haha jij volgt voetbalzone via facebookquote:Op zondag 15 december 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die post van voetbalzone vanmiddag op FB. 'Lucky Ajax'. Die reacties eronder zijn altijd priceless.
da's echt de standaard reactie van voetbalzone turkenquote:
En de rest van ROC-Nederland.quote:Op zondag 15 december 2013 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
da's echt de standaard reactie van voetbalzone turken
Wel sneu voor Cambuur.quote:Op zondag 15 december 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste 'lucky' winst sinds tijden.
Heb ik niet gezien, heb met volle consentrasie gekeken naar Vitas.quote:Op zondag 15 december 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel sneu voor Cambuur.
Al mag Feyenoord ook niet mopperen vanmiddag.
Elan zegt dat ik wegloop voor mijn problemen. Dat ga ik maar niet meer doen. Wat is je probleem?quote:
Vitesse*quote:Op zondag 15 december 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, heb met volle consentrasie gekeken naar Vitas.
Mwa, gewoon terechte overwinning.quote:Op zondag 15 december 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel sneu voor Cambuur.
Al mag Feyenoord ook niet mopperen vanmiddag.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Elan zegt dat ik wegloop voor mijn problemen. Dat ga ik maar niet meer doen. Wat is je probleem?
Ga gewoon naar je eigen sc, daar zijn je vbl vriendjes ook. Hier ben je niet gewenst.quote:Op zondag 15 december 2013 20:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Elan zegt dat ik wegloop voor mijn problemen. Dat ga ik maar niet meer doen. Wat is je probleem?
Altijd terecht.quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, gewoon terechte overwinning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |