Niks mis mee maar niet voor het stappen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Keta is helemaal het ding in Amsterdam blijkbaar.
Ik probeer altijd in het buitenland te zijn. Berlijn is echt tof.quote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
oud en nieuw vier ik bij iemand thuis. overal reteduur en retedruk. en de fijnere artiesten zijn hier toch niet te vinden
Nee vind dat ook een beetje apart op feestjes maar ach.quote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis mee maar niet voor het stappen.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch blijft het ironisch, een gashouder in Amsterdam.
Keta is te vreemdquote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis mee maar niet voor het stappen.
oh lekker danquote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Keta is helemaal het ding in Amsterdam blijkbaar.
Ik vind het wel leuk, maar ik heb het alleen geprobeerd als ik al in twijfelachtige staat was, vroeg in de morgen op afters ergens thuis.quote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Keta vind ik echt wazig kutspul
Voelde net alsof ik van Mars kwamquote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga me dan altijd fucking eenzaam voelen. Echt niet goed gewoonquote:Op zondag 15 december 2013 20:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voelde net alsof ik van Mars kwamIk heb het al 2 jaar nog thuis liggen, maar heb echt niet de behoefte om het nog een keer te doen
Je moet het een beetje leren waarderen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stuur maar op.quote:Op zondag 15 december 2013 20:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voelde net alsof ik van Mars kwamIk heb het al 2 jaar nog thuis liggen, maar heb echt niet de behoefte om het nog een keer te doen
Nep gevoel. Al jaren op uitgekeken.quote:Op zondag 15 december 2013 20:13 schreef Mansjester het volgende:
Gewoon een pilletje, gaat altijd goed en is leuk
Ik kan het nog steeds wel waarderen. Als je het max paar keer per jaar doet blijft het wel speciaalquote:Op zondag 15 december 2013 20:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nep gevoel. Al jaren op uitgekeken.
Sossa. Of trippen met acid.
Dat is ook dik overrated. Half uurtje en je moet weer opnieuw.quote:Op zondag 15 december 2013 20:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds wel waarderen. Als je het max paar keer per jaar doet blijft het wel speciaal
En sos begin ik niet aan, lijkt me echt kut en overrated
Wat zal jij het dan kut vinden om bier te drinken zeg.quote:Op zondag 15 december 2013 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook dik overrated. Half uurtje en je moet weer opnieuw.
Lekker toch.quote:Op zondag 15 december 2013 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook dik overrated. Half uurtje en je moet weer opnieuw.
Dit ja.quote:Op zondag 15 december 2013 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zal jij het dan kut vinden om bier te drinken zeg.
Sos is lekker man, overrated is niet het juiste woord. Wel riskant.quote:Op zondag 15 december 2013 20:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds wel waarderen. Als je het max paar keer per jaar doet blijft het wel speciaal
En sos begin ik niet aan, lijkt me echt kut en overrated
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |