oh ja?quote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar beetje pussy nog. Karina is het hier mee eens.
De tent bezorgd nietquote:Op zondag 15 december 2013 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet laten brengen![]()
pleb
uh, okéquote:
Ja je loopt weg voor je problemen (Knut)quote:Op zondag 15 december 2013 20:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ja naja vooral via DM hoor meneertje..
Vind je het serieus gek dat ik daar niet meer kom?
Tinychat. Met elkaar chatten met een webcam aan zonder microphone functie.quote:
oh daar heb ik geen last vanquote:
Ja, ongetwijfeldquote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je genoeg betaalt wel
ohquote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tinychat. Met elkaar chatten met een webcam aan zonder microphone functie.
Wel is het handig om uit te vinden hoe mensen over je denken. Ik kreeg direct een ban uit pure jaloezie
Geen idee.quote:Op zondag 15 december 2013 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh
nooit gezien, is dat fok breed?
Sommige mensen (EZELL) zijn bang voor mensen die niet hun naam zeggen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tinychat. Met elkaar chatten met een webcam aan zonder microphone functie.
Wel is het handig om uit te vinden hoe mensen over je denken. Ik kreeg direct een ban uit pure jaloezie
bookie?quote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld hoe dan ook op jou in als ervaringsdeskundige. Wie is de bookie?
Ah, dat zal het wel zijn. Aangezien ik het aanklikte en vervolgens niet meer keekquote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Sommige mensen (EZELL) zijn bang voor mensen die niet hun naam zeggen.
Je kerstspirit is alweer vervlogen na al die liedjes?quote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef Stuart het volgende:
Ik heb er trouwens maar 20. De rest kan wat mij betreft het lazerus krijgen![]()
Mijn naam komt te weinig voor.quote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ironisch is want ik weet nog steeds haar naam nietquote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
dat wil ze graag zo houdenquote:Op zondag 15 december 2013 20:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat ironisch is want ik weet nog steeds haar naam niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |