gefeliciteerdquote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
Ik ben misselijk. Volgens mij ben ik zwanger.
maar wat nu? ryan is nu niet bereikbaarquote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef xcachet het volgende:
Ik ben misselijk. Volgens mij ben ik zwanger.
Nep aardig hijihi xdxdquote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook niet bob de bouwer HIHI
nee snap ik wel maar zelfs cachet doet aardig tegen me, zelfs CACHET, dan moet jij het ook kunnen sof!!
Mijn invloed. Ik haat iedereen gelijkwaardig wat de sfeer ten goede komtquote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
ja maar ik ben ook niet bob de bouwer HIHI
nee snap ik wel maar zelfs cachet doet aardig tegen me, zelfs CACHET, dan moet jij het ook kunnen sof!!
Ze noemde het kortstondig, en aangezien ik toch zeker een uur trachtte het juiste gaatje te vinden kon dat "kort" maar voor één ding staan.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Noemde ze het achteraf "klein maar fijn"? Ik ken het, broeder. Ik ken het.
weet niet, denk 4 koeien vol of zoquote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik krijg geen antwoord op mijn vraag aan jhali
haat je mij ook?quote:Op zondag 15 december 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn invloed. Ik haat iedereen gelijkwaardig wat de sfeer ten goede komt
[..]
Ze noemde het kortstondig, en aangezien ik toch zeker een uur trachtte het juiste gaatje te vinden kon dat "kort" maar voor één ding staan.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar wat nu? ryan is nu niet bereikbaar
maar ik ben onderweg naar Dawa om daar te kijken?quote:
Tuurlijk. Jimbo was zo van de kaart dat jij hem de beloofde foto's niet gaf dat hij zichzelf heeft uitgeschakeld op Fok!quote:
Lekker die uiers uitknijpenquote:
Blij te horen dat jij wél op komt dagen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:08 schreef Muto het volgende:
[..]
maar ik ben onderweg naar Dawa om daar te kijken?
Haha vreemd. In DM zegt hij wat anders.quote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jimbo was zo van de kaart dat jij hem de beloofde foto's niet gaf dat hij zichzelf heeft uitgeschakeld op Fok!
Denk je dat ik nog zou komen als je niet eens eten had gehaaldquote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Blij te horen dat jij wél op komt dagen.
He will be back.quote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jimbo was zo van de kaart dat jij hem de beloofde foto's niet gaf dat hij zichzelf heeft uitgeschakeld op Fok!
Lief initiatiefquote:Op zondag 15 december 2013 20:08 schreef Toto69 het volgende:
FHF / Let's show some christmas spirit!
Nog meer mensen van hier die mee willen werken?
Fok-it doet al mee en dat waardeer ik vriendelijk
Je kon toch onderweg noodles halen ofzo?quote:Op zondag 15 december 2013 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk je dat ik nog zou komen als je niet eens eten had gehaald
Als je een band met elkaar hebt voel je dat soort dingen aan. Getypte woorden zijn daar minderwaardig aan.quote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha vreemd. In DM zegt hij wat anders.
Hij speelt met je gevoel.quote:Op zondag 15 december 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je een band met elkaar hebt voel je dat soort dingen aan. Getypte woorden zijn daar minderwaardig aan.
Tof! Als je daar nog even wilt posten van hoe of wat is dat superquote:Op zondag 15 december 2013 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lief initiatief![]()
Tuurlijk doe ik mee.
Geen probleem. Ik heb blokjes kaas met hollandse vlaggetjes erop bij me. Voor de sfeer. En ik heb champagne bij me. Voor als het gezellig wordt.quote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Blij te horen dat jij wél op komt dagen.
Moet ik dat weer doenquote:Op zondag 15 december 2013 20:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kon toch onderweg noodles halen ofzo?
Zou het?quote:
Als ik rode Jillz meeneem, mag ik dan ook komen?quote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik heb blokjes kaas met hollandse vlaggetjes erop bij me. Voor de sfeer. En ik heb champagne bij me. Voor als het gezellig wordt.
Maar jij bent de vrouw.quote:Op zondag 15 december 2013 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet ik dat weer doen
Jij zou iets koken. Improviseren enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |