Helemaal goedquote:Op zondag 15 december 2013 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt Stuart.Ik probeer eventuele discussies in leven te houden.
Je bent alleen maar bij hem omdat hij mod is.quote:
Nee die heeft zich laten nemen voor het huwelijk schijntquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent alleen maar bij hem omdat hij mod is.Als Stuart mod was, dan zou je nu aan zijn penis hangen.
Het zou me niet verbazen als je over 3 jaar met Danny trouwt.
Tjacka is vreemd gegaanquote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent alleen maar bij hem omdat hij mod is.Als Stuart mod was, dan zou je nu aan zijn penis hangen.
Zonde, ik zal even doorgeven dat je nu niet meer met haar wil trouwen. Dit nieuws zal hard aankomen.quote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee die heeft zich laten nemen voor het huwelijk schijnt
Ik ben mij aan het opwerken naar yvonne.quote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 15 december 2013 19:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
okay, waarom?quote:Op zondag 15 december 2013 19:36 schreef Toto69 het volgende:
Hahahahahahhaahhahaha, ik moet heel even heel hard lachen
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:37 schreef Toto69 het volgende:
Dat moment dat de grootste hoer ter wereld andere meiden een hoer noemt
Nicki Minaj?quote:Op zondag 15 december 2013 19:37 schreef Toto69 het volgende:
Nee stu niet.quote:Op zondag 15 december 2013 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zonde, ik zal even doorgeven dat je nu niet meer met haar wil trouwen. Dit nieuws zal hard aankomen.
ik wil verwijzingen naar posts.quote:
Alyson is do-able.quote:Op zondag 15 december 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee stu niet.
Voor mij is ze te oud.
Maar ervaring is sexy
I remain undecided
Het is niet hier benoemd maar wel ergens anders. Maar jij weet net als ik wie die grootste hoer is.quote:Op zondag 15 december 2013 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik wil verwijzingen naar posts.
Ken haar meer als Lilyquote:Op zondag 15 december 2013 19:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alyson is do-able.
This one time, at band camp, I stuck a flute in my pussy.
Weer eens wat anders dan een douchekopquote:Op zondag 15 december 2013 19:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alyson is do-able.
This one time, at band camp, I stuck a flute in my pussy.
Oh dat deed ze ook wel hoorquote:Op zondag 15 december 2013 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een douchekop
Ik denk dat je je steeds op een persoon uit de sc richt maar niet de naam erbij zet. Gewoon om indirect dingen over die gene te vertellen.quote:Op zondag 15 december 2013 19:37 schreef Toto69 het volgende:
Het was eenmalig, hij bereikte niet eens het hoogtepunt (nog mijn excuses daarvoor, Tjacka).quote:
Marie30 is denk ik een prima startpunt.quote:Op zondag 15 december 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben mij aan het opwerken naar yvonne.
Waar zal ik moeten beginnen?
Ik hoopte op LB.quote:Op zondag 15 december 2013 19:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het was eenmalig, hij bereikte niet eens het hoogtepunt (nog mijn excuses daarvoor, Tjacka).
[..]
Marie30 is denk ik een prima startpunt.
Het is idd iemand uit de scquote:Op zondag 15 december 2013 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat je je steeds op een persoon uit de sc richt maar niet de naam erbij zet. Gewoon om indirect dingen over die gene te vertellen.
Ik zal niks tegen LittleBrownie / Brownie / LB / #bitterlemon zeggen.quote:
Heb je haar wel eens in het echt gezien?quote:
thanksquote:Op zondag 15 december 2013 19:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zal niks tegen LittleBrownie / Brownie / LB / #bitterlemon zeggen.
[..]
Heb je haar wel eens in het echt gezien?
Vandaag nog.quote:Op zondag 15 december 2013 19:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zal niks tegen LittleBrownie / Brownie / LB / #bitterlemon zeggen.
[..]
Heb je haar wel eens in het echt gezien?
We zijn collega's. En vandaag moest ik werken en ze kwam boodschappen doen.quote:Op zondag 15 december 2013 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Srs? Nice. Jullie hebben gemeet ofzo?
Ah, tof. Dan kennen jullie elkaar vast heel goed.quote:Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn collega's. En vandaag moest ik werken en ze kwam boodschappen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |