Heb er nooit gezien in HIMYM. Maar net als GGMM kijk ik dat altijd met een half oog.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En van How I Met Your Mother, Supernatural, Greek.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Houd eens op met die plaatjesdiarree.
1 aflevering.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb jij de mosselman gif nog? Ik ben hem kwijtgeraakt.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Houd eens op met die plaatjesdiarree.
nopequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wel schattig
Nu werkt het wel toch?
Ja, heel knap van jou.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wel schattig
Nu werkt het wel toch?
Afgemaakt had ik er wel een miljoen voor over.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel het nooit is afgewerkt was de kunstenaar in kwestie best goed op weg
Gewoon sexy he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Waar gaat die laatste pose over dan.
Het schijnt dat de klant enkel lacherig deed en de kunstenaar van dienst belachelijk maakte waardoor de zin als sneeuw voor de zon verdween.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Afgemaakt had ik er wel een miljoen voor over.
Ik hoop dat dit niet over mij gaat. Ik ben nog steeds verdrietig dat m'n portret niet af is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat de klant enkel lacherig deed en de kunstenaar van dienst belachelijk maakte waardoor de zin als sneeuw voor de zon verdween.
Maar aarzelde de kunstenaar van 'VBL City' ook?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat de klant enkel lacherig deed en de kunstenaar van dienst belachelijk maakte waardoor de zin als sneeuw voor de zon verdween.
Werkt niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe eens.nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dan je eigen gebrek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik spring altijd meteen naar de laatste post, OP zie ik niet eens dan.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo zover mijn bijdrage hier want ik ben jullie zat
ze is nog niet mijn dinnetjequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je je kersverse dinnetje al vertelt van je obsessie?
nee. Misschien straks.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb jij the originals al gekeken?????
nu welquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die.konden we nog niet zeg
Ah balen. Komt wel man.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze is nog niet mijn dinnetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |