Wudstik heeft Kronenburg Park toch nooit gezongen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoe dan? Dus wudstik zongzijn liedje in de ronde waarin hij eruit vloog.. dat staat op itunes
en gerrie zingt hem nu pas?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hoe dan? Dus wudstik zongzijn liedje in de ronde waarin hij eruit vloog.. dat staat op itunes
en gerrie zingt hem nu pas?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
als het optreden straks afwijkt van dat lijstje, wellicht?
Oh nee, en van Wudstik ook niet hoor. Die kan nooit genoeg tekst onthouden voor een showquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke oke dan ben ik ook blij voor je
We gaan toch never meer iets horen van Gerrie na TVOH en des te meer van Wudstick
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef ato het volgende:
Dag Anonymousz...
k###############################zooi..
Sorry moest er even uit..
Nielsquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Niels Geusebroek vond ik ook awesome en kijk nu eens
Amen!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk gaat Wudstick ook wat doen
Nee jij had hem toch al veranderdquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wudstik heeft Kronenburg Park toch nooit gezongen?
Sandra van N (wat je dr ook van vindt) hoor je ook veel meer van dan Leonaquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk gaat Wudstick ook wat doen
Die verloor toch van die vieze langharige troubadour? Omdat Angela daarvan van haar stoel gleedquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef Cee het volgende:
Niels
Die hoor ik elke dag op de radioquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh nee, en van Wudstik ook niet hoor. Die kan nooit genoeg tekst onthouden voor een show
Toch?! Snap er niks van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef Cee het volgende:
Julia vs Cheyenne. Dit had de finale moeten zijn verdomme.
Halve finale toch? Vind ik best verquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
NielsDie kwam ook niet heel ver in de liveshows volgens mij. Was dat in het harp-seizoen?
welke steen...?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef vencodark het volgende:
Zijn die iTunes lijsten nu de top 40 van vroeger?
Die vind ik ook tofquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Sandra van N (wat je dr ook van vindt) hoor je ook veel meer van dan Leona
Ja nee. Ik had de verkeerde geschreven. Kronenburg Park staat op iTunes, maar schreef Adele-liedje op omdat die toen werd genoemd op tvquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee jij had hem toch al veranderd
Ja vandaar de verwarring bij iedereenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja nee. Ik had de verkeerde geschreven. Kronenburg Park staat op iTunes, maar schreef Adele-liedje op omdat die toen werd genoemd op tv. Foutje
Nou, ik dacht dat men gewoon populair wilde doen bij the Voice. Maar dit is dus landelijk de graadmeter?quote:
Yupzquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja vandaar de verwarring bij iedereen
Blijft wel een geniaal nummer... maar heb toch een beetje een herkauwmomentje nu... alsof je hoofdgerecht voor de tweede maal voorbij komtquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh nee, en van Wudstik ook niet hoor. Die kan nooit genoeg tekst onthouden voor een show
een van dé, ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat men gewoon populair wilde doen bij the Voice. Maar dit is dus landelijk de graadmeter?
chayennequote:
Ja, dus het is heul niet ergquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Sandra van N (wat je dr ook van vindt) hoor je ook veel meer van dan Leona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |