Jezus christus, wat een aanfluitingquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Natuurlijk, Gerrie past lekker burgerlijk bij het burgerlijke volk dat stemt. Braaf en gezellig, hopsakee
Precies, dus dat! Gerrie is echt zo typisch lekker burgerlijk saai knus braaf Hollands.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Natuurlijk, Gerrie past lekker burgerlijk bij het burgerlijke volk dat stemt. Braaf en gezellig, hopsakee
Ik heb een hekel aan Trijntje en d'r arrogante kutkop. Wudstik heeft het vrij slecht gedaan de afgelopen shows en je kunt je afvragen of iemand die zo presteert de finale verdient. Dus.... ik zie liever Trijntje verliezen dan Wudstik doorgaan en dat maakt me blijquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vind je nou zo enorm leuk aan Gerrie dan
Dat is gewoon NL, geheel volgens verwachting, daarom kan ik het wel handelenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus christus, wat een aanfluiting
ze zingt beter dan woedstokquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vind je nou zo enorm leuk aan Gerrie dan
Nou het valt wel mee hoor... maar ik snap niet waarom Nederlanders altijd toch liever voor kneuterigheid kiezenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
TheVulture nu rustig blijven en geen gekke dingen gaan doen
als het optreden straks afwijkt van dat lijstje, wellicht?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
Huh, itunes lijst van benny geeft aan wie er door gaan?
Ze begon toch bijna als kort lekker pittigquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
Precies, dus dat! Gerrie is echt zo typisch lekker burgerlijk saai knus braaf Hollands.
Nope. Finalesinglesquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
Huh, itunes lijst van benny geeft aan wie er door gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan? Dus wudstik zongzijn liedje in de ronde waarin hij eruit vloog.. dat staat op itunesquote:
ja, en dan elke keer weerquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het valt wel mee hoor... maar ik snap niet waarom Nederlanders altijd toch liever voor kneuterigheid kiezen
Oke oke dan ben ik ook blij voor jequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Trijntje en d'r arrogante kutkop. Wudstik heeft het vrij slecht gedaan de afgelopen shows en je kunt je afvragen of iemand die zo presteert de finale verdient. Dus.... ik zie liever Trijntje verliezen dan Wudstik doorgaan en dat maakt me blij
inderdaadquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze begon toch bijna als kort lekker pittig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |