Collega's, hoe? Jij woont in Grunn en zij in R'damquote:Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn collega's. En vandaag moest ik werken en ze kwam boodschappen doen.
Integendeel. Ze werkt pas paar weken en ik werk heel weinig. Vandaag haar voor het eerst gezien.quote:Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, tof. Dan kennen jullie elkaar vast heel goed.
En ik werk in Rotterdam. Waarom denk je dat ik nu in de trein zit?quote:Op zondag 15 december 2013 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Collega's, hoe? Jij woont in Grunn en zij in R'dam
Ah. Je gaat alleen voor een paar uurtjes werk naar Roffa?quote:Op zondag 15 december 2013 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik werk om Rotterdam. Waarom denk je dat ik nu in de trein zit?
Jatog.quote:Op zondag 15 december 2013 19:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah. Je gaat alleen voor een paar uurtjes werk naar Roffa?
Ah, oke oke. Wel een leuke meet gehad?quote:Op zondag 15 december 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Integendeel. Ze werkt pas paar weken en ik werk heel weinig. Vandaag haar voor het eerst gezien.
Niet gesproken. Alleen elkaar gezien.quote:Op zondag 15 december 2013 19:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, oke oke. Wel een leuke meet gehad?
Waarom niet gesproken dan? Dit was je kans.quote:Op zondag 15 december 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet gesproken. Alleen elkaar gezien.
Ze glimlachte wel naar me.
Ik wist niet zeker of zij het was en ze zei ook niksquote:Op zondag 15 december 2013 19:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom niet gesproken dan? Dit was je kans.
Gesprek niet gelezen, maar je bent inmiddels hetero?quote:Op zondag 15 december 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet gesproken. Alleen elkaar gezien.
Ze glimlachte wel naar me.
Kap daar gewoon mee. Je zal wel ruzie hebben met die persoon dat je het nodig vindt deze dingen openbaar te maken maar je schiet er niks mee op. Erg sneuquote:
Ok.quote:Op zondag 15 december 2013 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kap daar gewoon mee. Je zal wel ruzie hebben met die persoon dat je het nodig vindt deze dingen openbaar te maken maar je schiet er niks mee op. Erg sneu
Ja. Dankzij LB.quote:Op zondag 15 december 2013 19:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gesprek niet gelezen, maar je bent inmiddels hetero?
Zo moeilijk is ze niet te missen, lijkt me. Klein meisje, getint, krullend haar. KAN NIET MISSEN.quote:Op zondag 15 december 2013 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of zij het was en ze zei ook niks
Vrijdag werken we allebei weer. Ik zal dan groetjes namens jou doen.
Het is Rotterdam.quote:Op zondag 15 december 2013 19:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo moeilijk is ze niet te missen, lijkt me. Klein meisje, getint, krullend haar. KAN NIET MISSEN.
Beugeltje.quote:Op zondag 15 december 2013 19:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo moeilijk is ze niet te missen, lijkt me. Klein meisje, getint, krullend haar. KAN NIET MISSEN.
RTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |