Hoe heb je dat weten op te bouwen en waar komen die vrienden vandaan?quote:Op maandag 16 december 2013 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook niet altijd de makkelijkste, maar heb wel een mooie vriendenkring op kunnen bouwen.
Belangrijk voor mij om daarin te slagen was door niet te veel tijd te steken in mensen waarvan ik heel snel al wist dat er geen vriendschap in zou kunnen zitten.
Sneller mensen keuren dus (dus niet te veel tijd steken in mensen waarbij je van tevoren al weet dat dat hem waarschijnlijk toch niet gaat worden) en weten hoe je een vriendschap moet uitbouwen
Ah ok, dat scheelt.quote:Op maandag 16 december 2013 23:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Verschilde wel per keer
Snap ik.quote:Op maandag 16 december 2013 23:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, ze leren je jezelf te helpen, dat is ook het enige dat ze kunnen doen. Eerst nemen ze de rol aan van een spiegel, om dat stokje later aam jou door te geven.
Ik heb wel een paar goede vrienden gelukkig. Kan altijd bij ze terecht, maar spreek/zie ze gewoon weinig door afstand en 'drukte'. Dus dat is soms wel jammer.quote:Op maandag 16 december 2013 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook niet altijd de makkelijkste, maar heb wel een mooie vriendenkring op kunnen bouwen.
Belangrijk voor mij om daarin te slagen was door niet te veel tijd te steken in mensen waarvan ik heel snel al wist dat er geen vriendschap in zou kunnen zitten.
Sneller mensen keuren dus (dus niet te veel tijd steken in mensen waarbij je van tevoren al weet dat dat hem waarschijnlijk toch niet gaat worden) en weten hoe je een vriendschap moet uitbouwen
quote:Op maandag 16 december 2013 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
2 koks in de keuken is dan ook als 2 kapteins op 1 schip
Leuke hobbies wel (ook die laatste)
Haha, daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zich niks mis mee als het keuren -sneller- gaat, zolang dat maar komt doordat je er -beter- in wordt. Om de 1 of andere reden ben ik daar altijd goed in geweest, om kwa mensen zaak van bijzaak te scheiden. Ik kan bijvoorbeeld heel goed logisch nadenken en dus gebruik ik dat vermogen ook om mensen te keuren.quote:Op maandag 16 december 2013 23:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar goede vrienden gelukkig. Kan altijd bij ze terecht, maar spreek/zie ze gewoon weinig door afstand en 'drukte'. Dus dat is soms wel jammer.
Dat keuren gaat ook steeds sneller inderdaad. Al hoop je soms met iemand voordeel van de twijfel te geven dat je eens leuk verrast gaat worden.
Hell yeah!quote:
O ik heb dat ook hoor. Ik erger me bijvoorbeeld groen en geel aan mensen die zonder te vragen dingetjes van je "lenen" of mensen die het leuk vinden om manieren te vinden om me te irriteren (bijvoorbeeld als ze merken dat ik het niet zo heb op voetbal-bier-en-tieten-niveau-"grapjes"), om maar wat te noemen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:45 schreef Cue_ het volgende:
Mooi dat je dat zo onder de knie hebt.
Ik merk dat ik me vooral snel erger aan diverse karaktereigenschappen. Waardoor ik wss beer geschikt ben voor de lange afstands vrienschappen
DM me je fotoquote:Op maandag 16 december 2013 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hell yeah!![]()
Een depressie- en angsttopic-date, als dat geen feest wordt!![]()
Ik zal kijken wat ik kan doen (btw, tis geen naaktfotoquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
DM me je fotoGeen naaktfoto's, die heb ik dit weekend al mogen aanschouwen op de datingsite
![]()
valeriaan is toch eem stof waar je heel rustig van wordt?quote:Op maandag 16 december 2013 23:35 schreef Elvi het volgende:
Oh en voor de mensen die slecht slapen: drink Valeriaan-thee van Dr Stuart. Is te koop bij De Tuinen (en deze week in de aanbieding zag ik vandaag). Dat is veel heftigere thee dan de gewone "goede nacht"-thee. Half uur voor het slapen gaan een beker daarvan drinken en je gaat heel snel knock-out!
Yepquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:11 schreef Miniem het volgende:
[..]
valeriaan is toch eem stof waar je heel rustig van wordt?
Heb je verder geen hobbies of interesses dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:23 schreef Mistico het volgende:
Hebben jullie nieuwe bezigheden/hobbies opgepakt tijdens jullie behandeling? Ik probeer dingen te verzinnen om bezig te blijven, en vooral niet te veel thuis te zitten, maar verder dan in het bos wandelen of fitness kom ik niet.
Ja. In september ben ik geslaagd voor m'n opleiding na een hele poos met hangen en wurgen afstuderen. Het lukte niet er trots op/blij mee te zijn, toen heb ik mezelf getrakteerd op een nieuwe tv en een uitgebreider abonnement met on demand. Daar heb ik best veel schik van (ik keek jarenlang amper tv). Daarbij heb ik mezelf leren haken. Een jaar geleden had ik een hugequote:Op dinsdag 17 december 2013 00:23 schreef Mistico het volgende:
Hebben jullie nieuwe bezigheden/hobbies opgepakt tijdens jullie behandeling? Ik probeer dingen te verzinnen om bezig te blijven, en vooral niet te veel thuis te zitten, maar verder dan in het bos wandelen of fitness kom ik niet.
Jawel, maar koken voor mezelf begint ook een beetje saai te worden. Ik heb zeker veel interesses, maar ik heb geen concentratie meer, het lukt mij bijvoorbeeld niet meer om 1 pagina van een boek te lezen. Enorm frusterend.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je verder geen hobbies of interesses dan?
Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen want ik was altijd al een druk mannetje (kwa hobbies en interesses dan)
Ik ben inderdaad bezig met nieuwe bezigheden, maar dat was ik sowieso al van planquote:Op dinsdag 17 december 2013 00:23 schreef Mistico het volgende:
Haken zie ik mijzelf nog niet zo snel doen, maar ik denk dat het altijd goed is om je horizon te verbreden door dingen te doen die "quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. In september ben ik geslaagd voor m'n opleiding na een hele poos met hangen en wurgen afstuderen. Het lukte niet er trots op/blij mee te zijn, toen heb ik mezelf getrakteerd op een nieuwe tv en een uitgebreider abonnement met on demand. Daar heb ik best veel schik van (ik keek jarenlang amper tv). Daarbij heb ik mezelf leren haken. Een jaar geleden had ik een hugegedaan maar het is nog verdomd geinig om te doen ook! En het leidt wat af, ook niet vervelend
Bij jou of hier in het topic?quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:33 schreef sitting_elfling het volgende:
De winter depressie is hier duidelijk te merken.
Dan heb je alle middelen om zelf aan de slag te gaan.quote:Op maandag 16 december 2013 23:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar zag er zelf geen toegevoegde waarde in. Ze heeft weinig verteld wat ik nog niet wist.
2 jaar geleden bij een dagopvang maar een beetje met schilderen begonnen om toch maar wat te doen te hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:23 schreef Mistico het volgende:
Wow, cool!quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
2 jaar geleden bij een dagopvang maar een beetje met schilderen begonnen om toch maar wat te doen te hebben.
Beste actie van mijn leven misschien wel! Ik blijk hierin heel veel geduld te hebben. Kan uren freaken op 4 cm. (bedenkende dat mijn schilderijen gemiddeld 60 bi 80 cm zijn) en ben dit jaar zelfs met een opleiding op de vrije academie begonnen!
en heb een eigen atelier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |