Die was FA, geen Adminquote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Netsplitter wel zien gaan. Ik vond het wel dol fijn dat hij terugkeerde.
ik denk dat het een soort van natuurlijk is om niet 24/7 aardig te zijn zegmaarquote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom ben je soms aardig en de andere post ben je weer een kutwijf
Inderdaad. Zeer kinderachtig dit weerquote:
Oke want weet je. Ik wil wel aardig tegen je doen. Maar je kunt nergens op bouwen enzo SNAP JE?quote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik denk dat het een soort van natuurlijk is om niet 24/7 aardig te zijn zegmaar
tevens heeft het soms ook te maken met hoe mensen dingen opvatten terwijl ik die misschien wel helemaal niet zo bedoel!!!
Ik zal je penis grap nooit vergeven hoe aardig je ook in de toekomst tegen mij zal zijnquote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik denk dat het een soort van natuurlijk is om niet 24/7 aardig te zijn zegmaar
tevens heeft het soms ook te maken met hoe mensen dingen opvatten terwijl ik die misschien wel helemaal niet zo bedoel!!!
ja maar ik ben ook niet bob de bouwer HIHIquote:Op zondag 15 december 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke want weet je. Ik wil wel aardig tegen je doen. Maar je kunt nergens op bouwen enzo SNAP JE?
Noemde ze het achteraf "klein maar fijn"? Ik ken het, broeder. Ik ken het.quote:Op zondag 15 december 2013 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal je penis grap nooit vergeven hoe aardig je ook in de toekomst tegen mij zal zijn
Ik doe altijd aardig.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook niet bob de bouwer HIHI
nee snap ik wel maar zelfs cachet doet aardig tegen me, zelfs CACHET, dan moet jij het ook kunnen sof!!
dan ken je in ieder geval je plekquote:Op zondag 15 december 2013 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal je penis grap nooit vergeven hoe aardig je ook in de toekomst tegen mij zal zijn
Maar soms kan ik dat nietquote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook niet bob de bouwer HIHI
nee snap ik wel maar zelfs cachet doet aardig tegen me, zelfs CACHET, dan moet jij het ook kunnen sof!!
ja ik denk dat je een aantal posts gemist hebt.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee snap ik wel maar zelfs cachet doet aardig tegen me, zelfs CACHET
kutwijf.quote:
van wie?quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
Ik ben misselijk. Volgens mij ben ik zwanger.
Daarom waren jij en Ezell zo lang op de wcquote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
let's get sherlockin'quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja ik denk dat je een aantal posts gemist hebt.
van wie?quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |