Van te lang slapenword je ook gaar jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee te goed denk ik. Ben helemaal gaar nu. Zometeen even naar de markt
Ging om half 1 of zo slapen en werd om 11 uur wakker geloof ik. Normaal slaap ik nooit zo lang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van te lang slapenword je ook gaar ja
Ik heb toevallig ook 2 van die broodjes, aanbieding bij de AH.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik eet een lekker soepje met 2 keiserbroodjes met schouder ham
Bon apetitequote:Op zaterdag 14 december 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb toevallig ook 2 van die broodjes, aanbieding bij de AH.
Bewussie? Waar heeft hij iets gepost wat niet door de beugel kon dan? Enkel Niels speelde met vuur.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Volgens mij was t een bewussie.
was het wat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb zojuist een oliebol gegeten.
Echt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bewussie? Waar heeft hij iets gepost wat niet door de beugel kon dan? Enkel Niels speelde met vuur.
Ik ga de barricades op.
Oké. Nieuwste Pieter-Jan Derksen staat in de upload. Tijd om een plan te bekokstoven.quote:
Wat is dit drakenmeisje toch overschat. Ze ziet er voornamelijk "lief" uit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
It's official! Emilia Clarke will play Sarah Connor in the Terminator reboot.
Ga je kijken Kapi?
Ik ga niet met je vechten, ik vind der ook wel een tikkeltje overratedquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is dit drakenmeisje toch overschat. Ze ziet er voornamelijk "lief" uit.
Kom vechten dan.
Gelukkig maar. Ik had mij namelijk al achter Knut verscholen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga niet met je vechten, ik vind der ook wel een tikkeltje overrated
Dat hele GoT is kut.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik had mij namelijk al achter Knut verscholen.
Tevens vind ik haar verhaallijn in GoT ook kut.
Ehm, hij postte een blote kut, en dat noem jij er in luizen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Drizzt heeft hem erin geluisd.
Lr zegt van nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ehm, hij postte een blote kut, en dat noem jij er in luizen?
Is dat zo? Die is mij ontgaan dan. Maar aangezien jij het meest genoot had een simpele delete niet voldaan dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ehm, hij postte een blote kut, en dat noem jij er in luizen?
LR zit misquote:
Kennelijk is de ban voor de link welke Tarado postte waar hij zijn materiaal vandaag haalde toen hij vertrok. Op die site stond inderdaad naaktquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef Doublepain het volgende:
Het was ook geen punani, wel 2 gifjes met achterwerken die een slipje aandoen.. Maar als je daar om gaat janken.. Ik ken een land waar ze hun oom gewoon executeren.
Ik weet zeker dat dit niet zuid Korea is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef Doublepain het volgende:
Het was ook geen punani, wel 2 gifjes met achterwerken die een slipje aandoen.. Maar als je daar om gaat janken.. Ik ken een land waar ze hun oom gewoon executeren.
Zijn profiel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:17 schreef Mansjester het volgende:
Waar kan je trouwens vinden dat Tarado een ban heeft? Is daar een topic voor? Ik zie bij het FOK! mededelingen forum geen VBL bans.
Nee. Dan kan ik niet meer doen alsof ik TR's plaats.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:18 schreef Happel het volgende:
Het is eenzaam hier.
[ afbeelding ]
LR, solliciteer naar mod en doe wat aan deze misstanden.
Zeker voor vanacht, hij plaatste een hoop topkwaliteit, al heb ik niks gezien wat niet mag.quote:
Ja, eentje heb je over het hoofd gezien waar je goed moest kijken voordat het opviel, punani zichtbaar en strafbaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker voor vanacht, hij plaatste een hoop topkwaliteit, al heb ik niks gezien wat niet mag.
Uh, nee. Het was die link gewoon.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, eentje heb je over het hoofd gezien waar je goed moest kijken voordat het opviel, punani zichtbaar en strafbaar.
Nee, je hebt het mis.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Het was die link gewoon.
Wat kinderachtigquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, eentje heb je over het hoofd gezien waar je goed moest kijken voordat het opviel, punani zichtbaar en strafbaar.
Een op haar buik liggend vrouwtje bij zwembad, billen schuddend en punani gewoon zichtbaar. Banwaardig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja enig hequote:
Hoiquote:
quote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb ik vannacht nog rare dingen gepost? Ik ben een groot deel kwijt.
Nee. Ik wel helaas.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben niks tegengekomen dat niet door de beugel kan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wie houdt daar zo gay zijn hand in de deuropening?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:33 schreef Saind het volgende:
KNUT check wat ik gekocht heb
[ afbeelding ]
Soort kent soortquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie houdt daar zo gay zijn hand in de deuropening?
Mooi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben niks tegengekomen dat niet door de beugel kan.
Dan maak je er een.quote:
neequote:Op zaterdag 14 december 2013 13:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maak je even een foto van het resultaat?
Wat scheelt eraan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:08 schreef Elan het volgende:
Fok is niet meer wat het ooit was. Kinderachtig hoor Drizztje.
Waarom heeft ie een ban dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Tarado ban.
Als er iemand altijd relaxt post is hij het wel.
pussy posten, terechte ban overigens.quote:
Jij, verzuurd kutjequote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pussy, terechte ban overigens.
Ach ja. Het is de policy. Het vereist wel wat lef om een pussy te posten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pussy, terechte ban overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stoere taal voor een provinciaals varkensboertje.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet je bek houden kut jood uit Raalte
Mafkeesquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Stoere taal voor een provinciaals varkensboertje.
Je hebt er op gespuugd voordat je dat vleeskanon ongevraagd in haar anus propte?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:25 schreef Happel het volgende:
Ik heb een goede daad verricht vandaag. Goed hè?
Zoiets.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt er op gespuugd voordat je dat vleeskanon ongevraagd in haar anus propte?
Je hebt Elan geprikt ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:25 schreef Happel het volgende:
Ik heb een goede daad verricht vandaag. Goed hè?
Succes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Plunderen de wereld noemen het de gouden eeuw,
Het land waar je een junkie om een fiets kan vragen.
En alle mannen staan versteld wat doet ze met die jongen zie ze kijken,quote:
Was het maar waar.quote:
okquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En alle mannen staan versteld wat doet ze met die jongen zie ze kijken,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |