Hoooiiquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:44 schreef Pluizel het volgende:
*confetti in topic strooit*
*dansje doet*
hoi!
Lieve Dago,quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie hebben het nog niet eens gehoord en gaan al weg, moet wel heel slecht zijn...
Als ik het nu aan zet, ben ik nog optijd?quote:
We wachten allemaal met smart op LittleBrowniequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:49 schreef Pluizel het volgende:
voor een slowchat wordt er niet echt gechat vanavondOf komt iedereen pas later vanavond?
Helaas wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:50 schreef Roburtt het volgende:
Wordt er veel gepost op een zaterdag avond überhaupt?
Wij nemen de slow in slowchat serieus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:49 schreef Pluizel het volgende:
voor een slowchat wordt er niet echt gechat vanavondOf komt iedereen pas later vanavond?
Je hebt Dago's stem dus nog nooit gehoord?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Pluizel het volgende:
Hoe kun je nou iemand wegjagen? keihard flamen?
en littlebrownie is liev
Oh dus als ik te druk ben word ik eruit gezet?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wij nemen de slow in slowchat serieus.
Nee, dan lijkt het alsof je genegeerd wordt, maar eigenlijk zijn we gewoon slow.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Oh dus als ik te druk ben word ik eruit gezet?
Nee, en het klinkt alsof ik dat zo moet houden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je hebt Dago's stem dus nog nooit gehoord?
Klopt, maar dat zal ik nooit toegeven.
Weet ikquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Nee, en het klinkt alsof ik dat zo moet houden.
Gheh, je weet dat je dat zojuist gedaan hebt he?
oh dan kunnen we lang wachten. is er hier ook zo iets hips als een banlist?quote:
Idem.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het de echte was
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je hebt Dago's stem dus nog nooit gehoord?
Klopt, maar dat zal ik nooit toegeven.
Ik heb ze al verwijderd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik het nu aan zet, ben ik nog optijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |