Ik speelde vd week ook met je moeder, en die scheurde ook open.quote:Op zondag 15 december 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, door wie worden die shirts van Vitesse gemaakt? Door uitgeputte kinderen uit ontwikkelingslanden? Door de kerstman? Lurling trok even goed aan het shirtje van Leerdam en 't scheurde zowat open.
XD XDquote:Op zondag 15 december 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, door wie worden die shirts van Vitesse gemaakt? Door uitgeputte kinderen uit ontwikkelingslanden? Door de kerstman? Lurling trok even goed aan het shirtje van Leerdam en 't scheurde zowat open.
Ik zit nu met m'n tentamens. Geen zin om te koken en die kutsjaak komt weer met patatverhalen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik ook op.
Overigens, jij eet patat? Van je sportschoolritme af?
Geef de schuld maar weer aan Sjaak.quote:Op zondag 15 december 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit nu met m'n tentamens. Geen zin om te koken en die kutsjaak komt weer met patatverhalen.
Ok.quote:Op zondag 15 december 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit nu met m'n tentamens. Geen zin om te koken en die kutsjaak komt weer met patatverhalen.
Dat is altijd het makkelijkste.quote:Op zondag 15 december 2013 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef de schuld maar weer aan Sjaak.
Langs de tanden.quote:Op zondag 15 december 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Als jullie iets snijden, snijden jullie dan langs de tanden van je vork of er 'doorheen'?
ik gebruik meestal een mesquote:Op zondag 15 december 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Als jullie iets snijden, snijden jullie dan langs de tanden van je vork of er 'doorheen'?
Langs de tanden, er doorheen lijkt me zo lastig? Ik kan het "er doorheen" niet zo goed visualiseren.quote:Op zondag 15 december 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Tussen de tanden of naast de tanden langs de kant van de vork?quote:Op zondag 15 december 2013 20:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Langs de tanden, er doorheen lijkt me zo lastig? Ik kan het "er doorheen" niet zo goed visualiseren.
Erdoor?quote:Op zondag 15 december 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet alleen met stokjes.quote:Op zondag 15 december 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Die post van voetbalzone vanmiddag op FB. 'Lucky Ajax'. Die reacties eronder zijn altijd priceless.quote:
verdienen wel meer als jouquote:Op zondag 15 december 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die post van voetbalzone vanmiddag op FB. 'Lucky Ajax'. Die reacties eronder zijn altijd priceless.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |