Klopt, maar een jas voor in de zomer, dat koelt af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi jacket. Maar ik dacht dat jij van de t-shirts bij -20 was?
kquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat willen meerdere users ook.
Nee, dan is het gewoon stom inderdaad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet als je hem in echte online winkels veel goedkoper kan krijgen.
quote:
Elders, over een kwartiertje wegquote:
Ok, enjoy!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Elders, over een kwartiertje weg
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nu is het hier ook een fuif
Thanks
Ik weet hetquote:
Ik twijfelde tussenquote:
Dat was de juiste beslissing.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:03 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussenen
en toen dacht ik aan de reclame en werd het toch
Wat een kut klus is datquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat was de juiste beslissing.
Ik moet zo nog mijn band oppompen.
Klopt inderdaad, maar fietsen met een platte band al helemaalquote:
Waar ga je heen dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar fietsen met een platte band al helemaal
Klopt, en toch doe ik het vaak omdat ik het blijf uitstellenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar fietsen met een platte band al helemaal
Ik ga een poging doen tot sociaal zijn.quote:
Ik fiets nooit, want OV, dus ik hoop dat ik het nog kan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Klopt, en toch doe ik het vaak omdat ik het blijf uitstellen
Verstandig. Ik ga met levende mensen bier drinken. That's been a while.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Goed punt, ik ga maar eens een tijdje zonder FOK!, eens kijken wat dat oplevert.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
Goed punt, ik ga maar eens een tijdje zonder FOK!, eens kijken wat dat oplevert.
Ja maar naar stage of vrienden gaat niet met het ov omdat het te dichtbij isquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik fiets nooit, want OV, dus ik hoop dat ik het nog kan.
Je loopt stage bij je eigen instelling?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:09 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja maar naar stage of vrienden gaat niet met het ov omdat het te dichtbij is
Nee 5 min fietsen vanaf m'n huisquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je loopt stage bij je eigen instelling?
Oeh dat is wel nice ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee 5 min fietsen vanaf m'n huis
Ik moet eerst naar de bus lopen (3 min) en dan gaat hij niet verder dan het station dus moet ik lopen en ben ik uiteindelijk veel langer kwijtquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh dat is wel nice ja.
Beetje lame inderdaad om dan de bus te pakken
Bij ons hebben ze mooie nieuwe bussen, dus ik had het gedaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik moet eerst naar de bus lopen (3 min) en dan gaat hij niet verder dan het station dus moet ik lopen en ben ik uiteindelijk veel langer kwijt
Killswitch Engage momenteelquote:
Oeh das well chill.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |