jimbo was zo van de kaart dat jij hem de beloofde foto's niet gaf dat hij zichzelf heeft uitgeschakeld op Fok!
Denk je dat ik nog zou komen als je niet eens eten had gehaaldquote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Blij te horen dat jij wél op komt dagen.
He will be back.quote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jimbo was zo van de kaart dat jij hem de beloofde foto's niet gaf dat hij zichzelf heeft uitgeschakeld op Fok!
Lief initiatiefquote:Op zondag 15 december 2013 20:08 schreef Toto69 het volgende:
FHF / Let's show some christmas spirit!
Nog meer mensen van hier die mee willen werken?
Fok-it doet al mee en dat waardeer ik vriendelijk
Je kon toch onderweg noodles halen ofzo?quote:Op zondag 15 december 2013 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk je dat ik nog zou komen als je niet eens eten had gehaald
Als je een band met elkaar hebt voel je dat soort dingen aan. Getypte woorden zijn daar minderwaardig aan.quote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha vreemd. In DM zegt hij wat anders.
Hij speelt met je gevoel.quote:Op zondag 15 december 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je een band met elkaar hebt voel je dat soort dingen aan. Getypte woorden zijn daar minderwaardig aan.
Tof! Als je daar nog even wilt posten van hoe of wat is dat superquote:Op zondag 15 december 2013 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lief initiatief![]()
Tuurlijk doe ik mee.
Geen probleem. Ik heb blokjes kaas met hollandse vlaggetjes erop bij me. Voor de sfeer. En ik heb champagne bij me. Voor als het gezellig wordt.quote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Blij te horen dat jij wél op komt dagen.
Moet ik dat weer doenquote:Op zondag 15 december 2013 20:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kon toch onderweg noodles halen ofzo?
Zou het?quote:
Als ik rode Jillz meeneem, mag ik dan ook komen?quote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik heb blokjes kaas met hollandse vlaggetjes erop bij me. Voor de sfeer. En ik heb champagne bij me. Voor als het gezellig wordt.
Maar jij bent de vrouw.quote:Op zondag 15 december 2013 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet ik dat weer doen
Jij zou iets koken. Improviseren enzo.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
gefeliciteerd met de baby tjackiequote:
Rodawa had beloofd voor mij te koken.quote:
Wat is het een schatjequote:Op zondag 15 december 2013 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Rodawa had beloofd voor mij te koken.
mag ik oppassen? ik vind kinderen kut dus dat komt helemaal goedquote:Op zondag 15 december 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gefeliciteerd met de baby tjackie
die kan niet eens een eitje bakkenquote:Op zondag 15 december 2013 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon in de stromende rivier gooienquote:Op zondag 15 december 2013 20:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
mag ik oppassen? ik vind kinderen kut dus dat komt helemaal goed
Oh, beetje jammer dit dan. Als hij onbetrouwbaar is ga ik nu weer naar huis terug. Dan maar bzv via de ouderwetse manier. Met jou.quote:Op zondag 15 december 2013 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem met pizzaquote:Op zondag 15 december 2013 20:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
die kan niet eens een eitje bakken
dat wordt pizza dus
Ro kan best goed koken hoorquote:Op zondag 15 december 2013 20:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
die kan niet eens een eitje bakken
dat wordt pizza dus
quote:Op zondag 15 december 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon in de stromende rivier gooien
Thank GODquote:Op zondag 15 december 2013 20:15 schreef Jhali het volgende:
ik heb echt al in eeuwen geen lapo gehad
heads upquote:Op zondag 15 december 2013 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem met pizza
ik welquote:Op zondag 15 december 2013 20:15 schreef Jhali het volgende:
Ja kom tcquote:Op zondag 15 december 2013 20:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh, beetje jammer dit dan. Als hij onbetrouwbaar is ga ik nu weer naar huis terug. Dan maar bzv via de ouderwetse manier. Met jou.
Dat is de harde hand van de VBL SCquote:
Ik zal straks stil zijn en de lapo aan jou gunnen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:15 schreef Jhali het volgende:
Kom daar niet meer.quote:Op zondag 15 december 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de harde hand van de VBL SC
Niet.quote:Op zondag 15 december 2013 20:18 schreef supersof het volgende:
Ezell hoe moet ik op je antwoorden als je fobo niet open staat??????
postduifquote:Op zondag 15 december 2013 20:18 schreef supersof het volgende:
Ezell hoe moet ik op je antwoorden als je fobo niet open staat??????
Huhuhu ik ben helemaal in de war hoor mutjequote:Op zondag 15 december 2013 20:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zal straks stil zijn en de lapo aan jou gunnen.
wat?quote:Op zondag 15 december 2013 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huhuhu ik ben helemaal in de war hoor mutje
Jij hebt me er heen gelokt.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huhuhu ik ben helemaal in de war hoor mutje
Ik ben een soort Jhali in de vbl sc.quote:Op zondag 15 december 2013 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt me er heen gelokt.
Hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 15 december 2013 20:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben een soort Jhali in de vbl sc.
Welnee je bent onmin populair juist. Alleen je post zoweinig...quote:Op zondag 15 december 2013 20:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben een soort Jhali in de vbl sc.
Ik twijfel er ook geen seconde aan of iedereen mij daar wel kent ja. Bevalt je laptop elan?quote:Op zondag 15 december 2013 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee je bent onmin populair juist. Alleen je post zoweinig...
Ik vind dit heel vies.quote:Op zondag 15 december 2013 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben die bruine beer in een beek met zalm
Hoofd op hol door die oestrogene walm
hoi lieverdquote:Op zondag 15 december 2013 20:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee je bent onmin populair juist. Alleen je post zoweinig...
quote:Op zondag 15 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
jhali en cachie zijn allebei ook lief.
je solliciteert naar een triootjequote:Op zondag 15 december 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
jhali en cachie zijn allebei ook lief.
2 aparte afspraakjes, dan kan ik 2 keer genietenquote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je solliciteert naar een triootje
Waarom nomineer jij mij voor al die kut-awards?quote:Op zondag 15 december 2013 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik twijfel er ook geen seconde aan of iedereen mij daar wel kent ja. Bevalt je laptop elan?
Oh heb ik dat gedaan?quote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom nomineer jij mij voor al die kut-awards?
Ja laptopje gaat goed, leker snel vergeleken met mn packard bell uit 2008.
ik ben een goede modquote:Op zondag 15 december 2013 20:25 schreef Elan het volgende:
Tjacka waarom kan ik jou niet nomineren voor de Higler-award?
Ja dat ik snel boos zou worden in discussie. Kapiteintje gaat die winnen. Jij kan leukste nieuwkomer worden. Alleen je post nooit in VBL.quote:Op zondag 15 december 2013 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh heb ik dat gedaan?
Jij bent boos op mij. Volgens mij heb ik dat juist bij drizzt gedaan.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze vechten om je op die typische valse-vrouwenmanier! Open je ogen
kom je tc?quote:
Ik zet mijn geld hoe dan ook op jou in als ervaringsdeskundige. Wie is de bookie?quote:Op zondag 15 december 2013 20:27 schreef Jhali het volgende:
[..]leg me die manier uit, ik kan wel een logische natuurlijke verklaring voor deze situatie gebruiken
jawel komquote:
Niet laten brengenquote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef Stuart het volgende:
Straks eten halen. Nu regent het though
Oh ja naja vooral via DM hoor meneertje..quote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat ik snel boos zou worden in discussie. Kapiteintje gaat die winnen. Jij kan leukste nieuwkomer worden. Alleen je post nooit in VBL.
Of heel zelden.
oh ja?quote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar beetje pussy nog. Karina is het hier mee eens.
De tent bezorgd nietquote:Op zondag 15 december 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet laten brengen![]()
pleb
uh, okéquote:
Ja je loopt weg voor je problemen (Knut)quote:Op zondag 15 december 2013 20:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ja naja vooral via DM hoor meneertje..
Vind je het serieus gek dat ik daar niet meer kom?
Tinychat. Met elkaar chatten met een webcam aan zonder microphone functie.quote:
oh daar heb ik geen last vanquote:
Ja, ongetwijfeldquote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je genoeg betaalt wel
ohquote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tinychat. Met elkaar chatten met een webcam aan zonder microphone functie.
Wel is het handig om uit te vinden hoe mensen over je denken. Ik kreeg direct een ban uit pure jaloezie
Geen idee.quote:Op zondag 15 december 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh
nooit gezien, is dat fok breed?
Sommige mensen (EZELL) zijn bang voor mensen die niet hun naam zeggen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tinychat. Met elkaar chatten met een webcam aan zonder microphone functie.
Wel is het handig om uit te vinden hoe mensen over je denken. Ik kreeg direct een ban uit pure jaloezie
bookie?quote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld hoe dan ook op jou in als ervaringsdeskundige. Wie is de bookie?
Ah, dat zal het wel zijn. Aangezien ik het aanklikte en vervolgens niet meer keekquote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Sommige mensen (EZELL) zijn bang voor mensen die niet hun naam zeggen.
Je kerstspirit is alweer vervlogen na al die liedjes?quote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef Stuart het volgende:
Ik heb er trouwens maar 20. De rest kan wat mij betreft het lazerus krijgen![]()
Mijn naam komt te weinig voor.quote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ironisch is want ik weet nog steeds haar naam nietquote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
dat wil ze graag zo houdenquote:Op zondag 15 december 2013 20:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat ironisch is want ik weet nog steeds haar naam niet
sneer me niet zo de hele tijdquote:Op zondag 15 december 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat wil ze graag zo houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |