Ja nee. Ik had de verkeerde geschreven. Kronenburg Park staat op iTunes, maar schreef Adele-liedje op omdat die toen werd genoemd op tvquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee jij had hem toch al veranderd
Ja vandaar de verwarring bij iedereenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja nee. Ik had de verkeerde geschreven. Kronenburg Park staat op iTunes, maar schreef Adele-liedje op omdat die toen werd genoemd op tv. Foutje
Nou, ik dacht dat men gewoon populair wilde doen bij the Voice. Maar dit is dus landelijk de graadmeter?quote:
Yupzquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja vandaar de verwarring bij iedereen
Blijft wel een geniaal nummer... maar heb toch een beetje een herkauwmomentje nu... alsof je hoofdgerecht voor de tweede maal voorbij komtquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh nee, en van Wudstik ook niet hoor. Die kan nooit genoeg tekst onthouden voor een show
een van dé, ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat men gewoon populair wilde doen bij the Voice. Maar dit is dus landelijk de graadmeter?
chayennequote:
Ja, dus het is heul niet ergquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Sandra van N (wat je dr ook van vindt) hoor je ook veel meer van dan Leona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |