Dat is correct, mijn beste.quote:Op zondag 15 december 2013 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zal jij het dan kut vinden om bier te drinken zeg.
Nee joh, ik zat mijn TL te lezen, ik zag een tweet van Sky Sports News ''Villas Boas sacked''. Ik tik dat in hier. Ga ik nog een keer kijken in mijn TL. Blijkt dat die zeug van een John van Zweden en tweet van anderhalf jaar geleden heeft getweet toen AVB ontslagen werd bij Chelseaquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, ik zat mijn TL te lezen, ik zag een tweet van Sky Sports News ''Villas Boas sacked''. Ik tik dat in hier. Ga ik nog een keer kijken in mijn TL. Blijkt dat die zeug van een John van Zweden en tweet van anderhalf jaar geleden heeft getweet toen AVB ontslagen werd bij Chelsea.
Je bent getrollt door John van Zwedenquote:Op zondag 15 december 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, ik zat mijn TL te lezen, ik zag een tweet van Sky Sports News ''Villas Boas sacked''. Ik tik dat in hier. Ga ik nog een keer kijken in mijn TL. Blijkt dat die zeug van een John van Zweden en tweet van anderhalf jaar geleden heeft getweet toen AVB ontslagen werd bij Chelsea.
[..]
Zo is dat.quote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent getrollt door John van Zweden
[..]
Inderdaad, ze zouden zijn gezicht met een glas moeten bewerken.quote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat een eng ventje is die Maher zeg.
Eens, vond ik al sinds Feyenoord - PSV toen ie die 0-1 maakte.quote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Het waren toevallig wel Marokkanen die het dedenquote:Op zondag 15 december 2013 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zouden zijn gezicht met een glas moeten bewerken.
Dat gifje is door een niet nader te noemen persoon geselecteerd als mooiste gifje evahquote:Op zondag 15 december 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, vond ik al sinds Feyenoord - PSV toen ie die 0-1 maakte.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het waren toevallig wel Marokkanen die het deden
Er circuleren bepaalde gifjes op dit forum die dit ondersteunenquote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb het altijd al een debiel gevonden.quote:Op zondag 15 december 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, vond ik al sinds Feyenoord - PSV toen ie die 0-1 maakte.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er circuleren bepaalde gifjes op dit forum die dit ondersteunen
Vond het eerst nog meevallen. Maar wat een misplaatste arrogantie blijft die gozer iedere week tonen. Die Calma Calma toen, vandaag ook weer met zijn laten zien heo geweldig ie is en dan doet die Locadia ook alsof dat doelpunt van zichzelf isquote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al een debiel gevonden.
Ja,Leerdam maakt ze zelfquote:Op zondag 15 december 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, door wie worden die shirts van Vitesse gemaakt? Door uitgeputte kinderen uit ontwikkelingslanden?
Ik speelde vd week ook met je moeder, en die scheurde ook open.quote:Op zondag 15 december 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, door wie worden die shirts van Vitesse gemaakt? Door uitgeputte kinderen uit ontwikkelingslanden? Door de kerstman? Lurling trok even goed aan het shirtje van Leerdam en 't scheurde zowat open.
XD XDquote:Op zondag 15 december 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, door wie worden die shirts van Vitesse gemaakt? Door uitgeputte kinderen uit ontwikkelingslanden? Door de kerstman? Lurling trok even goed aan het shirtje van Leerdam en 't scheurde zowat open.
Ik zit nu met m'n tentamens. Geen zin om te koken en die kutsjaak komt weer met patatverhalen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik ook op.
Overigens, jij eet patat? Van je sportschoolritme af?
Geef de schuld maar weer aan Sjaak.quote:Op zondag 15 december 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit nu met m'n tentamens. Geen zin om te koken en die kutsjaak komt weer met patatverhalen.
Ok.quote:Op zondag 15 december 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit nu met m'n tentamens. Geen zin om te koken en die kutsjaak komt weer met patatverhalen.
Dat is altijd het makkelijkste.quote:Op zondag 15 december 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef de schuld maar weer aan Sjaak.
Langs de tanden.quote:Op zondag 15 december 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Als jullie iets snijden, snijden jullie dan langs de tanden van je vork of er 'doorheen'?
ik gebruik meestal een mesquote:Op zondag 15 december 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Als jullie iets snijden, snijden jullie dan langs de tanden van je vork of er 'doorheen'?
Langs de tanden, er doorheen lijkt me zo lastig? Ik kan het "er doorheen" niet zo goed visualiseren.quote:Op zondag 15 december 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Tussen de tanden of naast de tanden langs de kant van de vork?quote:Op zondag 15 december 2013 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Langs de tanden, er doorheen lijkt me zo lastig? Ik kan het "er doorheen" niet zo goed visualiseren.
Erdoor?quote:Op zondag 15 december 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet alleen met stokjes.quote:Op zondag 15 december 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Die post van voetbalzone vanmiddag op FB. 'Lucky Ajax'. Die reacties eronder zijn altijd priceless.quote:
verdienen wel meer als jouquote:Op zondag 15 december 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die post van voetbalzone vanmiddag op FB. 'Lucky Ajax'. Die reacties eronder zijn altijd priceless.
haha jij volgt voetbalzone via facebookquote:Op zondag 15 december 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die post van voetbalzone vanmiddag op FB. 'Lucky Ajax'. Die reacties eronder zijn altijd priceless.
da's echt de standaard reactie van voetbalzone turkenquote:
En de rest van ROC-Nederland.quote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
da's echt de standaard reactie van voetbalzone turken
Wel sneu voor Cambuur.quote:Op zondag 15 december 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste 'lucky' winst sinds tijden.
Heb ik niet gezien, heb met volle consentrasie gekeken naar Vitas.quote:Op zondag 15 december 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel sneu voor Cambuur.
Al mag Feyenoord ook niet mopperen vanmiddag.
Elan zegt dat ik wegloop voor mijn problemen. Dat ga ik maar niet meer doen. Wat is je probleem?quote:
Vitesse*quote:Op zondag 15 december 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, heb met volle consentrasie gekeken naar Vitas.
Mwa, gewoon terechte overwinning.quote:Op zondag 15 december 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel sneu voor Cambuur.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Elan zegt dat ik wegloop voor mijn problemen. Dat ga ik maar niet meer doen. Wat is je probleem?
Ga gewoon naar je eigen sc, daar zijn je vbl vriendjes ook. Hier ben je niet gewenst.quote:Op zondag 15 december 2013 20:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Elan zegt dat ik wegloop voor mijn problemen. Dat ga ik maar niet meer doen. Wat is je probleem?
Altijd terecht.quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, gewoon terechte overwinning.
Dat vond ik wel meevallen. Feyenoord heeft net zoveel kansen gehad als Groningen en er wél 1 gemaakt, maar je schijnt 't dan geen verdiende overwinning te mogen noemen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel sneu voor Cambuur.
True. Maar Cambuur verdiende gewoon een gelijkspel. Als je dan in 90+3 dan nog de winnende maakt is het redelijk lucky.quote:Op zondag 15 december 2013 20:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd terecht.
Maar wel een aantal lompe kansen weggegeven.
En toch ben ik bij veel users 'de beste nieuwkomer'quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga gewoon naar je eigen sc, daar zijn je vbl vriendjes ook. Hier ben je niet gewenst.
Jij bent poep, xcakut.quote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
En toch ben ik bij veel users 'de beste nieuwkomer'
Je praat poep knut.
Leer ironie herkennen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je praat poep knut.
Ongelofelijk. Ik zit er hier een kilometer of 25 vanaf, maar het is net Chinees nieuwjaar.quote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is wel gelijk het volksfeest begonnen in Eindhoven
quote:Op zondag 15 december 2013 21:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Ik zit er hier een kilometer of 25 vanaf, maar het is net Chinees nieuwjaar.
Echt he. Die Maher met zijn smerige maniertjesquote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is wel gelijk het volksfeest begonnen in Eindhoven
Tegen ADO winnen ze ook wel.quote:Op zondag 15 december 2013 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he. Die Maher met zijn smerige maniertjes![]()
Hopelijk verliezen ze de laatste lekker met een kutgevoel nieuwe jaar in
Jij bent echt dom.quote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je praat poep knut.
Ongelofelijk inderdaad. Kutmarokkaan dat ie er loopt.quote:Op zondag 15 december 2013 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he. Die Maher met zijn smerige maniertjes![]()
Hopelijk verliezen ze de laatste lekker met een kutgevoel nieuwe jaar in
Zeg het haar Elan.quote:
NIET DISCRIMINATIE JIJquote:Op zondag 15 december 2013 21:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ongelofelijk inderdaad. Kutmarokkaan dat ie er loopt.
Maarja zolang mensen mij daar niet eens voor verkiezen is het waardeloos.quote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je praat poep knut.
DAT IS GEEN DISCRIMINATIE DAT IS VERWORDEN TOT EEN GEUZENNAAM.quote:
Kanjer gewoon op dik schijtwijf.quote:Op zondag 15 december 2013 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij zo graag dat ik hier kom hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |