Nou, bedankt zeg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je bent tot nu toe de hele avond al aan het zeuren.
Iedereen verziekt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
Blijf nou eens met je.poten van het topic af
Daar gaat mij Kapi tt
idd, daar heb je PSVers voor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Peace mensen.
Laten we voor één keer geen ruzie maken over GGMM en Kapiteintje.
Je moet ook niet naar polls kijken johannes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik naar de polls kijk weet ik niet of iedereen het daar mee eens is
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
En dan ook nog een stomme
Plaatje in.de op
Nou vooruit, jij mag het plaatje voor de OP kiezen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
En dan ook nog een stomme
Plaatje in.de op
Ik doe een flikflak, een vogelnestje en ik veeg 'm af aan de gordijnen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallon, nog een dol duikavondje in het verschiet?
Oh, heeft GGMM daar meer punten dan ik?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vandaar dat jij de Higler Award gaat winnen.
In de meeste gevallen zit er wel eens een kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar polls kijken johannes.
check fobo. Chick met groene ogenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit, jij mag het plaatje voor de OP kiezen.
Okee.... Higlerquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar polls kijken johannes.
stilquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Mij boeit het niet echt welke mod de beste is.
Iedereen weet dat het Don is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
check fobo. Chick met groene ogen
ik zou de beste zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Verkeerde hoek.genomenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft die nou voor een neus joh.
Anyway, welke foto bedoel je?
http://s1.favim.com/orig/(...)Favim.com-180446.jpg Deze?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verkeerde hoek.genomen
die blonde met groene ogen, even doorscrollen
dat is.nog van het wkquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met zoiets maak je direct indruk
[ afbeelding ]
En dan toch in je FoBo zettenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verkeerde hoek.genomen
die blonde met groene ogen, even doorscrollen
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://s1.favim.com/orig/(...)Favim.com-180446.jpg Deze?
Wat een enorme neusquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft die nou voor een neus joh.
Anyway, welke foto bedoel je?
Veel meer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, heeft GGMM daar meer punten dan ik?
het is niet mijn neusquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan toch in je FoBo zetten
doet het nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Photoshop!!!!!!!
[ afbeelding ]
Nog steeds
Zeker 1x per topicquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Kijkt er uberhaupt iemand naar de OP?
Ik niet iig.
Ik ook niet, van mij mag hij weg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Ik niet iig.
Ik ook niet, maar mochten mensen er Alba gifs in zetten zou ik geen nee zeggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Ik niet iig.
Sinds ik bij "prachtusers" sta kijk ik iedere dag wel een keertje of ik er nog bij sta.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Ik niet iig.
Mij maakt het geen bal uit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet, van mij mag hij weg.
Geloof dat Knut en Kapi er net zo over denken.
Bij een nieuw topic danquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik spring altijd meteen naar de laatste post, OP zie ik niet eens dan.
Hoezo? Vrij forum, darts, blablabla.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Houd eens op met die plaatjesdiarree.
groene ogen zijn mooiquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Mooier dan de foto in de OP.
Heb er nooit gezien in HIMYM. Maar net als GGMM kijk ik dat altijd met een half oog.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En van How I Met Your Mother, Supernatural, Greek.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
1 aflevering.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb jij de mosselman gif nog? Ik ben hem kwijtgeraakt.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
nopequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wel schattig
Nu werkt het wel toch?
Ja, heel knap van jou.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wel schattig
Nu werkt het wel toch?
Afgemaakt had ik er wel een miljoen voor over.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel het nooit is afgewerkt was de kunstenaar in kwestie best goed op weg
Gewoon sexy he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Waar gaat die laatste pose over dan.
Het schijnt dat de klant enkel lacherig deed en de kunstenaar van dienst belachelijk maakte waardoor de zin als sneeuw voor de zon verdween.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Afgemaakt had ik er wel een miljoen voor over.
Ik hoop dat dit niet over mij gaat. Ik ben nog steeds verdrietig dat m'n portret niet af is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat de klant enkel lacherig deed en de kunstenaar van dienst belachelijk maakte waardoor de zin als sneeuw voor de zon verdween.
Maar aarzelde de kunstenaar van 'VBL City' ook?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat de klant enkel lacherig deed en de kunstenaar van dienst belachelijk maakte waardoor de zin als sneeuw voor de zon verdween.
Werkt niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe eens.nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dan je eigen gebrek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik spring altijd meteen naar de laatste post, OP zie ik niet eens dan.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo zover mijn bijdrage hier want ik ben jullie zat
ze is nog niet mijn dinnetjequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je je kersverse dinnetje al vertelt van je obsessie?
nee. Misschien straks.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb jij the originals al gekeken?????
nu welquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die.konden we nog niet zeg
Ah balen. Komt wel man.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze is nog niet mijn dinnetje
Damonquote:
Kapiteintje praat graag over zelfverrijking.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten wij anders een discussie op niveau gaan houden om het goede voorbeeld te geven.
Daarom zeg ik balen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei toch ze is NOG niet mijn dinnetje
Dat is goed. Waar wil je het over hebben?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten wij anders een discussie op niveau gaan houden om het goede voorbeeld te geven.
Niks mis met een beetje ontwikkeling van jezelf.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kapiteintje praat graag over zelfverrijking.
Hooibalen.quote:
Hihiquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg dat tegen je dinnetje.
Wat?quote:
Zullen we het over Feyenoord hebben?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is goed. Waar wil je het over hebben?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje ontwikkeling van jezelf.
Feyenoord is saai.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we het over Feyenoord hebben?
Ik wil het hebben over jouw bewering dat VI over de hill zou zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is goed. Waar wil je het over hebben?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil het hebben over jouw bewering dat VI over de hill zou zijn.
Ik was niet boos, maar wel een beetje teleurgesteld.
Jij wil weer dat de heren teruggaan naar de pisbakken van Van der Valk om half zeven 's ochtends?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het gister een prima uitzending, maar het beste is er wel vanaf. Het is zo voorspelbaar geworden.
Alsof jij toen al keek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil weer dat de heren teruggaan naar de pisbakken van Van der Valk om half zeven 's ochtends?
Dat was iig wel geniaal. Of ergens op een steiger, met een snobeend die voorbij zwemt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil weer dat de heren teruggaan naar de pisbakken van Van der Valk om half zeven 's ochtends?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was iig wel geniaal. Of ergens op een steiger, met een snobeend die voorbij zwemt.
Uhm ja.quote:
Sjongejonge, een eend met een rode snavel, 't is wat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was iig wel geniaal. Of ergens op een steiger, met een snobeend die voorbij zwemt.
Zijn gewoon eikels bij FOX. Zal nooit een abonnement nemen daar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm ja.
[..]
Sjongejonge, een eend met een rode snavel, 't is wat.
Het is wel jammer dat FOX de beelden niet wel geven, want op een gegeven moment kennen we alle anekdotes wel.
Johannes is nog van de oude lichting VI hooligans.quote:
Zuiveringen waar Mao trots op zou zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Johannes is nog van de oude lichting VI hooligans.
De meeste daarvan zijn helaas spoorloos verdwenen.
Eentje nog danquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn telefoon gaat snel leeg door al die plaatjes
Ze helpen de concurrentie niet, wat een eikels zegquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zijn gewoon eikels bij FOX. Zal nooit een abonnement nemen daar.
nee!!! Je went er maar aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is hier wel een VBL SC he. Dat betekent lekkere wijven.
Ze geven zelf een negatieve nasmaak aan hun eigen merknaam, sukkels inderdaad.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze helpen de concurrentie niet, wat een eikels zeg
Dat hun opzet van te voren al gedoemd was om te mislukken staat daar los van.
Ze steekt lekker haar tong tegen je uitquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica kan al deze ongein niet meer aanzien.
[ afbeelding ]
Zal wel meevallen. Iedereen met een beetje hersenen begrijpt het wel, dat jij het aanpakt om je gebruik van streams goed te praten moet jij weten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze geven zelf een negatieve nasmaak aan hun eigen merknaam, sukkels inderdaad.
Uh nee, wij waren hier eerder. Aanpassen of oprotten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee!!! Je went er maar aan.
Nee gewoon dom. Ze kunnen VI de beelden geven, met het FOX logo in beeld, vermelden dat het van FOX is, het programma van FOX laten doornemen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze helpen de concurrentie niet, wat een eikels zeg
Dat hun opzet van te voren al gedoemd was om te mislukken staat daar los van.
Ik geloof niet dat ze daar mee bezig is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze steekt lekker haar tong tegen je uit![]()
[ afbeelding ]
Daarom was de opzet gewoon dom. Je zet je eigen show niet tegen zo'n al bestaand "instituut". Dan hadden ze beelden zelf kunnen uitbuiten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee gewoon dom. Ze kunnen VI de beelden geven, met het FOX logo in beeld, vermelden dat het van FOX is, het programma van FOX laten doornemen.
Nu werd FOX gelijk voor 900.000 kijkers wekenlang gedemoniseerd.
Nou ja dan verbeeld je je maar dat ze dat doetquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze daar mee bezig is.
"Goed te praten" zou betekenen dat ik mijzelf belast zou voelen met het feit dat ik voetbal kijk via een gratis stream. Wat dus niet het geval is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Iedereen met een beetje hersenen begrijpt het wel, dat jij het aanpakt om je gebruik van streams goed te praten moet jij weten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dan verbeeld je je maar dat ze dat doet
Als je voor veel minder geld dan nu 1 wedstrijd zou kunnen bekijken zou ik dat wel doen trouwens. Voor 3 euro of hooguit 5 voor een 'topper'.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:05 schreef TwenteFC het volgende:
Goed te praten" zou betekenen dat ik mijzelf belast zou voelen met het feit dat ik voetbal kijk via een gratis stream. Wat dus niet het geval is.
Ja, de prijzen die ze hanteren gaan inderdaad ook nergens over. Ik weet nog wel dat je een aantal jaren geleden via een SMSje t.w.v. 2.99 of iets kon betalen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je voor veel minder geld dan nu 1 wedstrijd zou kunnen bekijken zou ik dat wel doen trouwens. Voor 3 euro of hooguit 5 voor een 'topper'.
Ik vraag me ook af hoeveel mensen het nu nog doen: 1 wedstrijd 'kopen'. Zal geen storm lopen denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, de prijzen die ze hanteren gaan inderdaad ook nergens over. Ik weet nog wel dat je een aantal jaren geleden via een SMSje t.w.v. 2.99 of iets kon betalen.
Toen heb ik vrijwel elke uitwedstrijd van Twente via die betaalde stream bekeken.
Ik denk dat ze Derksen & Genee een aanbieding gedaan hebben om VI bij FOX te doen. Toen ze vervolgens "nee" als antwoord kregen dacht FOX "Zoek het maar lekker uit met je hele handel".quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee gewoon dom. Ze kunnen VI de beelden geven, met het FOX logo in beeld, vermelden dat het van FOX is, het programma van FOX laten doornemen.
Nu werd FOX gelijk voor 900.000 kijkers wekenlang gedemoniseerd.
Tsjah er zal wel een plan achter zitten. Ze hoeven nu ook 4x minder te verkopen om meer "winst" te hebben natuurlijk. Want die stream hoeven ze maar 1x te leveren ipv 4x voor dezelfde prijs.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoeveel mensen het nu nog doen: 1 wedstrijd 'kopen'. Zal geen storm lopen denk ik.
Dat is ook wel weer waar. Cijfers erover zullen denk ik niet te vinden zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tsjah er zal wel een plan achter zitten. Ze hoeven nu ook 4x minder te verkopen om meer "winst" te hebben natuurlijk. Want die stream hoeven ze maar 1x te leveren ipv 4x voor dezelfde prijs.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar. Cijfers erover zullen denk ik niet te vinden zijn.
Toch wel een gemiste kans, mensen die vaak voor een laag bedrag 1 wedstrijd kijken zullen misschien eerder geneigd zijn een abo te nemen. Nu denken die mensen: rot maar op afzetters.
Ik heb weleens Spaanse, die zijn ook leuk, vooral bij goals natuurlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je hebt gelijk ja, en als je eenmaal weet waar je die streams gratis kan vinden dan ga je al helemaal nooit meer betalen natuurlijk.
Plus punt van de gratis streams is ook nog dat het commentaar in het Engels is, maakt het altijd leuker om naar te kijken.
"Another fantastic strike by Luc Kaaystaaingoes"
Hoax, dat komt nooit voorquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Another fantastic strike by Luc Kaaystaaingoes"
neequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uh nee, wij waren hier eerder. Aanpassen of oprotten.
Waarom mag je niet naar de Veste dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
16 wedstrijden, 8 doelpunten
Valt mee.
Intikkertjesquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
16 wedstrijden, 8 doelpunten
Valt mee.
Griepquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom mag je niet naar de Veste dan?
Een fatsoenlijke spits had er al 16 gemaakt, die gozer krijgt kansen niet normaal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
IntikkertjesMaar hij doet het dit seizoen aardig ja
Boeiend. De andere spitsen nemen de pingels. Had hij die mogen nemen, stond hij nu op 14.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
IntikkertjesMaar hij doet het dit seizoen aardig ja
Maar dan nog, hij moet eens leren om een bal fatsoenlijk aan te nemen. Dat lijkt echt nergens op.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Boeiend. De andere spitsen nemen de pingels. Had hij die mogen nemen, stond hij nu op 14.
Oh. Kut man.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
GriepAfgelopen nacht lopen nekken en werd pas om 17:00 wakker.
Gaat de laatste wedstrijden prima vind ik, ook met de aannames en dergelijke.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar dan nog, hij moet eens leren om een bal fatsoenlijk aan te nemen. Dat lijkt echt nergens op.
Al speelt hij de laatste wedstrijden wel iets beter.
Niet zo neuln.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja mijn moeder heeft ook wel gelijk dat het niet verstandig is.
Happelquote:
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Happel![]()
Al DM's gekregen van Tyron?
Oh, kon zijn dat hij ging huilen.quote:
Tja, Van Bommel is er niks bij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Sergio Ramos heeft weer eens roodHij mist aan het einde van zijn carriere ook echt 100+ wedstrijden op zijn cv door schorsingen.
Pepe heeft daarentegen een doelpunt gemaakt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Sergio Ramos heeft weer eens roodHij mist aan het einde van zijn carriere ook echt 100+ wedstrijden op zijn cv door schorsingen.
ik zeg dan dag of doeiquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoi zeggen wij als we weggaan.
deze is ook niet mooiquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Even mijn UI aangepast. Ik zag dat er 2 onverlaten waren die mijn UI als lelijk bestempelde.
Mijn autistische hoofd kan dat niet verwerken, vandaar deze aanpassing.
Einde bericht.
*jouquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel een reden om op jouw te stemmen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Supporters van FC Den Bosch
jawel hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij zegt nooit dag als je weg gaat.
Nieteens lik me reet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel hoor
Maar meestal Doei.of.doeggg
Deze moet worden gequote in het schoen opeten topicquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Als PSV morgen wint haal ik mijn Immers UI weg, zo niet blijf ik hem tot 2015 houden.. Dat jullie het weten, living on the edge enzulks
en nu ga ik
al gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Deze moet worden gequote in het schoen opeten topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |