SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nikay Agterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Matt Heanes
TAL / #teamTrijntje - Sanne Klein Horsman, kanshebber?
TAL / #teamTrijntje - Steffen Morrison
TAL / #teamTrijntje - Shirma Rouse
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
John de Mol is echt geniaal.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Twee keer gestemd op Wudstik
Voor het eerst sinds jaren dat ik weer eens stem maar hij moet gewoon van die Friese bosnimf winnen
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
Gerrie of Woedstok?
zegt het maar jongens
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef iBenny het volgende:
Stemmen op Woestok. Ik ben toch zeker gekke Gerrie nie
Mwhehehequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Twee keer gestemd op Wudstik
Voor het eerst sinds jaren dat ik weer eens stem maar hij moet gewoon van die Friese bosnimf winnen
Deze hele postquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef ato het volgende:
Ja jullie kunnen kotsen, maar de dames zijn wel goed live. Trijntje is een heks, maar zingen kan ze.
Ik vind dat nummer Knock out, nog steeds een leuk nummer.
Edsilia is de leukste vrouw van Nederland..
Uhuquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar er kunnen dus nu 2 van dezelfde coach weg?
Ja ik weet het... ik ga het zo even van me afdouchen... voel me vies en gebruiktquote:
Is dood ook een optie? Doe dan maar Gerrie. Daar hebben we na dit programma minder lang last van denk ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
Gerrie of Woedstok?
zegt het maar jongens
Waarom?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Stickertje het volgende:
edsilia is een hysterische aandachtshoer.. Een zwarte vrouwelijk xander dus..
Daar hoor of zie je nooit meer wat vanquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dood ook een optie? Doe dan maar Gerrie. Daar hebben we na dit programma minder lang last van denk ik.
Nee dat is Glennis.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Deze hele post![]()
Trijntje kan geen rechte noot zingen,alles moet met 10.000.000.000 riedeltjes en natuurlijk moet alles geschreeuwd worden en edsilia is een hysterische aandachtshoer.. Een zwarte vrouwelijk xander dus..
Dat kun je van hen alle vier zeggenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Overdreven alles er luid uitschreeuwen
NEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Het bewegende handie dat de microfoon vasthoud? Haar gebit? De windmachine die op stand 11 door de extensions waait?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef Day het volgende:
Ik vind het een lekker nr van Trijntje en consorten!
En Wudstik door aub! Gerrie is een goeie zangeres, maar ik word altijd wel door íets afgeleid als ze zingt.
Wat is er?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Glennis fan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ze brak wel door met zijn liedje. Dus toch de zwarte Sander.quote:
quote:
neequote:
Dus dat. Dan ga ik echt niet kijken denk ik, het interesseert me dan namelijk totaal niet meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
Ik ben zoooooooo bang voor een finale met Gerrie, Jill, Jennifer en Cheyenne![]()
![]()
The horror.
Ik kan volgende week niet kijken, maar dan heb ik serieus medelijden met de kijkers als dat zo uit zou komenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dus dat. Dan ga ik echt niet kijken denk ik, het interesseert me dan namelijk totaal niet meer.
Ik kan volgende week waarschijnlijk ook niet kijken, dus dat scheelt dan weerquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan volgende week niet kijken, maar dan heb ik serieus medelijden met de kijkers als dat zo uit zou komen
Wat vind je nou zo enorm leuk aan Gerrie danquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
HOIquote:
Jezus christus, wat een aanfluitingquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Natuurlijk, Gerrie past lekker burgerlijk bij het burgerlijke volk dat stemt. Braaf en gezellig, hopsakee
Precies, dus dat! Gerrie is echt zo typisch lekker burgerlijk saai knus braaf Hollands.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Natuurlijk, Gerrie past lekker burgerlijk bij het burgerlijke volk dat stemt. Braaf en gezellig, hopsakee
Ik heb een hekel aan Trijntje en d'r arrogante kutkop. Wudstik heeft het vrij slecht gedaan de afgelopen shows en je kunt je afvragen of iemand die zo presteert de finale verdient. Dus.... ik zie liever Trijntje verliezen dan Wudstik doorgaan en dat maakt me blijquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vind je nou zo enorm leuk aan Gerrie dan
Dat is gewoon NL, geheel volgens verwachting, daarom kan ik het wel handelenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus christus, wat een aanfluiting
ze zingt beter dan woedstokquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vind je nou zo enorm leuk aan Gerrie dan
Nou het valt wel mee hoor... maar ik snap niet waarom Nederlanders altijd toch liever voor kneuterigheid kiezenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
TheVulture nu rustig blijven en geen gekke dingen gaan doen
als het optreden straks afwijkt van dat lijstje, wellicht?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
Huh, itunes lijst van benny geeft aan wie er door gaan?
Ze begon toch bijna als kort lekker pittigquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Precies, dus dat! Gerrie is echt zo typisch lekker burgerlijk saai knus braaf Hollands.
Nope. Finalesinglesquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
Huh, itunes lijst van benny geeft aan wie er door gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan? Dus wudstik zongzijn liedje in de ronde waarin hij eruit vloog.. dat staat op itunesquote:
ja, en dan elke keer weerquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het valt wel mee hoor... maar ik snap niet waarom Nederlanders altijd toch liever voor kneuterigheid kiezen
Oke oke dan ben ik ook blij voor jequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Trijntje en d'r arrogante kutkop. Wudstik heeft het vrij slecht gedaan de afgelopen shows en je kunt je afvragen of iemand die zo presteert de finale verdient. Dus.... ik zie liever Trijntje verliezen dan Wudstik doorgaan en dat maakt me blij
inderdaadquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze begon toch bijna als kort lekker pittig
Wudstik heeft Kronenburg Park toch nooit gezongen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoe dan? Dus wudstik zongzijn liedje in de ronde waarin hij eruit vloog.. dat staat op itunes
en gerrie zingt hem nu pas?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoe dan? Dus wudstik zongzijn liedje in de ronde waarin hij eruit vloog.. dat staat op itunes
en gerrie zingt hem nu pas?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
als het optreden straks afwijkt van dat lijstje, wellicht?
Oh nee, en van Wudstik ook niet hoor. Die kan nooit genoeg tekst onthouden voor een showquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke oke dan ben ik ook blij voor je
We gaan toch never meer iets horen van Gerrie na TVOH en des te meer van Wudstick
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef ato het volgende:
Dag Anonymousz...
k###############################zooi..
Sorry moest er even uit..
Nielsquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Niels Geusebroek vond ik ook awesome en kijk nu eens
Amen!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk gaat Wudstick ook wat doen
Nee jij had hem toch al veranderdquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wudstik heeft Kronenburg Park toch nooit gezongen?
Sandra van N (wat je dr ook van vindt) hoor je ook veel meer van dan Leonaquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk gaat Wudstick ook wat doen
Die verloor toch van die vieze langharige troubadour? Omdat Angela daarvan van haar stoel gleedquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef Cee het volgende:
Niels
Die hoor ik elke dag op de radioquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh nee, en van Wudstik ook niet hoor. Die kan nooit genoeg tekst onthouden voor een show
Toch?! Snap er niks van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef Cee het volgende:
Julia vs Cheyenne. Dit had de finale moeten zijn verdomme.
Halve finale toch? Vind ik best verquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
NielsDie kwam ook niet heel ver in de liveshows volgens mij. Was dat in het harp-seizoen?
welke steen...?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef vencodark het volgende:
Zijn die iTunes lijsten nu de top 40 van vroeger?
Die vind ik ook tofquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Sandra van N (wat je dr ook van vindt) hoor je ook veel meer van dan Leona
Ja nee. Ik had de verkeerde geschreven. Kronenburg Park staat op iTunes, maar schreef Adele-liedje op omdat die toen werd genoemd op tvquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee jij had hem toch al veranderd
Ja vandaar de verwarring bij iedereenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja nee. Ik had de verkeerde geschreven. Kronenburg Park staat op iTunes, maar schreef Adele-liedje op omdat die toen werd genoemd op tv. Foutje
Nou, ik dacht dat men gewoon populair wilde doen bij the Voice. Maar dit is dus landelijk de graadmeter?quote:
Yupzquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja vandaar de verwarring bij iedereen
Blijft wel een geniaal nummer... maar heb toch een beetje een herkauwmomentje nu... alsof je hoofdgerecht voor de tweede maal voorbij komtquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh nee, en van Wudstik ook niet hoor. Die kan nooit genoeg tekst onthouden voor een show
een van dé, ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat men gewoon populair wilde doen bij the Voice. Maar dit is dus landelijk de graadmeter?
chayennequote:
Ja, dus het is heul niet ergquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Sandra van N (wat je dr ook van vindt) hoor je ook veel meer van dan Leona
Hype is al lang over hoogtepuntquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef Starlie het volgende:
Ik begrijp nog steeds.niets van de Julia hype zo bijzonder is het toch niet?!
Ik lolde.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:29 schreef Stickertje het volgende:
In New York heerst een westenwind aan het haar van Julia te zien
Mijn zus gaat volgende week vrijdag naar het concert van Nielsquote:
huh? Julia toch wel wat interessanter??quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:29 schreef ato het volgende:
Niels was ook goed, hij was 1 van mijn favorieten destijds..
Ok Julia klonk goed, maar ik vind haar net als Gerrie nietszeggend..
weddenquote:
inspraak?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:30 schreef Stickertje het volgende:
Hoeveel inspraak hebben de winnaars eigenlijk met de cd die ze mogen opnemen?
zegt het maarquote:
ga maar smsen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:31 schreef ato het volgende:
Aub laat Cheyenne erin blijven en aub goed zingen please..
Ja. Dikke vette jammerquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:31 schreef Starlie het volgende:
Nou Marco verkiest haar duidelijk boven.Gerrie
Klotenummer dus dat helpt al niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:31 schreef ato het volgende:
Aub laat Cheyenne erin blijven en aub goed zingen please..
NIET!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn zus gaat volgende week vrijdag naar het concert van Niels
En ik naar de 3Js![]()
![]()
![]()
wendyquote:
HAquote:
quote:
Je hoeft maar in 1toonsoort te kunnen zingen zo te horenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Dit is pas muzikaal... ook al is het een zaadnummer... maar het talent druipt er vanaf
ik mis roanquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:34 schreef Joooo-pi het volgende:
balen dat één van de beide eruit vliegt, terwijl Shirma (of Jill) gewoon doorgaan
Dat, maar zo saai... Vraag me af hoe Julia dit nr gezongen hadquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:34 schreef hexje het volgende:
Julia kan wel beter zingen hoor mensen.
ditquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Ze zingt Julia wel gewoon naar huis denk ik
Ik baal er van dat ze beide niet in de finale staan. Dan had het mij niet uitgemaakt wie er zou winnen. Het is zo zonde dat of zij of Julia er uit gaat vandaag.quote:
Jessie Jquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef Day het volgende:
Hmmmm, waarom een nr van Jessie J.? Dat doe je niet zomaar even (al denken veel van die zangeresjes van wel).
Vind haar wel frisser en leuker dan Julia. En daarom zal ze wel niet doorgaan.
Ze zong niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Ze zingt Julia wel gewoon naar huis denk ik
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jessie J
Al vind ik dit wel een kutnummer van d'r...
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Julia vs. Cheyene, battle of the moustaches
Zo zingt die jesse j ook volgens mijquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:35 schreef Greys het volgende:
Ze bromde alles op 1 toon
In buitenlandse The Voice hadden ze al onze kandidaten uitgejouwd
Dit! Het is ook gewoon het liedje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo zingt die jesse j ook volgens mij
ja? Akoestisch vind ik 't een te gek nummer!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jessie J
Al vind ik dit wel een kutnummer van d'r...
Neeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo zingt die jesse j ook volgens mij
ja, maar sinds TVUK vind ik haar niet zo tof meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Jessie J is echt een briljante zangeres....
Volgend jaar geen Voice aub.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Starlie het volgende:
Volgend jaar graag een show zonder Wendy!
Akoestisch is ze sowieso briljant... Nobody's Perfect is echt minuten kippenvel voor mequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Day het volgende:
[..]
ja? Akoestisch vind ik 't een te gek nummer!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
Ik vind Ilse en Ali de leukste coaches.
post van de dagquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Starlie het volgende:
Nee joh we leven hier op ergernisquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Starlie het volgende:
Ik vind Ali echt een aanfluitingquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
step right upquote:
Bespaar je de moeite... het wordt toch 51-49 voor Juliaquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:39 schreef ato het volgende:
Cheyenne. ik ga bellen.
Kut nummer maar wat een heerlijk mens is het en zo veel beter dan die saaie Juul.
Ilse is een heerlijk mens.
Maurice weet.twitter:mauricewijnen twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 21:37:56LOL; niemand bij wie 'Dirty Stuff' zo grappig klinkt als bij Ilse de Lange. #gottaloveher #tvoh reageer retweet
Oh ik totaal niet, hij heeft lekker veel zelfspot.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Ali echt een aanfluiting
Hahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite... het wordt toch 51-49 voor Julia
ik hou van je atoquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:39 schreef ato het volgende:
Cheyenne. ik ga bellen.
Kut nummer maar wat een heerlijk mens is het en zo veel beter dan die saaie Juul.
Ilse is een heerlijk mens.
Met welk nummer?quote:
Heb je het al eens helemaal uit geluisterd?quote:
ze moet nog een wasje draaienquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Gerrie staat te kijken alsof ze naar huis wil
Ja. Ik vond het niet bijzonderquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het al eens helemaal uit geluisterd?
Ik vond het best goed namelijk
Om op 1 te komen in bijv. iTunes zijn niet meer dan 100 verkopen nodig.quote:
Sowieso is de magie er dan wel af...quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef Koen66 het volgende:
Julia zong het beroerder dan bij die toegift bij de auditie
yep! Was mooi!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Met welk nummer?
Want hij deed kennelijk iets briljant moois bij 'Beter dan het origineel'.
Wake me up van Avici oid maar dan ballad op piano.
Ik ben op de helft, maar het moet dan nog wel heel erg origineel wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het al eens helemaal uit geluisterd?
Ik vond het best goed namelijk
waar gaat het heen met dit topicquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef ato het volgende:
Ik heb gebeld voor mijn andere lieffie, Cheyenne,
Ook al was het een zeik nummer maar wat is zij goed!
Ilse is zo geweldig.
Iets hoeft niet origineel te zijn om gewaardeerd te worden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben op de helft, maar het moet dan nog wel heel erg origineel worden
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
waar gaat het heen met dit topic
Vroegah lachten we om mensen die ome John steunden
Mja. Goed puntquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Om op 1 te komen in bijv. iTunes zijn niet meer dan 100 verkopen nodig.
Ik heb Gerrie niet de kwalificatie 'beter dan het origineel' zien krijgen, maar het kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets hoeft niet origineel te zijn om gewaardeerd te worden.
Kijk maar naar Gerrie
Dat beter dan het origineel is gewoon de suffe titel van dat suffe programma van die suffe Jeroen vd Boomquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb Gerrie niet de kwalificatie 'beter dan het origineel' zien krijgen, maar het kan aan mij liggen
Meer in het algemeen kan die jongen gewoon goed zingen
ik wilde iest erover typen in de trant vanquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
waar gaat het heen met dit topic
Vroegah lachten we om mensen die ome John steunden
Ik wilde er pas iets over zeggen als Julia doorgaat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik wilde iest erover typen in de trant van
'dank je, kan ik een gouden springplank kopen voormijn olympisch zwembad
gr gr J de Mol'
Maar tochmaar op niet post geklikt..
ja. En het scheelde ook dat hij achter zijn piano zat en niet al huppelend zijn tekst vergat. Wudstik is er niks bij!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik zou het ook niet kopen op itunes dat van Jamai, maar toen ik het zag en hoorde dacht ik wel 'Nou, die Jamai is toch wel een stuk fijner om aan te horen tegenwoordig dan destijds'.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik zou het ook niet kopen op itunes dat van Jamai, maar toen ik het zag en hoorde dacht ik wel 'Nou, die Jamai is toch wel een stuk fijner om aan te horen tegenwoordig dan destijds'.
Toen een talenjact winnen nog groot nieuws was, er rijen persfotograven nog in de finale uitzending stonden, de finalist nog een liedje kon afzingen zonder dat de aftieteling liep, er mensen massaal op uit trokken om naar ze te zwaaien op een plein in amsterdam..quote:
maar zo is het welquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik wilde iest erover typen in de trant van
'dank je, kan ik een gouden springplank kopen voormijn olympisch zwembad
gr gr J de Mol'
Maar tochmaar op niet post geklikt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |