Dat durf ik wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Durf dat eens in m'n gezicht te zeggen.
se gaan btj monop0ly spellequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:42 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat voor meet hebben jullie dan?
quote:
Is dat een kroeg?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ik doe het regelmatig, vanavond naar de koelkast!
Daar speel ik al genoeg. Helaas komt heer Mono niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
se gaan btj monop0ly spelle
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Monopolyquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Geen muziek?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soort van. Er is bier en tieten?
Ook muziek ja, staat hard jwz.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen muziek?
Of is dat zo'n hippe toko dat iedereen met een koptelefoon loopt?
Kiek eens oan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook muziek ja, staat hard jwz.
quote:
Ik snap het niet meer.quote:Voor iedereen die zijn aankopen het liefst op dixons.nl doet verspreiden wij Gulle Gift-codes. Deze kortingscodes geven je direct, afhankelijk van de totale waarde van je winkelmandje, de maximale Gulle gift korting. Dus claim nu snel jouw code en ontvang extra korting op je online aankoop!
Prima.quote:
Dat willen meerdere users ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik had je graag willen meeten.
Mooi jacket. Maar ik dacht dat jij van de t-shirts bij -20 was?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
http://www.lyst.com/cloth(...)eather-jacket-cajun/
Yes, eindelijk een nieuwe jas gevonden die me bevalt
Ach, mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
20 euro korting op een apparaat van 450 euro een gulle gift noemen. En dan gaat wel TIEN HELE PROCENTEN van de 'gulle gift' naar het goede doel, whoopdiefuckingdoo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |