nopequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wel schattig
Nu werkt het wel toch?
Ja, heel knap van jou.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wel schattig
Nu werkt het wel toch?
Afgemaakt had ik er wel een miljoen voor over.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel het nooit is afgewerkt was de kunstenaar in kwestie best goed op weg
Gewoon sexy he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Waar gaat die laatste pose over dan.
Het schijnt dat de klant enkel lacherig deed en de kunstenaar van dienst belachelijk maakte waardoor de zin als sneeuw voor de zon verdween.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Afgemaakt had ik er wel een miljoen voor over.
Ik hoop dat dit niet over mij gaat. Ik ben nog steeds verdrietig dat m'n portret niet af is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat de klant enkel lacherig deed en de kunstenaar van dienst belachelijk maakte waardoor de zin als sneeuw voor de zon verdween.
Maar aarzelde de kunstenaar van 'VBL City' ook?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het schijnt dat de klant enkel lacherig deed en de kunstenaar van dienst belachelijk maakte waardoor de zin als sneeuw voor de zon verdween.
Werkt niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe eens.nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dan je eigen gebrek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik spring altijd meteen naar de laatste post, OP zie ik niet eens dan.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo zover mijn bijdrage hier want ik ben jullie zat
ze is nog niet mijn dinnetjequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je je kersverse dinnetje al vertelt van je obsessie?
nee. Misschien straks.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb jij the originals al gekeken?????
nu welquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die.konden we nog niet zeg
Ah balen. Komt wel man.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze is nog niet mijn dinnetje
Damonquote:
Kapiteintje praat graag over zelfverrijking.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten wij anders een discussie op niveau gaan houden om het goede voorbeeld te geven.
Daarom zeg ik balen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei toch ze is NOG niet mijn dinnetje
Dat is goed. Waar wil je het over hebben?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten wij anders een discussie op niveau gaan houden om het goede voorbeeld te geven.
Niks mis met een beetje ontwikkeling van jezelf.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kapiteintje praat graag over zelfverrijking.
Hooibalen.quote:
Hihiquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg dat tegen je dinnetje.
Wat?quote:
Zullen we het over Feyenoord hebben?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is goed. Waar wil je het over hebben?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje ontwikkeling van jezelf.
Feyenoord is saai.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we het over Feyenoord hebben?
Ik wil het hebben over jouw bewering dat VI over de hill zou zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is goed. Waar wil je het over hebben?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil het hebben over jouw bewering dat VI over de hill zou zijn.
Ik was niet boos, maar wel een beetje teleurgesteld.
Jij wil weer dat de heren teruggaan naar de pisbakken van Van der Valk om half zeven 's ochtends?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vond het gister een prima uitzending, maar het beste is er wel vanaf. Het is zo voorspelbaar geworden.
Alsof jij toen al keek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil weer dat de heren teruggaan naar de pisbakken van Van der Valk om half zeven 's ochtends?
Dat was iig wel geniaal. Of ergens op een steiger, met een snobeend die voorbij zwemt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil weer dat de heren teruggaan naar de pisbakken van Van der Valk om half zeven 's ochtends?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was iig wel geniaal. Of ergens op een steiger, met een snobeend die voorbij zwemt.
Uhm ja.quote:
Sjongejonge, een eend met een rode snavel, 't is wat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was iig wel geniaal. Of ergens op een steiger, met een snobeend die voorbij zwemt.
Zijn gewoon eikels bij FOX. Zal nooit een abonnement nemen daar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm ja.
[..]
Sjongejonge, een eend met een rode snavel, 't is wat.
Het is wel jammer dat FOX de beelden niet wel geven, want op een gegeven moment kennen we alle anekdotes wel.
Johannes is nog van de oude lichting VI hooligans.quote:
Zuiveringen waar Mao trots op zou zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Johannes is nog van de oude lichting VI hooligans.
De meeste daarvan zijn helaas spoorloos verdwenen.
Eentje nog danquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn telefoon gaat snel leeg door al die plaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |