Kennelijk is de ban voor de link welke Tarado postte waar hij zijn materiaal vandaag haalde toen hij vertrok. Op die site stond inderdaad naaktquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef Doublepain het volgende:
Het was ook geen punani, wel 2 gifjes met achterwerken die een slipje aandoen.. Maar als je daar om gaat janken.. Ik ken een land waar ze hun oom gewoon executeren.
Ik weet zeker dat dit niet zuid Korea is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef Doublepain het volgende:
Het was ook geen punani, wel 2 gifjes met achterwerken die een slipje aandoen.. Maar als je daar om gaat janken.. Ik ken een land waar ze hun oom gewoon executeren.
Zijn profiel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:17 schreef Mansjester het volgende:
Waar kan je trouwens vinden dat Tarado een ban heeft? Is daar een topic voor? Ik zie bij het FOK! mededelingen forum geen VBL bans.
Nee. Dan kan ik niet meer doen alsof ik TR's plaats.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:18 schreef Happel het volgende:
Het is eenzaam hier.
[ afbeelding ]
LR, solliciteer naar mod en doe wat aan deze misstanden.
Zeker voor vanacht, hij plaatste een hoop topkwaliteit, al heb ik niks gezien wat niet mag.quote:
Ja, eentje heb je over het hoofd gezien waar je goed moest kijken voordat het opviel, punani zichtbaar en strafbaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker voor vanacht, hij plaatste een hoop topkwaliteit, al heb ik niks gezien wat niet mag.
Uh, nee. Het was die link gewoon.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, eentje heb je over het hoofd gezien waar je goed moest kijken voordat het opviel, punani zichtbaar en strafbaar.
Nee, je hebt het mis.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Het was die link gewoon.
Wat kinderachtigquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, eentje heb je over het hoofd gezien waar je goed moest kijken voordat het opviel, punani zichtbaar en strafbaar.
Een op haar buik liggend vrouwtje bij zwembad, billen schuddend en punani gewoon zichtbaar. Banwaardig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |