Van te lang slapenword je ook gaar jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee te goed denk ik. Ben helemaal gaar nu. Zometeen even naar de markt
Ging om half 1 of zo slapen en werd om 11 uur wakker geloof ik. Normaal slaap ik nooit zo lang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van te lang slapenword je ook gaar ja
Ik heb toevallig ook 2 van die broodjes, aanbieding bij de AH.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik eet een lekker soepje met 2 keiserbroodjes met schouder ham
Bon apetitequote:Op zaterdag 14 december 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb toevallig ook 2 van die broodjes, aanbieding bij de AH.
Bewussie? Waar heeft hij iets gepost wat niet door de beugel kon dan? Enkel Niels speelde met vuur.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Volgens mij was t een bewussie.
was het wat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb zojuist een oliebol gegeten.
Echt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bewussie? Waar heeft hij iets gepost wat niet door de beugel kon dan? Enkel Niels speelde met vuur.
Ik ga de barricades op.
Oké. Nieuwste Pieter-Jan Derksen staat in de upload. Tijd om een plan te bekokstoven.quote:
Wat is dit drakenmeisje toch overschat. Ze ziet er voornamelijk "lief" uit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
It's official! Emilia Clarke will play Sarah Connor in the Terminator reboot.
Ga je kijken Kapi?
Ik ga niet met je vechten, ik vind der ook wel een tikkeltje overratedquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is dit drakenmeisje toch overschat. Ze ziet er voornamelijk "lief" uit.
Kom vechten dan.
Gelukkig maar. Ik had mij namelijk al achter Knut verscholen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga niet met je vechten, ik vind der ook wel een tikkeltje overrated
Dat hele GoT is kut.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik had mij namelijk al achter Knut verscholen.
Tevens vind ik haar verhaallijn in GoT ook kut.
Ehm, hij postte een blote kut, en dat noem jij er in luizen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Drizzt heeft hem erin geluisd.
Lr zegt van nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ehm, hij postte een blote kut, en dat noem jij er in luizen?
Is dat zo? Die is mij ontgaan dan. Maar aangezien jij het meest genoot had een simpele delete niet voldaan dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ehm, hij postte een blote kut, en dat noem jij er in luizen?
LR zit misquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |