Niveau was bij vlagen om te huilen, maar toch zit je weer te genieten van die tokkiedarters die in de voorronde mogen gooien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe was t darten gister stinho?
Is dat een schilder of watquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niveau was bij vlagen om te huilen, maar toch zit je weer te genieten van die tokkiedarters die in de voorronde mogen gooien.
Taylor speelde op 1% en kwam bijna op 0-2 achterstand in sets tegen een debiele Nieuw-Zeelander.
Wright ging weer als een debiel het podium op
[ afbeelding ]
Nee, die debiel zoekt aandacht om in de Premier League te komenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is dat een schilder of wat
Hij kan eigenlijk niet darten dus?quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die debiel zoekt aandacht om in de Premier League te komen____!
Jawel hoor. Alleen verwaarloost hij dat met zijn debiele gedrag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij kan eigenlijk niet darten dus?
Genot, eerst een halfuur op je blote voeten door een koud huis lopen en dan sokken van op de verwarming aantrekken![]()
Dat is wat anders dan op het puntje van je stoel zitten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel fascinerend.
Zeg dat welquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan op het puntje van je stoel zitten.
Tevens goedemorgen
Dit meen je toch niet hopelijk?quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Knut, zijn vrouw doet dit steeds vóór het begin van elke wedstrijd.
Ik ben serieus. Al is dit de volgende fase in zijn debiele gedrag. Voorheen hield zijn vrouw het bij variaties op dit. Zijn vrouw is ook kapster.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet hopelijk?
Gesneuveld gisteren?quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tarado maandag alweer terug. Dat valt mee
Stijn, zou je a.u.b. op kunnen tyven met die dart plaatjes?quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Al is dit de volgende fase in zijn debiele gedrag. Voorheen hield zijn vrouw het bij variaties op dit. Zijn vrouw is ook kapster.
[ afbeelding ]
Slangetje op de zijkant van zijn hoofd.
Maar vroeger kon het ook gewoon
[ afbeelding ]
De hond.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Drizzt heeft hem erin geluisd.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er nou geen 1 darter met een lekker wijf
Die chick van Barneyquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er nou geen 1 darter met een lekker wijf
Hmm. Ja. Beter dan die vorige iig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bah het is nog geen 12:00 uurquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben een uitsmijter aan het maken. Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen
Zit je weer te janken. Hou eens op, joh.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bah het is nog geen 12:00 uur
houd je bek johquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit je weer te janken. Hou eens op, joh.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:33 schreef Saind het volgende:
KNUT check wat ik gekocht heb
[ afbeelding ]
Wat voor camera is dit? Een en al ruisquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:33 schreef Saind het volgende:
KNUT check wat ik gekocht heb
[ afbeelding ]
Leentelefoonquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat voor camera is dit? Een en al ruis
okquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:20 schreef Karina het volgende:
Mogguh.
Heel veel koffie en dan ben ik weer foetsie denk ik.
Slecht geslapen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:20 schreef Karina het volgende:
Mogguh.
Heel veel koffie en dan ben ik weer foetsie denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |