Waarom zou iemand dat willen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar LB wil me inmiddels al wel driekwart jaar meeten of zo. Dit is veel te leuk.
huhuh, ik krijg al spontaan mini-orgasmes als ik aan Bitterlemon denk. Die kerel kan niet anders dan een god zijn.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar LB wil me inmiddels al wel driekwart jaar meeten of zo. Dit is veel te leuk.
Kak, dan ben ik HELEMAAL awesome.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
huhuh, ik krijg al spontaan mini-orgasmes als ik aan Bitterlemon denk. Die kerel kan niet anders dan een god zijn.
Dit doet mij deugd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
huhuh, ik krijg al spontaan mini-orgasmes als ik aan Bitterlemon denk. Die kerel kan niet anders dan een god zijn.
Fuck you dan.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
100 euro voordeel op het hele assortiment bij Dixons!* Rezania koopt nieuwe mobiel.
Ik koop de winkelketen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
100 euro voordeel op het hele assortiment bij Dixons!* Rezania koopt nieuwe mobiel.
Een paar stappen doen naar de koelkast ja.quote:
Gangbang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:42 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat voor meet hebben jullie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |