Dat vond ik wel meevallen. Feyenoord heeft net zoveel kansen gehad als Groningen en er wél 1 gemaakt, maar je schijnt 't dan geen verdiende overwinning te mogen noemen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel sneu voor Cambuur.
Al mag Feyenoord ook niet mopperen vanmiddag.
True. Maar Cambuur verdiende gewoon een gelijkspel. Als je dan in 90+3 dan nog de winnende maakt is het redelijk lucky.quote:Op zondag 15 december 2013 20:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd terecht.
Maar wel een aantal lompe kansen weggegeven.
En toch ben ik bij veel users 'de beste nieuwkomer'quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga gewoon naar je eigen sc, daar zijn je vbl vriendjes ook. Hier ben je niet gewenst.
Jij bent poep, xcakut.quote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
En toch ben ik bij veel users 'de beste nieuwkomer'
Je praat poep knut.
Leer ironie herkennen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je praat poep knut.
Ongelofelijk. Ik zit er hier een kilometer of 25 vanaf, maar het is net Chinees nieuwjaar.quote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is wel gelijk het volksfeest begonnen in Eindhoven
quote:Op zondag 15 december 2013 21:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Ik zit er hier een kilometer of 25 vanaf, maar het is net Chinees nieuwjaar.
Echt he. Die Maher met zijn smerige maniertjesquote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is wel gelijk het volksfeest begonnen in Eindhoven
Tegen ADO winnen ze ook wel.quote:Op zondag 15 december 2013 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he. Die Maher met zijn smerige maniertjes![]()
Hopelijk verliezen ze de laatste lekker met een kutgevoel nieuwe jaar in
Jij bent echt dom.quote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je praat poep knut.
Ongelofelijk inderdaad. Kutmarokkaan dat ie er loopt.quote:Op zondag 15 december 2013 21:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he. Die Maher met zijn smerige maniertjes![]()
Hopelijk verliezen ze de laatste lekker met een kutgevoel nieuwe jaar in
Zeg het haar Elan.quote:
NIET DISCRIMINATIE JIJquote:Op zondag 15 december 2013 21:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ongelofelijk inderdaad. Kutmarokkaan dat ie er loopt.
Maarja zolang mensen mij daar niet eens voor verkiezen is het waardeloos.quote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je praat poep knut.
DAT IS GEEN DISCRIMINATIE DAT IS VERWORDEN TOT EEN GEUZENNAAM.quote:
Kanjer gewoon op dik schijtwijf.quote:Op zondag 15 december 2013 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij zo graag dat ik hier kom hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |