Geen idee, ik was er niet bij.quote:
quote:Bezoeker feest Klokgebouw Eindhoven overleden
Bij een feest in Eindhoven is zondagochtend een man onwel geworden en overleden.
NU.nl/Hans van Hamersveld
Bezoeker feest Klokgebouw Eindhoven overleden Fotoserie Video
Dat heeft de politie bevestigd.
Een woordvoerster zei nog niet te weten wat er precies is gebeurd. "We onderzoeken de oorzaak. Dat kan van alles zijn." Ook over de identiteit van de man is nog niets bekend.
geo4kant heeft vandaag nog niet gereageerdquote:Op zondag 15 december 2013 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee, ik was er niet bij.
[..]
Jawel. Ik maakte me ook al ongerust.quote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef Adames het volgende:
[..]
geo4kant heeft vandaag nog niet gereageerd
Drugs are bad mmmkayquote:Op zondag 15 december 2013 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee, ik was er niet bij.
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo? Da's gewoon een random boer die niet in de SC post. Laat hem maar branden in de hel.
Beste feestjes altijd.quote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef Caland het volgende:
Ik was vrijdag westergasfabriek. Alsof je de drugs bij een pakje kauwgom kreeg
Nah. Volgens mij gaat hij dan nog wel eens naar wedstrijden.quote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef Adames het volgende:
[..]
op zo'n middag geband worden, het zit hem niet mee
Gashouderquote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef Caland het volgende:
is inderdaad in volle bloeiquote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef Caland het volgende:
Mooi altijd ja.quote:Op zondag 15 december 2013 20:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
GashouderMet oud en nieuw weer
Was wel goed te doen ja. Toffe locatie ook wel al sta ik liever in die gashouder.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch blijft het ironisch, een gashouder in Amsterdam.
oud en nieuw vier ik bij iemand thuis. overal reteduur en retedruk. en de fijnere artiesten zijn hier toch niet te vindenquote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al ben ik er nooit geweest (op oud en nieuw).. Sowieso is oud en nieuw in Nederland overrated.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |