Hier kan ik niet tegen ingaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:37 schreef Rezania het volgende:
Ik ben helemaal geweldig. [ afbeelding ]
Bouwman?quote:
Oké, oké. Ik zing wel een liedje.quote:
We wachten op de .mp3.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oké, oké. Ik zing wel een liedje.
Ik doe het wel gewoon zo, en zonder microfoon.quote:
Nee, ik heb liever een .mp3.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik doe het wel gewoon zo, en zonder microfoon.
tl;dr
Oké.quote:
Ik heb deze nog nooit laten afspelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
Maar ik kan het helemaal niet bijhouden. Rap God
97 woorden in 15 secondequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb deze nog nooit laten afspelen.
Deze gast nailed anders het hele nummer gewoon hoorquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze gast nailed anders het hele nummer gewoon hoor
quote:
Ga nou eerst maar eens kijken voordat je wat zegt.quote:
Dat is niet live. Er zit een vertraging in.quote:
Niet uitgenodigd worden voor de MTV Awards en thuis op de bank moeten kijkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Dat is niet live. Er zit een vertraging in.
ligt het aan mij of klopt die beat niet helemaal? Beat staat sowieso te hard in vergelijking met zijn stem..quote:
Volgens mij is de verhouding wel goed hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ligt het aan mij of klopt die beat niet helemaal? Beat staat sowieso te hard in vergelijking met zijn stem..
#mierenneuker
Verderop in het nummer wel, maar aan het begin ging ie te langzaam.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij is de verhouding wel goed hoor.
Misschien nog een beetje bijgedraaid.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Verderop in het nummer wel, maar aan het begin ging ie te langzaam.
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:
Sommige stukken zijn niet te verstaanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
WTF Kreeg gewoon een blue screen of death! Tijd voor een nieuwe pc
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit inderdaad, sharing=caring!
Ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Al die eisen aan een wachtwoord, blergh. Alsof iemand mijn Steam wil hacken
Oeh wel nice.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Casa di mama Mozarella Pesto. Avere una pizza hawaiana nel congelatore
ofzoiets
Nou ik heb Eminem - Mockingbird meegerapt hoor! met m'n monotone stem! En wat foutjes. Wat een kutstem heb ik zeg. Damn.quote:
Zin; ja. Tijd; neen. Ik ga zo douchen, omkleden & bier drinken.quote:
Hoooiiquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:44 schreef Pluizel het volgende:
*confetti in topic strooit*
*dansje doet*
hoi!
Lieve Dago,quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie hebben het nog niet eens gehoord en gaan al weg, moet wel heel slecht zijn...
Als ik het nu aan zet, ben ik nog optijd?quote:
We wachten allemaal met smart op LittleBrowniequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:49 schreef Pluizel het volgende:
voor een slowchat wordt er niet echt gechat vanavondOf komt iedereen pas later vanavond?
Helaas wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:50 schreef Roburtt het volgende:
Wordt er veel gepost op een zaterdag avond überhaupt?
Wij nemen de slow in slowchat serieus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:49 schreef Pluizel het volgende:
voor een slowchat wordt er niet echt gechat vanavondOf komt iedereen pas later vanavond?
Je hebt Dago's stem dus nog nooit gehoord?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Pluizel het volgende:
Hoe kun je nou iemand wegjagen? keihard flamen?
en littlebrownie is liev
Oh dus als ik te druk ben word ik eruit gezet?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wij nemen de slow in slowchat serieus.
Nee, dan lijkt het alsof je genegeerd wordt, maar eigenlijk zijn we gewoon slow.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Oh dus als ik te druk ben word ik eruit gezet?
Nee, en het klinkt alsof ik dat zo moet houden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je hebt Dago's stem dus nog nooit gehoord?
Klopt, maar dat zal ik nooit toegeven.
Weet ikquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Nee, en het klinkt alsof ik dat zo moet houden.
Gheh, je weet dat je dat zojuist gedaan hebt he?
oh dan kunnen we lang wachten. is er hier ook zo iets hips als een banlist?quote:
Idem.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het de echte was
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je hebt Dago's stem dus nog nooit gehoord?
Klopt, maar dat zal ik nooit toegeven.
Ik heb ze al verwijderd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik het nu aan zet, ben ik nog optijd?
Ik heb een extreem lui laatste kwartaal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef Pluizel het volgende:
hebben jullie ook allemaal een extreem lui weekend?
Ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef Pluizel het volgende:
neequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef Pluizel het volgende:
Ik heb zelfs daar geen zin in. Nog een beetje last van gisteravond.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Straks gezellig in mijn eentje naar de kroeg!
Een 9-daags weekendquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef Pluizel het volgende:
Waarom alleen a mattie?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Straks gezellig in mijn eentje naar de kroeg!
Er is een of ander feest waar ik geen tickets voor heb, en de ander ging eerst naar anderen en daarna misschien nog de stad in. Maar ik ga even wat bandjes checken in de kroeg. We zullen zien.quote:
Ik donderdag even.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nope, vrijdag even naar school en dáárna begint de kerstvakantie
oja kerstvakantie, dat moet ik ook nog even zien te regelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nope, vrijdag even naar school en dáárna begint de kerstvakantie
quote:
Maringoquote:
Donniequote:
SINDS WANNEER IS HIJ BLANK? Ik zweer 2á4 jaar geleden was hij nog zwart, ik zweer jequote:
Hij gaat alle kleuren in het lichtspectrum af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
SINDS WANNEER IS HIJ BLANK? Ik zweer 2á4 jaar geleden was hij nog zwart, ik zweer je
kom jij ook?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef LompeHork het volgende:
Mensen die LB niet gaan meeten volgende week
Lucky ^^quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef LompeHork het volgende:
Ik word volgend jaar ook blank.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
SINDS WANNEER IS HIJ BLANK? Ik zweer 2á4 jaar geleden was hij nog zwart, ik zweer je
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je werd gemist vandaag, niet door mij, maar door anderen.
Ik kom op sherlock alleen jou tegenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
uuhh, dat weet ik niet meer
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die geforceerd grappig proberen te doen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo goed in spelletjes.
ik wel. Iedereem weet dat ze mij moeten laten winnen anders gooi ik het bord omquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo goed in spelletjes.
Ik dacht dat je de Keezkoning wasquote:
Dat welquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de Keezkoning was
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef LompeHork het volgende:
dat is gvd geen spelletjequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de Keezkoning was
Aaight!quote:
Je weet niet eens waar het over gaatquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef Bitterlemon het volgende:
Grapje, eigenlijk wilde ik wel komen, maar nu gaat Hork, dus helaas.
Dat topicquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Aaight!
http://forum.fok.nl/topic/1890238
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat
Dat klopt, maar LB wil me inmiddels al wel driekwart jaar meeten of zo. Dit is veel te leuk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1890238
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat
Waarom zou iemand dat willen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar LB wil me inmiddels al wel driekwart jaar meeten of zo. Dit is veel te leuk.
huhuh, ik krijg al spontaan mini-orgasmes als ik aan Bitterlemon denk. Die kerel kan niet anders dan een god zijn.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar LB wil me inmiddels al wel driekwart jaar meeten of zo. Dit is veel te leuk.
Kak, dan ben ik HELEMAAL awesome.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
huhuh, ik krijg al spontaan mini-orgasmes als ik aan Bitterlemon denk. Die kerel kan niet anders dan een god zijn.
Dit doet mij deugd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
huhuh, ik krijg al spontaan mini-orgasmes als ik aan Bitterlemon denk. Die kerel kan niet anders dan een god zijn.
Fuck you dan.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
100 euro voordeel op het hele assortiment bij Dixons!* Rezania koopt nieuwe mobiel.
Ik koop de winkelketen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
100 euro voordeel op het hele assortiment bij Dixons!* Rezania koopt nieuwe mobiel.
Een paar stappen doen naar de koelkast ja.quote:
Gangbang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:42 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat voor meet hebben jullie dan?
Dat durf ik wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Durf dat eens in m'n gezicht te zeggen.
se gaan btj monop0ly spellequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:42 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat voor meet hebben jullie dan?
quote:
Is dat een kroeg?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ik doe het regelmatig, vanavond naar de koelkast!
Daar speel ik al genoeg. Helaas komt heer Mono niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
se gaan btj monop0ly spelle
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Monopolyquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Geen muziek?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soort van. Er is bier en tieten?
Ook muziek ja, staat hard jwz.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen muziek?
Of is dat zo'n hippe toko dat iedereen met een koptelefoon loopt?
Kiek eens oan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook muziek ja, staat hard jwz.
quote:
Ik snap het niet meer.quote:Voor iedereen die zijn aankopen het liefst op dixons.nl doet verspreiden wij Gulle Gift-codes. Deze kortingscodes geven je direct, afhankelijk van de totale waarde van je winkelmandje, de maximale Gulle gift korting. Dus claim nu snel jouw code en ontvang extra korting op je online aankoop!
Prima.quote:
Dat willen meerdere users ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik had je graag willen meeten.
Mooi jacket. Maar ik dacht dat jij van de t-shirts bij -20 was?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
http://www.lyst.com/cloth(...)eather-jacket-cajun/
Yes, eindelijk een nieuwe jas gevonden die me bevalt
Ach, mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
20 euro korting op een apparaat van 450 euro een gulle gift noemen. En dan gaat wel TIEN HELE PROCENTEN van de 'gulle gift' naar het goede doel, whoopdiefuckingdoo.
Niet als je hem in echte online winkels veel goedkoper kan krijgen.quote:
Klopt, maar een jas voor in de zomer, dat koelt af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi jacket. Maar ik dacht dat jij van de t-shirts bij -20 was?
kquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat willen meerdere users ook.
Nee, dan is het gewoon stom inderdaad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet als je hem in echte online winkels veel goedkoper kan krijgen.
quote:
Elders, over een kwartiertje wegquote:
Ok, enjoy!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Elders, over een kwartiertje weg
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nu is het hier ook een fuif
Thanks
Ik weet hetquote:
Ik twijfelde tussenquote:
Dat was de juiste beslissing.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:03 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussenen
en toen dacht ik aan de reclame en werd het toch
Wat een kut klus is datquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat was de juiste beslissing.
Ik moet zo nog mijn band oppompen.
Klopt inderdaad, maar fietsen met een platte band al helemaalquote:
Waar ga je heen dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar fietsen met een platte band al helemaal
Klopt, en toch doe ik het vaak omdat ik het blijf uitstellenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar fietsen met een platte band al helemaal
Ik ga een poging doen tot sociaal zijn.quote:
Ik fiets nooit, want OV, dus ik hoop dat ik het nog kan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Klopt, en toch doe ik het vaak omdat ik het blijf uitstellen
Verstandig. Ik ga met levende mensen bier drinken. That's been a while.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Goed punt, ik ga maar eens een tijdje zonder FOK!, eens kijken wat dat oplevert.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Goed punt, ik ga maar eens een tijdje zonder FOK!, eens kijken wat dat oplevert.
Ja maar naar stage of vrienden gaat niet met het ov omdat het te dichtbij isquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik fiets nooit, want OV, dus ik hoop dat ik het nog kan.
Je loopt stage bij je eigen instelling?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:09 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja maar naar stage of vrienden gaat niet met het ov omdat het te dichtbij is
Nee 5 min fietsen vanaf m'n huisquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je loopt stage bij je eigen instelling?
Oeh dat is wel nice ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee 5 min fietsen vanaf m'n huis
Ik moet eerst naar de bus lopen (3 min) en dan gaat hij niet verder dan het station dus moet ik lopen en ben ik uiteindelijk veel langer kwijtquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh dat is wel nice ja.
Beetje lame inderdaad om dan de bus te pakken
Bij ons hebben ze mooie nieuwe bussen, dus ik had het gedaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik moet eerst naar de bus lopen (3 min) en dan gaat hij niet verder dan het station dus moet ik lopen en ben ik uiteindelijk veel langer kwijt
Killswitch Engage momenteelquote:
Oeh das well chill.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom hier posten: R&P / Ik kan m'n moeder niet uitstaan
Ik moest huilen bij:quote:
quote:Ik wordt er gek van en heb de laatste tijd steeds vaker dat ik haar gewoon een klap op haar bek wil geven.
Hoiquote:
Hoiquote:
Proost!quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Dientje12 het volgende:
Als me naam billy was he.
Dan was me roepnaam bil
quote:
Gianniquote:
wat doe jij deze saaie zaterdag?quote:
Niet heel veel. Muziek luisteren, praten en gamen. En jij?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat doe jij deze saaie zaterdag?
film kijken, bier drinken, beetje op fok kijkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet heel veel. Muziek luisteren, praten en gamen. En jij?
Welke film?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
film kijken, bier drinken, beetje op fok kijken
captain phillipsquote:
Leuk?quote:
tot nu toe wel. ik mis alleen de ondertiteling een beetje bij het somalischquote:
Irritantquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot nu toe wel. ik mis alleen de ondertiteling een beetje bij het somalisch
Weet nietquote:
Kan ik dat?quote:
SVquote:
Ja joh, gewoon op het hart rammen en in de mond blazen.quote:
Okequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon op het hart rammen en in de mond blazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |