Ik heb weleens Spaanse, die zijn ook leuk, vooral bij goals natuurlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je hebt gelijk ja, en als je eenmaal weet waar je die streams gratis kan vinden dan ga je al helemaal nooit meer betalen natuurlijk.
Plus punt van de gratis streams is ook nog dat het commentaar in het Engels is, maakt het altijd leuker om naar te kijken.
"Another fantastic strike by Luc Kaaystaaingoes"
Hoax, dat komt nooit voorquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
"Another fantastic strike by Luc Kaaystaaingoes"
neequote:Op zaterdag 14 december 2013 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uh nee, wij waren hier eerder. Aanpassen of oprotten.
Waarom mag je niet naar de Veste dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
16 wedstrijden, 8 doelpunten
Valt mee.
Intikkertjesquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
16 wedstrijden, 8 doelpunten
Valt mee.
Griepquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom mag je niet naar de Veste dan?
Een fatsoenlijke spits had er al 16 gemaakt, die gozer krijgt kansen niet normaal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
IntikkertjesMaar hij doet het dit seizoen aardig ja
Boeiend. De andere spitsen nemen de pingels. Had hij die mogen nemen, stond hij nu op 14.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
IntikkertjesMaar hij doet het dit seizoen aardig ja
Maar dan nog, hij moet eens leren om een bal fatsoenlijk aan te nemen. Dat lijkt echt nergens op.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Boeiend. De andere spitsen nemen de pingels. Had hij die mogen nemen, stond hij nu op 14.
Oh. Kut man.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
GriepAfgelopen nacht lopen nekken en werd pas om 17:00 wakker.
Gaat de laatste wedstrijden prima vind ik, ook met de aannames en dergelijke.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar dan nog, hij moet eens leren om een bal fatsoenlijk aan te nemen. Dat lijkt echt nergens op.
Al speelt hij de laatste wedstrijden wel iets beter.
Niet zo neuln.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja mijn moeder heeft ook wel gelijk dat het niet verstandig is.
Happelquote:
Nee, waarom?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Happel![]()
Al DM's gekregen van Tyron?
Oh, kon zijn dat hij ging huilen.quote:
Tja, Van Bommel is er niks bij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Sergio Ramos heeft weer eens roodHij mist aan het einde van zijn carriere ook echt 100+ wedstrijden op zijn cv door schorsingen.
Pepe heeft daarentegen een doelpunt gemaakt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Sergio Ramos heeft weer eens roodHij mist aan het einde van zijn carriere ook echt 100+ wedstrijden op zijn cv door schorsingen.
ik zeg dan dag of doeiquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoi zeggen wij als we weggaan.
deze is ook niet mooiquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Even mijn UI aangepast. Ik zag dat er 2 onverlaten waren die mijn UI als lelijk bestempelde.
Mijn autistische hoofd kan dat niet verwerken, vandaar deze aanpassing.
Einde bericht.
*jouquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel een reden om op jouw te stemmen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:04 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Supporters van FC Den Bosch
jawel hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij zegt nooit dag als je weg gaat.
Nieteens lik me reet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel hoor
Maar meestal Doei.of.doeggg
Deze moet worden gequote in het schoen opeten topicquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Als PSV morgen wint haal ik mijn Immers UI weg, zo niet blijf ik hem tot 2015 houden.. Dat jullie het weten, living on the edge enzulks
en nu ga ik
al gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Deze moet worden gequote in het schoen opeten topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |