2 aparte afspraakjes, dan kan ik 2 keer genietenquote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je solliciteert naar een triootje
Waarom nomineer jij mij voor al die kut-awards?quote:Op zondag 15 december 2013 20:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik twijfel er ook geen seconde aan of iedereen mij daar wel kent ja. Bevalt je laptop elan?
Oh heb ik dat gedaan?quote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom nomineer jij mij voor al die kut-awards?
Ja laptopje gaat goed, leker snel vergeleken met mn packard bell uit 2008.
ik ben een goede modquote:Op zondag 15 december 2013 20:25 schreef Elan het volgende:
Tjacka waarom kan ik jou niet nomineren voor de Higler-award?
Ja dat ik snel boos zou worden in discussie. Kapiteintje gaat die winnen. Jij kan leukste nieuwkomer worden. Alleen je post nooit in VBL.quote:Op zondag 15 december 2013 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh heb ik dat gedaan?
Jij bent boos op mij. Volgens mij heb ik dat juist bij drizzt gedaan.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze vechten om je op die typische valse-vrouwenmanier! Open je ogen
kom je tc?quote:
Ik zet mijn geld hoe dan ook op jou in als ervaringsdeskundige. Wie is de bookie?quote:Op zondag 15 december 2013 20:27 schreef Jhali het volgende:
[..]leg me die manier uit, ik kan wel een logische natuurlijke verklaring voor deze situatie gebruiken
jawel komquote:
Niet laten brengenquote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef Stuart het volgende:
Straks eten halen. Nu regent het though
Oh ja naja vooral via DM hoor meneertje..quote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat ik snel boos zou worden in discussie. Kapiteintje gaat die winnen. Jij kan leukste nieuwkomer worden. Alleen je post nooit in VBL.
Of heel zelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |